تامین آرد کینوا عمده برای کارخانه بیکری

کینوا و جو دوسر

آرد کینوا در کدام صنایع و مصارف مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ تامین آرد کینوا عمده برای کارخانه بیکری از طریق کدام مجموعه معتبر و ایرانی امکان پذیر است؟ کینوا در کشور ما به چه صورت‌هایی تولید می‌گردد و به طور کلی دانه کینوا، چه محصولات ارزشمندی دارد؟ آیا مجموعه مرجعی در کشور وجود دارد که آرد کینوا را به صورت بهداشتی و عمده در اختیار خریداران مختلف قرار دهد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها با ما همراه باشید.

کارخانه‌های خریدار آرد کینوا عمده

آرد کینوا یکی از محصولات بی نظیر دانه کینوا است که در سالیان اخیر مورد توجه کارخانه‌های گوناگون قرار گرفته است. به مرور و با گذشت زمان، خواص آرد کینوا به طور گسترده به تمام مردم معرفی شد. تا جایی که امروزه کارخانه‌های صنایع تبدیلی زیادی وجود دارند که از خریداران آرد کینوا می‌باشند. این کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند که این آرد را به شکل عمده خریداری نمایند تا بتوانند به سودآوری بیشتر دسترسی داشته باشند. چرا که تهیه عمده آرد پروتئینی کینوا قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به محصولات بسته بندی دارد.

کارخانه‌های خریدار آرد کینوا با استفاده از این محصول، کیفیت نهایی تولیدات خود را افزایش می‌دهند و محصولاتی را تولید می‌کنند که ارزش غذایی بالایی دارد. از طرفی با استفاده از این آرد می‌توانند به فروش بیشتر محصولات خود برسند. این کارخانه‌ها می‌توانند آرد کینوا را به شکل عمده از مجموعه ایلیا خریداری کنند. یک همکاری لذت بخش و مقرون به صرفه با این مجموعه داشته باشند. به طور کلی صنایع و کارخانه‌هایی نظیر:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت‌های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • انواع مکمل های لاغری و چاقی
  • تولیدات مکمل های ورزشکاران
  • تولیدی نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه جات لبنی
  • تولید در کارخانه بیکری
  • کارخانه‌های تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • تولید سالاد نیمه آماده

 بهترین حالت خرید برای این کارخانه‌ها، خرید آرد کینوا به صورت عمده می‌باشد. پیشنهاد ما این است که کارخانه‌های صنایع تبدیلی، آرد کینوا را از مراکز معتبر مانند شرکت ایلیا خریداری نمایند. در این صورت محصولی بهداشتی و سالم دریافت می‌کنند. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که دانه کینوا باید با روش‌های تخصصی و صحیح فراوری گردد تا مصرف آن باعث مسمویت و بیماری نشود.

جو دوسر

انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای محصولات بسیار مختلفی است. این دانه ارزشمند در سه رنگ اصلی سفید، سیاه و قرمز تولید می‌شود و در فراوری‌های کارخانه‌ای می‌تواند به آرد کینوا تبدیل گردد. پس به طور عمده دانه و آرد کینوا از مهم‌ترین محصولات کینوا در ایران می‌باشند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجایی که دانه کینوا طبعی معتدل دارد، می‌تواند در فراوری‌های مختلف به محصولات متفاوت تبدیل گردد و به این ترتیب دایره تنوع گسترده‌ای دارد. این محصولات دارای پروتئین و مواد معدنی زیادی می‌باشند، پس می‌توانند در بسیاری از موارد جایگزین گندم و آرد گندم قرار بگیرند.

به ‌طور کلی محصول کینوا در اشکال مختلفی مانند نان، آرد، شیرینی و بیسکوئیت، پاستا، صبحانه‌های مغذی، دسر و … تولید می‌گردد و در سبد غذایی خانواده‌ها قرار می‌گیرد. خریداران مختلف می‌توانند محصولات کینوا را از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند. مجموعه ایلیا سالیان زیادی است که به طور تخصصی بر روی دانه کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کند و موفق شده است به بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده محصولات کینوا در کشور تبدیل گردد.

کینوا

‌ تامین آرد کینوا با مجوزات بهداشتی

همانطور که می‌دانید آرد کینوا باید در شرایط ویژه کارخانه‌ای تهیه گردد و آنالیز‌های تخصصی را طی کرده باشد تا بتواند با خیالی آسوده مورد مصرف قرار بگیرد. با توجه به این موضوع دارا بودن مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت برای این محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خریداران مختلف باید آرد کینوا را از مجموعه‌ای خریداری کنند که دارای سیب سبز سلامت باشد و تمام مجوزهای بهداشتی را برای محصولات خود دریافت کرده باشد.

شرکت ایلیا با افتخار بزرگترین تامین کننده آرد کینوا در کشور است که تمام تاییدیه‌های بهداشتی را دریافت کرده است. همچنین محصولات را پس از طی کردن آنالیزهای دقیق بهداشتی به دست مصرف کنندگان خود می‌رساند. برای خریداران مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد که در جایی سرمایه گذاری کنند که کمترین ریسک را داشته باشد و محصولی با سلامت و کیفیت بالا عرضه کنند. گفتنی است در هر نقطه از کشور که هستید می‌توانید با خیالی آسوده به بزرگترین تامین کننده آرد کینوا در کشور یعنی شرکت ایلیا اعتماد نمایید و خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه نمایید. شرکت ایلیا در تمام طول تولید، متخصصان و کارشناسان مجرب را همراه خود داشته، بنابراین محصولات به لحاظ بهداشتی دچار مشکل نخواهند شد.

کینوا

فروش آرد کینوا فله و بسته بندی

آرد کینوا یکی از محصولات اصلی دانه کینوا است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نوع مصرف به شکل فله و بسته بندی خریداری می‌گردد. به طور کلی کارخانه‌های صنایع تبدیلی و کارخانه‌های صنایع بیکری، همچنین رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌های ورزشی و … آرد پروتئینی کینوا را به شکل فله خریداری می‌کنند. تا بتوانند هم این محصول را در مقادیر زیاد در دسترس خود داشته باشند و هم خریدی مقرون به صرفه را تجربه کرده باشند.

اما سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عموماً این محصول را به صورت بسته‌های گوناگون خریداری می‌کنند تا بتوانند به دست مردم در مصارف خانگی برسانند. حال این سوال مطرح می‌شود که کدام مجموعه معتبر و مرجع آرد کینوا را هم به شکل فله و هم به شکل بسته بندی و به صورت بهداشتی و سالم عرضه می‌کند؟

به طور عمده شرکت ایلیا تولید کننده آرد کینوا به شکل فله و بسته بندی است. در تمام طول پروسه تولید، کارشناسان متخصص حضور دارند، پس محصولات به لحاظ بهداشتی و سلامت، تایید شده‌اند. این شرکت متخصص، شرایط فروش بسیار آسان و ویژه‌ای را برای این محصول در نظر گرفته است. پس اگر از خریداران آرد کینوا به شکل فله و بسته بندی هستید پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران مجموعه ایلیا در بخش فروش تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را دریافت کنید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *