محل فروش بذر کینوا در ایران

بذر کینوا

یکی از معتبر ترین محل فروش بذر کینوا در ایران این مجموعه می باشد، که با در نظر گرفتن نیاز کشاورزان هر استان خدمات مشاوره ای متفاوت و اصولی داده خواهد شد.

بذر گیاه کینوا

بذر کینوا گیاهی تازه وارد به کشور ایران است که به علت سودآوری طی سالهای اخیر مورد توجه کشاورزان ایرانی قرار گرفته است. این گیاه باارزش هم اکنون در 70 کشور دنیا کشت شده و برای مصارف مختلف غذایی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کینوا خاویار گیاهی

بذر کینوا خاویار سبز

بذر کینوا گیاهی از خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج وچغندرقند است که به منظور تولید دانه مورد کشت قرار می گیرد. ولی از برگهای جوان آن نیز به عنوان سبزی تازه و یا پخته شده نیز استفاده می شود. بذر كينوا بومي کشورهای آمریکای جنوبی است که طي 5000 سال مورد تغذيه مردم این مناطق بوده است به طوری که در سال 2003، بولیوی و پرو با 88% تولید جهانی بزرگ‌ترین صادرکنندگان کینوا بودند و به علت ارزش غذایی بالا در بین مردم این مناطق به خاویار سبز معروف است.

بذر کینوا ایران

بذر کینوا در ایران

در سالهای اخیر بذر کینوا وارد ایران شد اما متاسفانه کشت آزمایشی آن در کرج و چند استان موفقیت آمیز نبود. تا اینکه در سال 1387 با ورود بذر دو رقم ساجاما و تیتیکاکا از این گیاه به ایران زمینه زراعت این گیاه سودآور در کشور فراهم شد. به گونه ای که طی سالهای اخیر چندین هکتار از زمین های زراعی کشور در مناطق مختلف و با اقلیم های متفاوت زیر کشت گیاه کینوا رفته اند و سودآوری قابل قبولی برای زارعین به همراه داشته است.

 تغيير آب و هواي ايران به سمت گرم و خشك و شور شدن تدريجي خاك‌هاي زراعي كشور و همچنین تحمل بالاي گياه كينوا در مقابل خشكي، شوري و يخ‌زدگي، بيانگر منطقي براي استفاده از بذر كينوا به عنوان يك گياه مناسب براي رسيدن به كشاورزي پايدار، تغذيه مناسب و توليد صنعتي می باشد.

برای تهیه و فروش بذر کینوا در ایران مناسب با درصد خلوص بالا و قوه نامیه مطلوب اولین گام و یکی از مهمترین عوامل برای به دست آوردن عملکرد قابل قبول در زراعت محصولات کشاورزی است. این مجموعه به عنوان بزرگترین و مهم ترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، با کسب مجوز از سازمان وزارت جهاد کشاورزی اقدام به عرضه بذرهای اصل و شناسنامه دار از گیاه کینوا کرده است.

این شرکت علاوه بر عقد قرارداد جهت خرید و فروش تضمینی بذر کینوا با کشاورزان عزیز، با در اختیار قراردادن مشاوره تخصصی و کاملاً رایگان در زمینه کشت بذر و به ثمر رساندن گیاه کینوا توانسته است رضایت کشاورزان عزیز را جلب نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *