فروشنده کینوا برای سلیاک

کینوا

بزرگترین مرکز تولید ،  فرآوری و عرضه انواع محصولات کینوا در کشور ،  فروشنده انواع دانه ،  آرد ،  سویق ،  پرک ،  دانه پروتئینی و اسنک کینوا برای افراد متقاضی است و برای افراد مبتلا به سلیاک یارانه و خدمات ویژه ای در نظر گرفته است .

دانه کینوا غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک

سلیاک بیماری خود ایمنی می باشد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم . بیماران سلیاک و دیابتی در خوردن بسیاری از محصولات روزمره خود دچار مشکل هستند .

زیرا دستگاه گوارش این افراد توانایی هضم گلوتن موجود در غلات و دیگر محصولات را ندارد . بنابراین باید غذاهای بدون گلوتن را مصرف نمایند .

با توجه به قیمت‌های بالایی که محصولات بدون گلوتن در بازار دارد ،  باید از محصولاتی استفاده کند که نه‌تنها قیمت بسیار مناسبی دارد ،  بلکه باید کیفیت و انرژی لازم را داشته باشد . و ارزش غذایی مناسب آن بتواند نیازهای بدن افراد سلیاک و دیابت را برطرف بکند .

دانه کینوا فاقد گلوتن و دارای ارزش غذایی بالایی است . همچنین غذایی خوش هضم و سبک است که طعمی مشابه غلات داشته و با ذائقه ایرانی هم خوانی دارد . می توانید دانه کینوا را با مجوزات لازم و باکیفیت بسیار مناسب ،  از این مجموعه تهیه نمایید .

کینوا

بزرگترین تولید کننده و فروشنده کینوا در ایران برای سلیاک

این مجموعه برای اولین بار در کشور ،  توانسته است بهترین دانه کینوا را از بهترین مزارع کشور جمع‌آوری کرده و در کارخانه فرآوری ،  دانه کینوا بدون گلوتن را تولید نماید .

دانه کینوا تولیدشده در این مجموعه از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است و توانسته است برای تولید محصولات فراسودمند بدون گلوتن مانند کیک ،  کلوچه ،  ماکارونی و سایر محصولات ماده اولیه و آرد به کار رود .

همچنین دانه کینوا تولیدی این مجموعه قابل استفاده برای افراد سلیاک می‌باشند . انجمن‌های سلیاک و دیابت برای بیماران خود می تواند از یارانه و خدمات ویژه که این مجموعه در نظر گرفته است ،  استفاده کنند .

فروشنده‌های محصولات بدون گلوتن و محصولات ارگانیک و فراسودمند نیز می‌توانند در کلیه استان‌های کشور با این مجموعه ارتباط گرفته و همکاری ویژه‌ای داشته باشند . این مجموعه به تمامی علاقمندان به محصولات فراسودمند خدمات بسیار خاصی عرضه می‌کنند .

کینوا

فروشنده دانه کینوا فاقد گلوتن برای سلیاک

سلیاک یک بیماری ژنتیکی است که افراد مبتلا به آن نسبت به گلوتن غلات حساسیت دارد . در نتیجه در صورت تماس دستگاه گوارش این بیماران با گلوتن ،  ایجاد واکنشهای التهابی در سلولهای پوششی روده این افراد اتفاق می‌افتد ،  که منجر به کاهش جذب کالری و مواد غذایی می گردد .

در این بیماری درد شکمی ،  باد ،  ورم ،  گرفتگی روده و یبوست متناوب مشاهده می شود . بنابراین این افراد نیاز رژیم غذایی بدون گلوتن دارند . علاوه بر این ،  ماده غذایی مورد استفاده باید دارای ارزش غذایی باشد تا بتواند پروتئین ،  املاح و ویتامین های مورد نیاز این افراد را نیز تامین نماید .

مهمترین مواد معدنی در محصولات بدون گلوتن از جمله ذرت  ،  که به مقدار کم وجود دارد ،  کلسیم ،  منیزیم و آهن می‌باشد . دانه کینوا منبع خوبی از این مواد و سایر مواد معدنی مهم برای بیماران مبتلا به سلیاک است . فروشنده های محصولات بدون گلوتن در سراسر کشور می توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و کینوا ایرانی با کیفیت را در حجم های مختلف و در بسته بندی های شکیل دریافت نمایند.

به ویژه این دانه غنی از پروتئین و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان ،  ویتامین A ،  B ،  E و امگا ۳ و فلاونوئیدهای دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد . بنابراین توصیه می‌شود افراد مبتلا به سلیاک دانه کینوا را به‌عنوان غذایی فاقد گلوتن و با ارزش غذایی بالا مصرف نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *