فروشگاه بذر کینوا ارگانیک در مشهد

بذر کینوا ارگانیک

فروشگاه بذر کینوا ارگانیک در مشهد بهترین انواع بذر کینوا را در ایران عرضه می کند. بذر کینوا در ایران دارای ارقام متفاوتی است که سازگاری های مختلفی در اقلیم های مختلف دارد.

کینوا ارگانیک

اثرات نامطلوب مصرف انواع کودهای شیمیای، هورمون ها و سموم در کشاورزی متعارف بر محیط زیست و سلامتی بشر، باعث شده تا کشورهای جهان و مردم و دولت ها نسبت به کشاورزی ارگانیک بیش از پیش گرایش پیدا کنند. تولید ارگانیک گیاه کینوا که به خاویار سبز معروف است، علاوه بر بهره مندی از ارزش غذایی بالای آن، می توان سلامت غذایی آن را افزایش داد و ارزش اقتصادی آن را نیز بالا برد.

بذر کینوا ارگانیک

کشاورزی ارگانیک بذر کینوا

کشاورزی ارگانیک روش جدیدی نیست بلکه روش هزاران ساله مردم جهان برای تولید محصولات کشاورزی بدون استفاده از مواد شیمیایی و استفاده از کودهای دامی و روش های بیولوژیک است. در این روش مصرف نهاده های شیمیایی حذف شده و به جای آن از کودهای بیولوژیک، تناوب زراعی، بقایای گیاهی، کشت حبوبات، کودهای حیوانی، سنگ های مولد معدنی، فضولات آلی و شخم زمین استفاده می شود و برای مبارزه با آفات و علف های هرز از روش های بیولوژیک بهره می برند.

بنابراین کشاورزی ارگانیک قصد دارد تا علاوه بر حفاظت از حاصلخیزی خاک و افزایش تولید محصول، کمترین اتکا به استفاده از مواد شیمیایی را نیز داشته باشد و محصولات سالم و با کیفیت مطلوب و طبیعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

بذر کینوا ارگانیک

فروشگاه بذر ارگانیک در مشهد

همانطور که قبلاً بیان شد، یکی از روش های افزایش عملکرد در تولید محصولات ارگانیک، استفاده از کودهای بیولوژیک است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران و با داشتن مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی، به افراد علاقه مند به تولید گیاه کینوا ارگانیک در شهر مشهد و تمام نقاط کشور مشاوره رایگان می دهد و برای محصول زراعی ارگانیک شما خرید و فروش تضمینی انجام می دهد.

جهت تهیه بذرهای اصل و شناشنامه دار کینوا، استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی، و همچنین تهیه کودهای بیولوژیک با هدف افزایش بهره وری محصولات زراعی خود، از جمله کینوا ، در مشهد و هر نقطه ای از کشور که هستید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *