بازار فروش بذر کینوا در استان قم

برای اطلاع از بازار فروش کینوا در استان قم می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و قیمت های بسیار فوق العاده ای را استعلام نمایید.

کشت بذر کینوا

برای داشتن یک کشاورزی خیلی موفق یکی از عوامل مهم و اصلی، داشتن بذر مرغوب است و در کنار بذر مرغوب نحوه درست کشت و مشاوره در طول بازه کشت حائز اهمیت است. شاید برای کشاورزان استان قم این سوال پیش آمده باشد که تاریخ دقیق که کشت آن منطقه چه زمانی و چه تاریخی است. تاریخ دقیق کشت بر قیمت فروش کینوا موثر است.

لازم به ذکر است که استان قم به دلیل داشتن آب و هوای گرم و نسبتا خشک تاریخ کشت پاییزه به اواسط مرداد تا شهریور موکول می شود. تاریخ کشت بهاره حدودا اوایل اسفند میباشد، اما برای دانستن تاریخ کشت دقیق ‌ میتوانید به راحتی و با کمک مشاورین این شرکت ارتباط بگیرید و اطلاعات لازمه را دریافت کنید.

نحوه آماده سازی زمین برای بذر کینوا :

در استان قم به دلیل خشکی زیاد و تنوع بافت خاکی که وجود دارد، برای کشت بذر کینوا لازم است بدانید به دلیل ریز دانه بودن زمین باید عاری از هرگونه کلوخه باشد. برای این کار ما به کشاورزان پیشنهاد میکنیم که از گاو آهن برگردان دار برای شخم زنی استفاده کنند و با دیسک و ماله کشی هم جهت از بین بردن کلوخه ها اقدام کنند. نحوه آماده سازی در عملکرد و قیمت فروش بذر کینوا در قم بسیار موثر است.

بذر کینوا

علف هرز کینوا و تاثیر آن بر فروش بذر کینوا در قم

با توجه به این که در استان قم تنوع کشت خاصی غالب است علف هرز های مختلفی دراین استان وجود دارد. چون کینوا پهن برگ میباشد و بر علف های هرز غالب است فقط در ابتدای کشت باید از گیاه کینوا در برابر علف های هرز مراقبت کرد. ولی اگر زمین شما مستعد به رویش علف هرز میباشد، میتوانید یک ماه قبل از کشت زمین را یک یا دوبار آبیاری کنید. بعد از مدتی که علف های هرز رشد کردند آنها را از بین ببرید و بعد از آن زمین شما در طول دوره کشت علف هرز خاصی نخواهد داشت.

کود کینوا

کود دهی گیاه کینوا :

نکته دیگر اینکه قبل از کشت برای تغذیه خاک میتوانید از ۱۵۰ کیلو کودNPK در هر هکتار استفاده کنید تا بازدهی خوبی در پایان زمان گرفتن خروجی داشته باشید.

کسانی که با ما در ارتباط اند اکثرا کشاورز پیشرو هستند و بعد از کشت اول که آزمایشی بوده، کشت های بعدی کینوا را با سطح کشت بالاتری کار کرده اند. کینوا در استان قم بین یک و نیم تا 3 تن محصول تولید کرده است و با میزان 5 دور ابیاری توانسته است علوفه ای بسیار مرغوبی را نیز تولید کند. این محصول با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

بازار فروش بذر کینوا در قم

کشاورزان علاقه مند در استان قم می توانند با این مجموعه ارتباط گرفته اطلاعات زمین خود را ثبت نمایند و سفارش بذر دهندتا در مدت 3 روز کاری به دست آنها برسد. کارشناسان ما با توجه به شرایط کشت کشاورز می توانند بهترین مشاوره های تخصصی را به کشاورز بدهد.

همچنین کشاورزان علاقه مند به تولید کینوا که گیاهی جدید است می توانند برای فروش محصول خود قرار داد فروش تضمینی عقد نمایند تا بعد از فراوری کامل محصول در اختیار کارخانه جات صنایع تبدیلی قرار گیرد. کشاورزان استان قم برای کشت بذر کینوا در صورت همکاری با این مجموعه به هیچ عنوان مشکل کشت و فروش محصول را نخواهند داشت. حمایت از کشاورز پیشرو وظیفه ی ماست.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *