قیمت بی واسطه کینوا در مشهد

کینوا

قیمت بی واسطه کینوا در مشهد را از چه طریق می توان مطلع شد؟ کینوا با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک در مشهد را از کجا می توان تهیه کرد؟ کینوا غله ای است که در اکثر شهر های ایران از جمله مشهد به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. قیمت کینوا با توجه به آیتم هایی متغییر است و قیمت ثابتی ندارد.

تولید کینوا تناژ در ایران

کینوا دانه ای است که با پی بردن به خواص تغذیه ای فوق العاده آن در سراسر دنیا از جمله ایران کشت و مصرف می شود. تولید کینوا در ایران از چندین سال قبل انجام می شود. این دانه پرخاصیت برای اولین بار در ایران توسط مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد.

شرکت ایلیا با هدف ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، اقدام به تولید کینوا نمود. کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. کینوا موجود در مجموعه ایلیا پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد و شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی که از خریداران اصلی کینوا در ایران محسوب می شوند، می توانند جهت تامین کینوا از طریق این شرکت اقدام کنند.

تنوع محصولات کینوا

محصولات کینوا دارای تنوع زیادی می باشد. این تنوع محصولات به مشتریان و علاقه مندان این امکان را می دهد که با توجه به ذائقه و کاربرد، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. تنوع محصولات کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشد.

این محصولات را می توان به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله خریداری نمود. خرید محصولات متنوع کینوا باعث ایجاد طعم ها و محصولات جدید می شود.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران عمده کینوا سه رنگ محسوب می شوند. این مجموعه ها کینوا سه رنگ را به صورت تناژ از مراکز فروش خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش می کنند. خرید کینوا سه رنگ تناژ برای این شرکت ها مقرون به صرفه است و قیمتی ارزان دارد زیرا به صورت عمده خرید انجام می دهند.

قیمت کینوا سه رنگ برای پخش و بسته بندی با توجه به درشتی دانه ها، یکدست بودن محصول، نبود هیچ گونه شئ اضافی، ایرانی یا خارجی بودن کینوا سه رنگ تعیین می شود. شرکت های پخش و بسته بندی جهت اطلاع از قیمت کینوا سه رنگ می توانند با مجموعه های عرضه کننده این محصول در ارتباط باشند.

مرکز خرید کینوا در مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهایی است که کینوا در آن به طور گسترده توسط کارخانه‌جات صنایع تبدیلی و مصارف خانگی مصرف می شود. مشهد با داشتن کارخانه‌جات صنایع غذایی فراوان پتانسیل خرید و مصرف کینوا را دارد. این کارخانه ها با داشتن بخش تحقیق و توسعه قوی می توانند با استفاده از کینوا، محصولاتی جدید و فراسودمند را تولید کنند و ضمن تولید محصولی سالم و با ارزش، بازار مشتریان خوبی را به دست آورند.

کینوا در مشهد به صورت تولید ایرانی و کشور های خارجی وجود دارد. خرید کینوا در مشهد برای مصارف خانگی به صورت بسته بندی و کیلویی از طریق فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های غذای سالم در سطح شهر امکان پذیر است. خریداران عمده کینوا در مشهد باید از طریق مراکز عرضه کننده و فروش اقدام به خرید این محصول نمایند.

قیمت کینوا در مشهد سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل کینوا قرمز، کینوا سفید و کینوا سیاه می باشد. کینوا قرمز و سیاه دارای مدت زمان پخت طولانی تری نسبت به کینوا سفید هستند. دانه کینوا قرمز دارای طعمی مشابه فندوق است و بعد از پخت، به رنگ قهوه ای در می آید. دانه های سیاه طعمی شیرین دارند. کینوا سیاه و قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند و سفت باقی می مانند.

قیمت کینوا سه رنگ در مشهد با توجه به عوامل و آیتم های تاثیر گذاری تعیین می شود. این آیتم ها شامل: کیفیت دانه ها، ایرانی یا وارداتی بودن، حجم خرید، نوع مصرف و کاربرد، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … می باشند. هرکدام از این عوامل نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت کینوا سه رنگ  در مشهد دارند. کینوا سه رنگ وارداتی قیمتی گران تر از انواع تولید شده در داخل کشور دارد زیرا با توجه به قیمت ارز، قیمت کینوا وارداتی تعیین می شود.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا

امروزه مردم جامعه علاقه مند به مصرف محصولات غذایی سالم و با ارزش تغذیه ای هستند. شرکت های تولید کننده محصولات غذایی در راستای خواسته افراد جامعه و تولید محصولاتی فراسودمند، اقدام به افزودن غلات و دانه های با ارزش همچون کینوا در فرمولاسین محصولات خود کرده اند. کارخانه هایی همچون:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • صنایع بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، خریدار کینوا هستند.

 این کارخانه‌جات هر یک از محصولات متنوع کینوا همانند دانه کینوا، آرد کینوا، پرک کینوا و … را استفاده می کنند. انواع محصولات کینوا از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. این کارخانه‌جات با تولید محصولات غنی شده با کینوا علاوه بر کمک به ترویج استفاده از مواد غذایی با ارزش، بازار فروش بسیار خوبی نیز به دست خواهند آورد.

محل فروش کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. دانه های سه رنگ کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است و از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی بین رنگ های کینوا وجود ندارد. کینوا سه رنگ محصولی محبوب در بین مصرف کنندگان خانگی می باشد. این محصول در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد.

کینوا سه رنگ به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله به فروش می رسد. این محصول را می توان از طریق انواع فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

تفاوت خرید بذر و دانه کینوا در مشهد

خرید بذر کینوا از مهم ترین فرایند های کشت کینوا می باشد. بذر کینوا باید دارای خلوص بالایی باشد. خرید بذر مناسب منجر به محصولی با کیفیت و درجه یک خواهد شد. تفاوت خرید بذر و دانه کینوا در قیمت هر کیلوگرم محصول می باشد. قیمت هر کیلوگرم بذر کینوا ارزان تر از هرکیلو دانه کینوا می باشد.

برای خرید بذر کینوا در مشهد باید از طریق شرکت های تولید کننده بذر و فروشگاه های محصولات کشاورزی اقدام کنید. خرید دانه کینوا از طریق فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی در مشهد امکان پذیر است

کینوا

خرید کینوا فله تناژ سفید

کینوا سفید دارای طعم و مزه خاصی نمی باشد. این خاصیت کینوا سفید باعث شده است این دانه برای استفاده در انواع محصولات غذایی کاربرد فراوان داشته باشد، زیرا با افزودن کینوا سفید به محصولات غذایی، بدون ایجاد طعم می‌توان از خواص تغذیه ای آن استفاده نمود.

کینوا سفید در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد و علاقه مندان می توانند با توجه به ذائقه و میزان هزینه مدنظر، خرید خود را انجام دهند. عمدتا خریداران کینوا سفید تناژ، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه‌جات صنایع تبدیلی هستند. این مجموعه ها برای خرید کینوا فله تناژ از طریق مراکز تولید کننده یا وارد کننده کینوا سفید اقدام نمایند.

تولید آرد پروتئنی کینوا برای صنایع غذایی

آرد کینوا همانند دانه های کینوا دارای منابع غنی از پروتئین می باشد. این محصول به آرد پروتئینی کینوا معروف است. آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. این محصول فاقد گلوتن است و برای تولید انواع محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی بسیار مناسب است. با تولید آرد پروتئینی کینوا محصولات غذایی این بیماران تنوع یافت.

آرد پروتئینی کینوا را می توان به صورت ترکیبی با سایر آرد ها استفاده نمود و علاوه بر افزایش ارزش تغذیه ای محصول بر خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصول غذایی نیز افزود. این محصول برای اولین بار در ایران توسط شرکت ایلیا تولید شد.

آرد پروتئینی تولید شده در این مجموعه می‌تواند قدم بزرگی در صنعت غذایی کشور باشد. همچنین آرد کینوا باعث ایجاد بهبود طعم و کیفیت محصولات آردی می شود و صنعت غذایی کشور می تواند پیش به سوی تولید محصولات فراسودمند حرکت کند و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کند.

محصول آرد کینوا در مجموعه ایلیا به صورت عمده و جزئی  عرضه می شود و علاقه مندان می توانند ازطریق سایت و شماره های موجود اقدام به خرید این محصول کنند. شرکت ایلیا علاقه مند به همکاری با کارخانه‌جات صنایع غذایی می باشد و خدمات گسترده و ارزنده ای برای این مجموعه ها در نظر دارد. کارخانه های صنایع غذایی علاقه مند می توانند با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، شرایط همکاری را جویا شوند.

استعلام قیمت ویژه کینوا از کارخانه تولیدی

کینوا در ایران در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دانه با داشتن مواد مغذی و معدنی فراوان، تامین کننده بخش زیادی از نیاز های روزانه افراد به مواد غذایی می باشد. کینوا در ایران با توجه به افزایش تفاضا تولید می شود. این محصول به صورت فرآورده های مختلفی تولید می شود.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. کینوا تولید شده در این مجموعه از کیفیت درجه یک و مرغوبی برخوردار است و دانه ها درشت، سالم و یکدست هستند. قیمت کینوا در این مجموعه به دلیل اینکه تولید کننده مستقیم کینوا و محصولات کینوا می باشد، مقرون به صرفه است. علاقه مندان می توانند جهت استعلام قیمت ویژه کینوا از کارخانه تولیدی با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *