قیمت دانه ی کینوا برای تولید آرد سوخاری

کینوا

قیمت دانه ی کینوا برای تولید آرد سوخاری  را از کدام مرجع تخصصی می توان استعلام گرفت؟ کینوا، دانه ی گیاهی شبیه اسفناج است که پنج هزار سال قبل توسط مردمان آمریکای جنوبی بومی شده است. از کینوا امروزه در صنعت غذایی کشور به طور گسترده در تولید انواع محصولات غذایی استفاده می شود. آرد سوخاری نیز یکی از محصولاتی است که با کینوا غنی می شود.

اهمیت ورود غلات جدید در صنعت غذا

در سال های اخیر، علاقه مردم به استفاده از غذا های سالم و‌ با ارزش غذایی بالا، افزایش یافته اند. بسیاری از مردم دچار کمبود در تامین مواد تغذیه ای ضروری بدن هستند. این افراد برای تامین نیاز های بدن باید قرص ها و مولتی ویتامین ها را مصرف کنند، اما یکی از بهترین راه ها برای جذب مواد مورد نیاز و ضروری بدن، مصرف غلات می باشد. غلات با داشتن منابع غنی از پروتئین، ویتامین ها، املاح معدنی نظیر کلسیم، آهن، فسفر و … می توانند نیاز های روزانه افراد را تامین کنند.

در سال های اخیر، غلات جدید نظیر دانه کینوا، دانه چیا، جو دوسر پرک و سایر غلات به سبد غذایی مردم افزوده شده است. این غلات می توانند تامین کننده بخشی از نیاز بدن به مواد مغذی باشند و مصرف قرص ها و مکمل های دارویی را کاهش دهند. غلات جدید را می توان به شکل های مختلفی نظیر دانه، آرد، پرک و … مصرف نمود.

تنوع محصولات کینوا در ایران

با گسترش مصرف و علاقه افراد، کینوا دارای محصولات متنوعی در کشور می باشد. این محصولات کینوا با توجه به ذائقه های متفاوتی در کشور تولید و عرضه می شود. محصولات کینوا در ایران شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشد.

درصنعت غذایی کشور هر یک از محصولات کینوا در غنی سازی محصولات مختلفی به کار می رود. این محصولات به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی و در حجم جزئی برای مصرف کنندگان خانگی عرضه می شود. محصولات کینوا به صورت بسته بندی و کیلویی قابل خریداری می باشد. تنوع محصولات کینوا کمک می کند تا محصولات متنوعی، با کینوا غنی سازی شوند.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا

امروزه کارخانه جات علاقه مند به استفاده از غلات جدید از جمله کینوا در تولید محصولات خود هستند. کینوا با داشتن ارزش غذایی بالا و مواد مغذی و معدنی فراوان نظیر پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، امگا ۳ و‌ امگا ۶، ویتامین ها، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر، منیزیوم، روی ، آهن و … مورد توجه قرار گرفته است.

کارخانه جاتی نظیر:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • پخت نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، از خریداران اصلی کینوا هستند.

این مجموعه ها با داشتن بخش R@D قوی، می توانند محصولات جدید و فراسودمند را تولید کرده و فروش خوبی را به دست آورند. کارخانه جات علاقه مند به استفاده از کینوا می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. این مجموعه ها می توانند بدون محدودیت محصولات کینوا نظیر: آرد کینوا، دانه کینوا، پرک کینوا و … را از مجموعه ایلیا خریداری نمایند و ضمن بهره مندی از محصولی با کیفیت و مرغوب از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوند.

از جمله خدمات ارزنده مجموعه ایلیا می توان به: امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه و همکاری در راستای تولید محصولات جدید، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، کیفیت و قیمت تضمین شده، مشاوره تخصصی اشاره نمود. کارخانه جات و شرکت های علاقه مند به همکاری با مجموعه ایلیا می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه در ارتباط باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص همکاری را جویا شوند.

کینوا

استفاده از آرد کینوا در آرد سوخاری

آرد کینوا یکی از پر مصرف ترین محصولات کینوا می باشد که امروزه در تولید بسیاری از فراورده های غذایی از جمله آرد سوخاری می توان از آن استفاده نمو‌د. آرد کینوا را می توان جایگزین و یا با سایر آرد ها اختلاط نمود و به آرد سوخاری افزود. این محصول علاوه بر افزودن به ارزش غذایی آرد سوخاری، اثرات موثری بر روی ویژگی های پخت،‌ ویژگی های بافتی، پایداری امولوسیون ها، رنگ و فعالیت آبی آرد سوخاری داشته باشد.

کینوا در گروه مواد غذایی حساسیت زا نیست و یک آلرژن محسوب نمی شود. کینوا فاقد گلوتن است و با افزودن آرد کینوا به آرد سوخاری، افرادی که دچار عدم تحمل گلوتن نیز هستند، می توانند از این محصول استفاده نمایند.

تامین آرد کینوا بدون گلوتن

آرد کینوا بدون گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است. بعضی از افراد مبتلا به بیماری سلیاک هستند، بیماری سلیاک یک بیماری خود ایمنی است که در بدن فرد گلوتن را به عنوان یک متجاوز محسوب می کند و به آن حمله می کند، در نتیجه فرد دچار مشکلات گوارشی شدیدی می شود. افراد مبتلا به سلیاک باید از مواد غذایی فاقد گلوتن استفاده نمایند. کینوا بهترین گزینه برای این بیماران می باشد.

شرکت های تولید کننده محصولات مخصوص بیماران سلیاکی برای تولید محصولاتی نظیر: کیک، بیسکوییت، پاستا، ماکارونی و … نیازمند استفاده از آرد کینوا هستند. این مجموعه ها جهت تامین آرد کینوا مصرفی خود باید از طریق مجموعه های تولید کننده یا وارد کننده آرد کینوا اقدام به خرید این محصول نمایند. متاسفانه تامین محصولات در کشور ما مشکل است و خریداران عمده باید با مراکز مطمئن  همکاری داشته باشند تا تامین محصولات مورد نیازشان به مشکل نخورد.

تولید کننده آرد کینوا پروتئینی تناژ

آرد کینوا، آردی فاقد گلوتن و پروتئینی است. پروتئین موجود در آرد کینوا علاوه کمیت، پروتئینی خوبی که دارد، کیفیت مطلوبی را نیز دارا است و غنی از اسید آمینه های محدود کننده لیزین و هیستیدین می باشد.

آرد کینوا پروتئینی برای اولین بار در کشور توسط مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا انجام شد. این مجموعه تولید کننده آرد کینوا می باشد. مجموعه ایلیا در راستای اهداف جامعه و استفاده از مواد غذایی فراسودمند و جهت رفاه حال بیماران سلیاکی اقدام به تولید آرد کینوا نموده است. ‌آرد کینوا تولید شده در این مجموعه از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارد. آرد کینوا را می توان در تولید انواع محصولات آردی نظیر: نان، پاستا، ماکارونی، کیک و‌ کلوچه استفاده نمود.

شرکت ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا پروتئینی برای شرکت ها و کارخانه جات را در حجم تناژ دارد. این مجموعه آمادگی همکاری و عقد قرارداد با کارخانه جات را دارد. مجموعه های علاقه مند می توانند از طریق مشاوران و کارشناسان مجموعه، اطلاعات لازم در خصوص همکاری را جویا شوند.

کینوا

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید پرمصرف ترین محصول کینوا است. کینوا سفید طعم و ‌مزه خاصی ندارد و مدت زمان پخت کمی دارد. دانه سفید کینوا به کینوا طلایی معروف است. کینوا سفید را به صورت فله در حجم عمده و جزئی می توان خریداری نمود. قیمت کینوا سفید فله با توجه به عوامل موثری تعیین می شود.

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت کینوا سفید می توان به: ایرانی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، کیفیت دانه ها (شامل: درشتی، سالم بودن دانه ، عدم شکستگی و آفت زدگی، یکدست بودن دانه ها) و نوع مصرف اشاره نمود. قیمت خرید کینوا سفید به صورت فله از انواع بسته بندی ارزان تر است و این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی می باشد.

خرید کینوا غیر بهداشتی از عطاری

کینوا در برخی از مراکز فروش از جمله عطاری ها ممکن است به صورت غیر بهداشتی عرضه شود. این محصول برای این که قابلیت مصرف پیدا کند باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود. کینوا غیر فراوری شده سمی است و قابلیت مصرف ندارد. متاسفانه بعضی از عطاری ها کینوا را به صورت غیر بهداشتی و فراوری نشده با قیمتی پایین تر به مشتریان عرضه می کنند. خریداران کینوا هنگام خرید کینوا از عطاری ها، از فروشنده مجوز بهداشتی را بخواهید و از داشتن علامت سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا مطمئن شوید.

خرید کینوا کیلویی قرمز

کینوا قرمز، یکی از ۳ نوع رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا قرمز را به صورت کیلویی و بسته بندی می توان از مراکز عرضه کننده محصولات کینوا خریداری نمود. خرید کینوا قرمز به صورت کیلویی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است زیرا هزینه بسته بندی شامل آن نمی شود. در خرید کینوا قرمز به صورت کیلویی می توان مقدار مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

در هنگام خرید کینوا به صورت کیلویی مراکز معتبر را انتخاب نمایید و از دارا بودن مجوز بهداشتی اطمینان پیدا کنید. متاسفانه سودجویان اقدام به فروش کینوا قرمز به صورت غیر بهداشتی و غیر فراوری شده می کنند و این امر موجب به خطر انداختن سلامت مصرف کنندگان می شود.

کینوا

ارائه قیمت عالی کینوا برای شرکت های پخش

شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن بازار گسترده مشتریان، پتانسیل بسیار خوبی برای فروش کینوا و محصولات کینوا آن دارند. این مجموعه ها با خرید کینوا به صورت تناژ آن را با قیمتی مناسب خریداری می کنند و در مراکز عرضه کننده پخش می کنند. شرکت های پخش برای تامین کینوا مورد نیاز خود می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا ارائه دهنده کینوا ایرانی و خارجی است.

قیمت اعلام شده توسط این مجموعه با توجه به این که تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا می باشد مقرون به صرفه و ارزان است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا برای شرکت های پخش را دارد. شرکت های پخش با همکاری با شرکت ایلیا علاوه بر دریافت کینوا با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از خدمات ارزنده این مجموعه نیز بهره مند می شوند. شرکت های پخش علاقه مند به همکاری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند.

خرید کینوا سیاه مشهد

کینوا سیاه، برخلاف کینوا سفید دارای طعم خاصی است و مدت زمان پخت طولانی تری دارد. کینوا سیاه در شهرهای ایران از جمله شهر مشهد به صورت عمده و جزئی قابل خریداری می باشد. شهر مشهد به واسطه داشتن کارخانه جات فراوان در صنعت غذایی کشور به یکی از شهر های خریدار کینوا سیاه تبدیل شده است.

کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران اصلی کینوا سیاه در مشهد هستند. این مجموعه کینوا را به صورت عمده و تناژ خریداری می کنند. خریداران جزئی کینوا سیاه می توانند این محصول را از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر به صورت بسته بندی یا کیلویی خریداری نمایند.

خرید کینوا کیسه ای در اصفهان

خرید کینوا به صورت کیسه ای توسط کارخانه جات انجام می شود. کینوا در شهر اصفهان طرفداران زیادی دارد. کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی، کینوا را به صورت کیسه ای از مراکز فروش و عرضه کننده کینوا خریدای می کنند. خرید به صورت کیسه ای از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و قیمتی ارزان تر به ازای هر کیلوگرم کینوا نسبت به مقادیر خرد دارد. پیشنهاد می شود خریداران هنگام خرید کینوا به صورت کیسه ای، از کیفیت، یکدست بودن  دانه، مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول اطمینان پیدا کنند.

کینوا

قیمت کینوا در فروشگاه های زنجیره ای

یکی از مراکز مطمئن جهت خرید کینوا، فروشگاه های زنجیره ای می باشند. در این فروشگاه ها، کینوا به صورت دانه، پرک، آرد، حجیم شده و … به مشتریان عرضه می شود. قیمت کینوا در این فروشگاه ها با توجه به کیفیت دانه، کشور تولید کننده، شرکت وارد کننده و تولید کننده، نوع بسته بندی متفاوت است. قیمت کینوا در ایران ثابت نیست و دارای نوسان است. خریداران کینوا برای اطلاع از قیمت کینوا، به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه نمایند.

قیمت کینوا سفید تناژ

کینوا سفید یا کینوا طلایی، محصولی محبوب است. دانه سفید کینوا دارای پوسته نازکی است و بسیار سریع پخته می شود. کینوا سفید دارای طعم و مزه خاصی نیست و ‌برای افرادی که علاقه به ایجاد طعم های جدید ندارند مناسب است. کینوا سفید به صورت تناژ خریداران بسیاری دارد و قیمت این محصول به صورت تناژ، ارزان تر از مقادیر جزئی است.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و خریداران کینوا سفید به صورت تناژ جهت اطلاع از قیمت کینوا سفید تناژ می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات قیمتی را جویا شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *