فروشنده بذر کینوا در آذربایجان شرقی

کشت بذر کینوا

این مجموعه خریدار و فروشنده انواع بذر و دانه کینوا در آذربایجان شرقی و استان های غربی می باشد که می تواند طی قرارداد های رسمی با کشاورزان همکاری نماید.

زمان کشت بذر کینوا در آذربایجان شرقی :

یکی از مهمترین عواملی که باعث می‌شود بر روی محصول دهی گیاه کینوا شما تاثیر بگذارد این است که زمان کشت مناسب را انتخاب کنید، رقم تیتیکاکا به دلیل زودرس بودن ( ۱۰۰ روزه محصول میدهد) میتوان دو فصل کشت داشته باشد، بنابراین با در نظر گرفتن دمای کلی استان اذربایجان شرقی و یا منطقه میتوان تاریخ کشت رو به صورت تقریبی و مناسب انتخاب کرد.

مثلا برای استان آذربایجان شرقی که معمولا سرد سیر است، میتوان گفت که یک تاریخ کشت را از اواسط تیر تا اوسط مرداد در نظر گرفت و برداشت در ماه آبان صورت میگیرد و تاریخ کشت بعدی اواسط اسفند باشد که تا آخر تیر برداشت محصول انجام شود.

فروشنده بذر کینوا


ادوات مکانیزاسیون کشت بذر کینوا در آذربایجان شرقی :


بذر کینوا ریز دانه است و اندازه دانه اش مشابه ارزن است، بنابراین برای بحث کاشت ادوات خاصی نیاز ندارد و تنها با داشتن ردیف کار غلات یا هر وسیله ای که بتوان به کمک آن گیاهان ریز دانه را کشت کرد میتوان کمک گرفت. برای بحث برداشت بذر کینوا در آذربایجان شرقی هم میتوانید از کمباین کلزا استفاده کنید.

بذر کینوا


آفات و علف هرز بذر کینوا :

از لحاظ آفات و علف هرز هم باید گفت که کینوا در کل آفات و بیماری خاص و جدیدی ندارد و اینکه در صورت مشاهده هر گونه افات میتوان از آفت کش های رایج استفاده کرد.

چون گیاه کینوا پهن برگ است در کل نسبت به علف های هرز مقاوم است اما در ابتدا کاشت که هنوز ضعیف است می‌بایست از گیاه مراقبت کرد چون توانایی مقابله با علف های هرز را در ۱۰ – ۱۵ روز اول ندارد. این مجموعه اطلاعات لازم در زمینه کشت بذر کینوا در آذربایجان شرقی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

بذر کینوا اذربایجان شرقی

همکاری در خرید بذر کینوا

این مجموعه خریدار و فروشنده بذر و دانه کینوا در آذربایجان شرقی می باشد به طوری که همکاری ویژه ای با ترویج جهاد کشاورزی استان های مختلف دارد. در واقع این مجموعه با ترویج محصول بسیار فوق العاده بذر کینوا در کشور توانسته است با کشاورزان پیشرو ارتباط گرفته و در مورد نحوه ی کشت و خرید و فروش محصول مشاوره های بسیاری را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

کشاورزان عزیز و پیشرو برای خرید بذر کینوا، عقد قراردادهای خرید تضمینی و فروش تضمینی و مشاوره ی کشت می توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *