سایت جامع محصولات کینوا

دانه کینوا

سایت جامع محصولات کینوا راه ارتباطی شما عزیزان با بزرگترین مرکز فرآوری محصولات کینوا در ایران می باشد و اطلاعات جامعی در رابطه با دانه و بذر کینوا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

محصولات کینوا خاویار سبز

محصولات کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج می باشند. محصولات کینوا حاصل رشد گیاهی به همین نام هستند که ظاهر این گیاه، مشابه گیاه سلمه تره است. محصولات کینوا ، هزاران سال غذای اصلی مردم آمریکای جنوبی یوده اند. و غنی بودن محصولات کینوا از مواد مغذی، باعث شده که به خاویار سبز معروف شوند.سایت کینوا عرضه کننده انواع محصولات است.

رنگ محصولات کینوا، طیف وسیعی از رنگ ها (حدود 66 رنگ) را شامل می شود. طیف رنگی محصولات کینوا از سفید و کرم تا سیاه را شامل می شود. البته به طور کلی، دانه های کینوا از نظر رنگ در سه رنگ اصلی سفید، سیاه و قرمز دسته بندی می شوند. محصولات کینوا در ایران در سه رنگ سفید، قرمز و سفید- قرمز تولید می شود.

کینوا

پروتئین کینوا

همانطور که بیان گردید، محصولات کینوا غنی از مواد غذایی موردنیاز بدن انسان است. محصولات کینوا، تنها منبع گیاهی هستند که همه اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان را دارند. اسید امینه های موجود در محصولات کینوا مشابه اسیدآمینه های موجود در پروتئین های شیر و کازئین است.

همچنین اسید آمینه ضروری لیزین در محصولات کینوا به وفور یافت می شود. بعلاوه محصولات کینوا سرشار از انواع پروتئین، ویتامین B2 و E، انواع املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فیبر، آهن، پتاسیم، روی و منیزیم می باشند.

محصولات کینوا طعمی مشابه سایر غلات مثل ذرت، برنج و گندم دارند. استفاده از محصولات کینوا در انواع غذاها باعث افزایش مواد مغذی آن غذا می گردد، بدون اینکه تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد گردد.

از محصولات کینوا برای تهیه انواع سوپ، سالاد و انواع خورشت ها استفاده می شود. همچنین از محصولات کینوا آرد تولید می شود. آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان ، کیک، بیسکویت و غلات صبحانه کاربرد دارد. سایت محصولات کینوا تنوع محصول فوق العاده ای دارد و می تواند نیاز مخاطبان را تا حد زیادی پوشش دهد.

کینوا

خواص محصولات کینوا

افرادی که دارای بیماری سلیاک هستند، نمی توانند گلوتن موجود در غلات را هضم نمایند. محصولات کینوا فاقد گلوتن بوده و غذایی بسیار مناسب و خوش هضم برای بیماران سلیاکی می باشند. مصرف محصولات کینوا در رژیم غذایی بیماران سلیاکی، برای درمان درد های گوارشی آن ها نیز مفید خواهد بود.

فیبر های موجود در محصولات کینوا مشابه غلات است، البته محصولات کینوا نسبت به برخی غلات فیبر محلول بسیار زیادی دارد. فیبر های موجود در محصولات کینوا باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی می شوند. سایت محصولات کینوا بهترین و باکیفیت ترین کینوا را ارائه می دهد.همچنین این فیبرها به رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ کمک می نماید. فیبر های محلول موجود در محصولات کینوا باعث کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون می گردد.


همچنین استفاده از محصولات کینوا در رژیم های غذایی افراد چاق، می تواند باعث لاغرشدن این افراد گردد. محصولات کینوا به عنوان پروتئین گیاهی علاوه بر کمک به رشد ارگانیسم های بدن، گرما و انرژی بدن را نیز حفظ می نمایند.

محصولات کینوا با توجه به اینکه سرشار از پروتئین هستند، یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای همه، به خصوص برای گیاه خواران محسوب می شود. افراد گیاهخوار که پروتئین های حیوانی را از برنامه غذایی خود حذف می کنند، دچار کمبود پروتئین می شوند. محصولات کینوا راه حل مناسبی برای این افراد می باشند.

کینوا ایران

سایت جامع محصولات کینوا

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید محصولات کینوا در داخل کشور فعالیت می نماید. این مجموعه جهت عرضه انواع محصولات کینوا، اعم از انواع بذر، دانه و آرد کینوا، سایت جامع محصولات کینوا را راه اندازی نموده است.

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، محصولات بسیار باکیفیت کینوا را در داخل کشور تولید می نماید. بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در اختیار زارعین عزیز قرار گرفته و مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا نیز به آنان ارائه می گردد.

پس از تولید دانه های مرغوب کینوا در داخل کشور، برای اولین بار در ایران، توسط این مجموعه، فرآوری دانه کینوا انجام گرفته است. این مجموعه تولید انواع محصولات کینوا در داخل کشور، فرآوری و تولید دانه آماده به طبخ کینوا و همچنین تولید آرد و فرآورده های کینوا را نیز انجام می دهد.

دانه کینوا

همکاری در سایت محصولات کینوا

این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه محصولات باکیفیت کینوا می باشد. دانه کینوا سفید و رنگی (قرمز و سیاه) که توسط مجموعه ما تولید و فرآوری می شود، به صورت عمده و در بسته بندی های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *