آرد کینوا بدون گلوتن را از کجا بخریم

کینوا جو دوسر

به نظر شما آرد کینوا بدون گلوتن را از کجا بخریم که کیفیت بالایی داشته باشد و در عین حال مقرون به صرفه باشد؟ آرد کینوا کجا بخریم که دارای مجوز بهداشتی باشد؟ خواص آرد کامل کینوا چه مواردی است؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و این که کینوا و محصولات کینوا کجا بخریم که مقرون به صرفه و مناسب باشد، با ما همراه باشید.

قیمت کینوا انواع کینوا وارداتی و ایرانی

به طور کلی دانه کینوا به صورت وارداتی و ایرانی تولید و عرضه می‌شود. این محصول به خصوص انواع قرمز و سیاه، برای کشت و فرآوری به شرایط ویژه و خاصی احتیاج دارند که در ایران تنها مجموعه ایلیا نسبت به این موضوع اقدام کرده است. محصول ایرانی به دلیل بررسی‌های پیشرفته و تخصصی، به لحاظ کیفی تفاوتی با محصول وارداتی ندارد؛ اما به طور کلی قیمت آن‌ها متفاوت است. محصول ایرانی توسط کشاورزان داخلی تهیه می‌شود و در نهایت فرآوری‌های کارخانه‌ای صورت گرفته بر روی آن‌ها و تقاضای بازار، منجر به تعیین قیمت خواهد شد.

اما محصول وارداتی شامل قیمت‌های واردات و گمرک و همچنین حمل و نقل می‌شود. به طور عمده مجموعه ایلیا انواع کینوا را با قیمت مناسب با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌کند. برای استعلام قیمت این محصول می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

کینوا

قیمت کینوا قرمز فله

کشت و تولید کینوا قرمز متفاوت با کینوا سفید می‌باشد. بذر کینوا سفید به شکل عمده‌تری در دسترس کشاورزان قرار می‌گیرد و در شرایط آسان نیز رشد می‌کند. اما کینوا قرمز هم برای کشت و هم برای فرآوری نیاز به شرایط ویژه‌ای دارد و از آنجایی که پوسته آن با ضخامت پوسته کینوا سفید متفاوت است، به طور تخصصی‌تری فرآوری می‌شود و در نهایت با طی این مراحل به دست خریداران می‌رسد.

در پاسخ به سوال دانه کینوا را از کجا بخریم باید گفت، مجموعه ایلیا تنها مجموعه‌ای است که فرآوری‌های لازم برای کینوا قرمز را انجام داده و با مجوز بهداشتی این محصول را روانه بازار می‌کند. بنابراین با توجه به هزینه‌های تولید بذر، کشت آن، برداشت دانه‌ها توسط کشاورز، خریداری محصولات از کشاورزان، فرآوری‌های کارخانه‌ای و تخصصی و نهایتاً بسته بندی، قیمت این محصول تعیین می‌شود. مجموعه ایلیا امکان فروش کینوا قرمز به صورت فله را فراهم کرده و محصول با کیفیتی را عرضه می‌کند. برای استعلام قیمت این محصول می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید.

کینوا

آرد کامل کینوا چیست چه خاصیتی دارد

آرد کامل کینوا یکی از فرآورده‌های مهم دانه کینوا می‌باشد. این آرد حاوی املاح و فیبر و ویتامین می‌باشد و بخش اعظم مواد غذایی دانه کینوا را در خود جای می‌دهد. این در حالی است که آرد ناقص درصد زیادی از این مواد غذایی را در خود جای نمی‌دهد. این محصول هضم آسانی دارد و در تهیه انواع نان، شیرینی، پنکیک، فرنی، حلوا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از طرف دیگر این آرد مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته و سرشار از پروتئین و ویتامین و 9 آمینو اسید ضروری بدن می‌باشد. بسیاری از گیاه خواران و کسانی که رژیم لاغری دارند مصرف آرد کامل کینوا را ترجیح می‌دهند؛ چرا که برای لاغری، کنترل دیابت، بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی و کاهش فشارخون، بهبود کم خونی، بهبود سنگ کلیه، بهبود شرایط پوست و مو و … بسیار مفید و حائز اهمیت است.

آرد کینوا

نام دیگر کینوا چیست؟

دانه کینوا یک دانه سالم و کامل می‌باشد و از لحاظ غذایی مورد توجه کارشناسان تغذیه و پزشکان قرار گرفته است. از آنجایی که این محصول مجموعه تمام ویتامین‌ها، پروتئین و املاح و آهن، پتاسیم و غیره می‌باشد؛ همچنین جزء معدود غذاهایی است که 9 اسیدآمینه ضروری بدن را دارد، به همین دلیل به آن سوپرفود گفته می‌شود.

از طرف دیگر با توجه به اینکه دانه کینوا منشا گیاهی دارد و از خانواده اسفناج‌ها حاصل می‌شود و همچنین به عنوان یکی از سالم‌ترین غذاها در تمام دنیا شناخته شده است خاویار گیاهی نیز نام دارد. گفتنی است از دیگر عناوینی که برای این دانه ارزشمند در نظر گرفته شده است، می‌توان به برنج اینکا نیز اشاره کرد. به طور کلی افراد دانه کینوا را با یکی از این نام‌های ذکر شده می‌شناسند و در نهایت در رژیم غذایی خود قرار می‌دهند.

خرید آرد کینوا بدون گلوتن کیلویی

آرد کینوا به طور ذاتی فاقد گلوتن است و مراحل فرآوری آن باید جدای از فراوری محصولاتی مانند گندم باشد. چرا که گندم گلوتن دارد و ممکن است کینوا و محصولات کینوا را آغشته به گلوتن نماید. مجموعه ایلیا تنها مجموعه ای است که آرد کینوا را طی فرایندهای تخصصی و مکانیزه  تهیه کرده و به صورت کیلویی در اختیار خریداران و تولیدکنندگان مختلف در سراسر کشور قرار می‌دهد.

این مجموعه امکان خرید آسان به صورت اینترنتی نیز فراهم کرده است و در نتیجه به تولید محصولات با کیفیت کمک می‌کند. برای تولیدکنندگان مختلف نیز تهیه محصول سالم با مجوز بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. بنابراین به سمت مراکر معتبری همچون شرکت ایلیا خواهند رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

کینوا

آرد کینوا برای تولید محصولات رژیمی از کجا بخریم

استفاده از آرد کینوا در تولید محصولات رژیمی اهمیت زیادی دارد. چرا که سرشار از فیبر است و نهایتاً باعث سیری طولانی مدت و کاهش وزن خواهد شد. یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تبدیلی، این است که آرد کینوا را با کیفیت بالا از کجا تهیه کنند. به طور عمده مجموعه ایلیا طی سالیان اخیر بررسی‌های تخصصی ویژه‌ای را بر روی دانه کینوا ایرانی انجام داده است و در نهایت محصولی با کیفیت و مناسب  عرضه کرده است. محصولی که تولید داخلی است و توسط این مجموعه فرآوری می‌شود، پس دارای قیمت مقرون به صرفه است.

می‌توان نتیجه گرفت برای استفاده در صنایع مختلف و تولید محصولات رژیمی یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. پیشنهاد ما این است که اگر خریدار آرد کینوا با کیفیت بالا هستید از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنید، چرا که این مجموعه تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و تمام فرآوری‌های انجام شده بر روی دانه کینوا را به صورت کارخانه‌ای، مکانیزه و در شرایط بهداشتی انجام می‌دهد و نهایتاً محصولات را با مجوز بهداشتی عرضه می‌کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *