بازار خرید بذر کینوا در فارس

کینوا عملکرد بالا

خرید بذر کینوا در فارس را از کدام بازار می توان انجام داد؟ آیا امکان فروش تضمینی محصول بذر کینوا در فارس و سایر استان های دیگر وجود دارد؟

معرفی بذر کینوا در فارس و خرید آن

بذر کینوا، بذری نسبتاً ناشناخته است که در سال های اخیر کشت آن در کشور رونق گرفته است. بذر کینوا با هدف تولید دانه های بسیار مغذی کشت می شود که برای تمام گروه های سنی بسیار مفید است. کشورهای مختلف جهان، دانه کینوا را در سبد غذایی خانواده های خود قرار داده اند.

ارزش غذایی بالای دانه کینوا که محصول بذر کینوا می باشد، باعث شده به خاویار سبز معروف شود. بذرهای ریز کینوا دارای وزن هزاردانه 2 تا 3 گرم می باشند. بذر کینوا که تولید گیاهی به همین نام می نماید، متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج می باشد.

بذر کینوا برای رشد به حداقل شرایط محیطی نیاز دارد. همچنین مقاومت بالایی به شوری و خشکی و سازگاری بالایی به تغییرات اقلیمی نیز دارد. بذر کینوا در فارس در زمین های زراعی فقیر نیز قادر به رشد است.این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در فارس است.

کشورهای مختلف جهان بذر کینوا را کشت می نمایند. همچنین در استان های مختلف کشور با اقلیم های مختلف، از جمله استان فارس کشت بذر کینوا به صورت موفق صورت می گیرد. سودآوری قابل توجه حاصل از کشت بذر کینوا، و مقاومت به شوری و خشکی، آن را به گیاهی مطلوب برای زراعت در اقلیم گرم و خشک ایران تبدیل کرده است.

بذر کینوا فارس

روش کشت بذر کینوا در فارس

استان فارس، در تولید اکثر محصولات کشاورزی، پیشتاز است. کشاورزان بسیار خبره، زمین های زراعی حاصلخیز، آب بسیار خوب و اقلیم کاملاً مناسب باعث شده که کشت بذر کینوا در فارس به بهترین صورت، انجام شود. و بالاترین میزان عملکرد بذر کینوا که 5/5 تا 6 تن می باشد در این تولید شود.

استان فارس دارای 23 اقلیم متفاوت که در هر منطقه زمان متفاوتی برای شروع کشت کینوا مناسب می باشد. انتخاب تاریخ کشت مناسب ، تأثیر بسیار مهمی بر روی عملکرد نهایی محصول کینوا خواهد گذاشت. برای اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا، و خرید بذر کینوا در فارس و در منطقه زراعی مدنظر خود می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

خرید بذر کینوا در فارس و کشت آن مشابه سایر گیاهان بذر ریز است. جهت آماده سازی زمین زراعی مورد نظر، نیاز به شخم، دو مرحله دیسک و کود پاشی است. کشت بذر کینوا در فارس به صورت سنتی و مکانیزه امکان پذیر است. برای کشت مکانیزه می توان از دستگاه خطی کار غلات استفاده نمود.

میزان خرید بذر کینوا در فارس برای کشت در هر هکتار 8 تا 10 کیلوگرم است. بذر کینوا در مدت زمان رشد خود به 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله هر 10 تا 15 روز نیاز دارد.برای مبارزه با علف های هرز، یک تا دو ماه قبل از کشت بذر کینوا، می توان زمین زراعی مدنظر را آبیاری کرد. و پس از سبز شدن علف های هرز از سموم ترفلان و رانداپ جهت از بین بردن آن ها استفاده نمود.

بذر کینوا برای کاشت

عملکرد و کوددهی بذر کینوا در فارس

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا می توان از 150 کیلوگرم کود NPK و یا 150 کیلوگرم کود سوپرفسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس و دو مرحله کود سرک استفاده کرد.
عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن و در صورت فراهم بودن شرایط مطلوب زراعی تا 5/5 تن در هکتار نیز می رسد. برای برداشت محصول کینوا نیز می توان از کمباین برداشت کلزا با تغییر هدِ برداشت استفاده نمود.

بذر کینوا گرگان

بازار خرید بذر کینوا در فارس

در سال های اخیر کشت بذر کینوا در فارس و مناطق مختلف کشور روند افزایشی داشته است و بازار خرید و فروش بذر کینوا نیز رونق گرفته است. خرید و فروش بذر کینوا با قیمت های متنوعی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. کشت بذر کینوا سودآوری قابل قبولی به دنبال دارد که حتی تا دوبرابر گندم نیز می رسد.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، جهت ترویج خرید و کشت بذر کینوا در فارس و سایر استان ها و همچنین بومی سازی تولید بذر کینوا در ایران، فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

همکاری

در این مجموعه پس از عقد قرارداد، خرید بذر کینوا در فارس به صورت کاملاً تضمینی انجام پذیرد. همچنین امکان خرید محصول از کشاورزانی که بذر اولیه خود را از ما خریداری نکرده اند، نیز وجود دارد. برای این منظور کشاورز، نمونه ای از محصول تولیدی خود را برای ما ارسال می کند. پس از تایید کیفیت آن توسط کارشناسان مجموعه، محصول کینوا توسط این مجموعه خریداری می شود.برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *