خرید اینترنتی بذر کینوا به صورت فله در ایران

بذر کینوا ایران

برای خرید اینترنتی بذر کینوا به صورت فله در سراسر استان های ایران عزیز می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید و از نظرات کارشناسانه این مجموعه بهره ببرید.

گیاه کینوا

گیاه کینوا با ارزش غذایی فراوان و سودآوری دو برابری نسبت به گندم و کلزا ، در سالهای اخیر جایگاه خود را در بین کشاورزان ایرانی پیدا کرده است. به گونه ای که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن و کشت بذر کینوا در زمین های خود می باشند.

اما نکته مهم این است که چگونه بذری با درصد خلوص و قوه نامیه بالا میتوانید تهیه کنید؟ روش زراعت گیاه کینوا در ایران به چه صورت است؟ آیا پس از تولید این گیاه امکان خرید و فروش آن به صورت تضمینی وجود دارد؟

بذر  کینوا فله

بذر کینوا فله

بذر کینوا فله گیاهی از خانواده تاج خروس، و زیرخانواده اسفناج، با ظاهری مشابه تاج خروس می باشد که به علت ارزش غذایی بالا و عملکرد زراعی قابل توجه، طی 5000 سال غذای مردم مناطق آمریکای جنوبی بوده است و هم اکنون در 70 کشور دنیا کشت می شود. این گیاه یکساله و دولپه، با دوره رشدی حدود 100 روزه می باشد.

مزیت کاشت گیاه کینوا


• تحمل بالاي گياه كينوا در مقابل خشكي، شوري و يخ‌زدگي
• دوره رشد کوتاه مدت نسبت به تعداد زیادی از محصولات زراعی دیگر (صد روز)

• قابلیت کشت در اکثر مناطق ایران با بازدهی و عملکرد بالا
• سودآوری دوبرابری نسبت به گندم و کلزا
• امکان خرید و فروش تضمینی بذر و دانه کینوا با عقد قرارداد با این مجموعه

بذر کینوا فله

فروش بذر کینوا فله

در سال های اخیر بذر کینوا به عنوان گیاهی سودآور در کشور معرفی شده است و به همین دلیل افرادی سودجو، و فاقد تخصص لازم در زمینه کشت این گیاه ارزشمند، اقدام به فروش بذرهای تقلبی از طریق اینترنتی و روش های مشابه کرده اند و به سودهای کلانی رسیده اند.

متاسفانه پس از خریداری و کشت این نوع بذرها، کشاورز با مشکلاتی ازجمله قوه نامیه پایین، اختلاط بالای ژنتیکی و عدم یکنواختی در محصول و حتی عدم امکان جوانه زنی بذرها روبه رو شده و ضررهای زیادی را متحمل می شود.

این مجموعه با داشتن مجوز رسمی از وزارت جهاد کشاورزی و و داشتن کادری مجرب جهت مشاوره رایگان، به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا فله و بسته بندی ، دارای تجربه کافی برای کشت بذر کینوا در مزارع نقاط مختلف کشور، آماده همکاری با کشاورزان عزیز در تمام استان های کشور می باشد.


در این مرکز پس از عقد قرارداد، مشاوره رایگان به صورت تخصصی در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت گیاه کینوا در اختیار کشاورز قرار می گیرد.
خرید و فروش محصول بذر کینوا فله و بسته بندی به صورت تضمینی انجام می شود. بعلاوه هزینه ارسال محصول پس از برداشت، در هرکجای کشور باشید به عهده شرکت خواهد بود.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *