فروشگاه بذر و دانه کینوا در آذربایجان شرقی

بذر کینوا

در سال‌های اخیرگیاه کینوا به‌عنوان محصولی ارزشمند در ایران مورد توجه قرار گرفت و کشت آزمایشی آن نیز با موفقیت به انجام رسید. در اینجا به معرفی فروشگاه بذر و دانه کینوا در آذربایجان شرقی پرداخته ایم.

مزیت های کشت و کار کینوا

محدودیت‌های منابع آبی در کشور از یکطرف ، کم بودن نیاز آبی ،آسان بودن شرایط کشت بذر و دانه کینوا از طرف دیگر، کشت کینوا در آذربایجان شرقی را بسیار مورد توجه قرار داده است. کینوا می تواند جایگزین مناسبی برای محصولاتی نظیر برنج که آب فراوانی مصرف می کند باشد. هزینه‌های پایین کشت کینوا و قیمت به نسبت بالای آن باعث شده تا کشت این محصول به لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه باشد.

خواص بی نظیر بذر و دانه کینوا

دانه کینوا مانند سویا از درصد بالای پروتئین برخوردار است، اما برعکس سویا که یک گیاه پرمصرف آب بر است، نیاز به آب کمی دارد و جایگزین مناسبی برای پروتئین گوشتی است. به همین دلیل کینوا به «خاویار گیاهی» معروف شده است.بذر و دانه کینوا در آذربایجان شرقی و دیگر استان ها توسط این مجموعه به فروش می رسد.

دانه کینوا با داشتن ۳ گرم فیبر و ۶ گرم پروتئین، دارای فیبر و پروتئین بیشتری نسبت به سایر غلات است. این دانه در ثابت نگه داشتن سطح قند خون تاثیر بسزایی دارد.

بذر و دانه در آذربایجان شرقی

کشت بذر و دانه کینوا در آذربایجان شرقی

کینوا با توجه به سازگاری خوبی که در استان های مختلف کشور نشان داده ، گزینه ی بسیار مناسبی برای کشت در استان های غربی به خصوص اذربایجان شرقی می باشد. بذر و دانه کینوا به مناطق خشک و شور به شدت مقاوم است .در مناطقی که مشکل شوری و خشکی را ندارند مانند غربی ایران عملکرد های بسیار بالایی را نشان داده است.

همچنین به دلیل نداشتن محدودیت اب در این مناطق قابلیت کشت در دو فصل کشت بهاره و پاییزه وجود دارد. همچنین در برخی مناطق این استان می توان کینوا را به صورت دیم کشت کرد که خود مزیت بسیار بزرگی به شمار می رود.

کشاورزان برای گرفتن انواع مشاوره کشت تخصصی بذر و دانه کینوا در اذربایجان شرقی می توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و یا مشخصات خود را به شماره زیر پیام ارسال نمایند تا در اسرع وقت کارشناسان مجرب این با آنها تماس بگیرند .

همچنین افرادی که علاقه مند هستند محصول دانه و بذر کینوا خود را با قیمت بسیار مناسبی در اذربایجان شرقی به فروش برسانند می توانند با این مجموعه قرارداد فروش تضمینی عقد کرده و محصول انها از طریق این شرکت با قیمت بسیار مناسب و کمترین دردسر در اختیار کارخانه جات صنایع تبدیلی قرار گیرد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *