سفارش و استعلام قیمت روز دانه کینوا عمده

قیمت دانه کینوا

شما اگر مسئول خرید یک کارخانه، رستوران، قنادی، بیمارستان و باشگاه باشید و قصد سفارش و استعلام قیمت روز دانه کینوا عمده را داشته باشید می‌توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید.

شرکت ایلیا بصورت تخصصی در حوزه کینوا از مرحله بذر تا تولید مشتقات حاصل از کینوا در کارخانه و طی مراحل فرآوری شده، فعالیت دارد. انواع کینوا سفید و رنگی در این مجموعه تولید و بصورت بسته‌بندی و فله برای مصارف کوچک خانگی و بزرگ کارخانه‌ای استفاده می‌شود.

خرید عمده کینوا برای مصارف بالا مقرون به صرفه است و از هزینه‌های آن‌ها کم می‌کند لذا بیشتر مورد استقبال خریداران کینوا سفید و رنگی است. شرکت ایلیا برای خریداران خود امکان استفاده از مشاوره رایگان را قرار داده تا با اطمینان از میزان نیاز خود و تهیه کالایی مرغوب اقدام به خرید نمایند.

قیمت دانه کینوا

قبل از اینکه درباره قیمت دانه کینوا شما را راهنمایی کنیم بهتر است بدانید که این دانه بسیار شبیه گندم، جو و برنج است اما بسیار با خاصیت‌تر از آن‌ها است به حدی که آن را مادر تمام غلات می‌نامند. ارزش غذایی کینوا عبارت است از:

  • دارای پروتئین به میزان هشت گرم
  • دارای فیبر به میزان پنج گرم
  • دارای منگنز به میزان پنجاه و هشت درصد
  • دارای منیزیم به میزان سی درصد
  • دارای فسفر به اندازه ی بیست و هشت درصد
  • ویتامین b9 با اسید فولیک به مقدار نوزده درصد
  • مس به مقدار هجده درصد
  • آهن به مقدار پانزده درصد
  • روی به مقدار سیزده درصد
  • پتاسیم به مقدار نه درصد 

برگ های کینوا بسیار شبیه برگ‌ اسفناج است و از خانواده اسفناج‌ها به شمار می‌رود. ظاهر دانه‌های کینوا گرد و شبیه ارزن است. کینوا با ارزش غذایی بالا در جیره غذایی کودکان و زنان باردار قرار گرفته و نیاز آن‌ها به مواد مغذی و مورد نیاز بدنشان را تامین می‌نماید. این گیاه شگفت انگیز در دنیا به دو دلیل عمده بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است:

  1. به دلیل غنی بودن و ارزش غذایی بالایی که دارد.
  2. خاصیت دارویی آن و عاری از گلوتن که برای بیماران حساس به گلوتن مثل بیماران سلیاکی مفید است.

در دانه گندم گلوتن وجود دارد و موجب ایجاد حساسیت در افرادی که به آن حساسیت دارند می‌شود و ناراحتی‌های گوارشی شدیدی را برای این افراد به دنبال دارد. با این ویژگیهای گفته شده به ارزش این دانه پی می‌برید و وقتی متوجه قیمت مناسب این دانه نسبت به فوایدش می‌شوید آن را در جیره غذایی خود و خانوداه‌تان قرار می‌دهید. شما می‌توانید جهت سفارش و استعلام قیمتی دانه کینوای با کیفیت به وب سایت ایلیا مراجعه نمایید.

قیمت دانه کینوا

قیمت دانه کینوا فله

مسئول خرید کینوا فله در هر ارگان و مجموعه‌ای قبل از اقدام به خرید سعی می‌کند انواع قیمت کینوا فله را سرچ نماید و از میان آن‌ها مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کند. برای خرید فله کینوا لازم است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • فروش در بسته بندی های گوناگون برای عرضه در فروشگاه و هایپر مارکت ها
    • فروش به صورت فله برای مصارف رستوران ها، کارخانه های فرآوری و تولید مواد غذایی
    • فروش به صورت فله برای کارگاه های بسته بندی مواد غذایی
    • کینوا به صورت فله در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است. 

شما برای خرید مطمئن و سالم این دانه بصورت فله می‌توانید از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا استعلام قیمتی بگیرید و با مشاوره رایگان با کارشناسان ایلیا بهترین و مرغوب‌ترین کینوا را سفارش دهید.

قیمت دانه کینوا

خرید کینوا کیلویی

برخی مصارف خانگی هم تمایل به خرید کیلویی کینوا نسبت به بسته‌بندی دارند چرا که قیمت کیلویی از بسته بندی ارزان تر است و برایشان مقرون به صرفه تر است. دانه‌های کینوا در خرید کیلویی را می‌توانید بصورت باز مشاهده کنید و از یکدستی و درشتی آن‌ها مطمئن شوید.

 خرید کینوا کیلویی علاوه بر مصارف خانگی مورد علاقه بسیار رستوران‌ها، هتل‌ها و باشگاه‌ها است چرا که برایشان به صرفه‌تر است. شما در یک باشگاه علاقه به ارائه کینوا بصورت بسته‌بندی و سفارشی سازی شده با برند باشگاه خودتان دارید تا مشتریان شما با غذایی سالم و سرشار از پروتئین بتوانند نیاز خود را برطرف نمایند.

لذا خرید کینوا کیلویی نیز برای این دسته از مصرف کنندگان مهم و ضروری است. ایلیا تمام امکانات و شرایط لازم برای نیاز شما به خرید بسته‌بندی و کیلویی را در نظر گرفته و با توجه به نیاز بازار سفارش و فروش هر دو مدل را ارائه می‌دهد. برای ثبت سفارش می‌توانید به وب سایت ایلیا مراجعه نمایید.

قیمت دانه کینوا

قیمت دانه کینوا در بازار

کینوا در بازار قیمت‌های مختلفی دارد که نشان از میزان کیفیت و مرغوبیت کینوا است در این میان برخی قیمت‌های پایین کینوا از تولیدکنندگانی است که دانه کینوا را بدون پاکسازی و با پوسته به مشتری می‌فروشند.

ایلیا در جهت فروش کینوا خود اقدام به تولید دو نوع کینوا خشک و مرطوب نموده است که در کینوا خشک باید بعد از خرید کینوا را تکان داده و خوب شست تا پوسته آن که تلخ مزه است جدا شود و سپس آماده مصرف گردد.

اما در مدل مرطوب نیازی به شستشوی مصرف کننده نیست چرا که ایلیا طی فرآوری در کارخانه این دانه را پاکسازی نموده و سپس شستشو داده و در اختیار مشتری نهایی قرار می‌دهد که طعم شیرینی هم دارد. شما برای استعلام قیمتی و سفارش این دانه می‌توانید به وب سایت ایلیا مراجعه نمایید.

قیمت دانه کینوا سفید

کینوا سفید مرسوم‌ترین کینوا مصرفی است که طعمی بسیار شبیه برنج دارد و زمان پخت بسیار کمی دارد. این کینوا را می‌توان همراه با برنج و یا جایگزین آن نمود تا بتوان از خواص و ارزش غذایی فوق العاده‌اش بهره‌مند شد. قیمت کینوا سفید نسبت به کینوای رنگی به دلیل در دسترس بودنش پایین ‌تر است. شما جهت استعلام قیمتی و سفارش کینوا سفید می‌توانید با کارشناسان و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت دانه کینوا

قیمت دانه کینوا قرمز

یک فنجان از کینوا قرمز معادل 185 گرم پخته شده دارد و شامل موارد زیر است:

  • کالری : 222
  • چربی : 4 گرم
  • کربوهیدرات : 40 گرم
  • پروتئین : 8 گرم
  • فیبر : 5 گرم
  • قند : 2 گرم

کینوا قرمز به دلیل کمیاب‌تر بودن نسبت به سفید قیمت بیشتری دارد و شما برای خرید و سفارش آن می‌توانید از طریق وب سایت ایلیا اقدام نمایید.

قیمت دانه کینوا

خرید کینوا ارزان

همه افراد در خرید خود به دنبال ارزان بودن هستند، خریداران کینوا هم به طبع آن به دنبال خرید کینوا ارزان هستند اما توجه کنید که هر ارزانی بی حکمت نیست و حتی ممکن است گران هم تمام شود. وقتی کینوا بی کیفیت ولی ارزان خریداری کنید و بعد از پخت غذا و کلی زحمت با طعم تلخ آن مواجه شوید متوجه این مسئله خواهید شد. ما به شما برای خرید کینوا ارزان با کیفیت  خرید از شرکت ایلیا را پیشنهاد می‌کنیم.

ثبت سفارش و استعلام قیمت روز دانه کینوا عمده در استان های مختلف

برای خرید کلی و عمده کینوا در تناژ بالا و ثبت سفارش و استعلام قیمت روز دانه کینوا عمده در استان‌های مختلف نیاز به تحقیق جامعی است و بسیار زمانبر است. قیمت کینوا با توجه به مرغوبیت دانه و میزان درشتی و نزدیکی به مکان کشت شده در هر استانی متفاوت است. شما می‌توانید برای خرید و استعلام قیمتی این دانه با بهترین قیمت با مشاورین متخصص شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *