ورزشکاران خریدار کینوا برای سلامتی

کینوا برای ورزشکاران

آیا در ایران فروشگاهی برای ورزشکاران خریدار کینوا وجود دارد؟شرکت ایلیا عرضه کننده کینوا در سطح کشور، با کیفیت‌ترین دانه کینوا و مشتقات آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا و پودر پروتئینی کینوا را تولید و فرآوری کرده و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌نماید.

فواید خاویار گیاهی کینوا برای ورزشکاران

یکی از مسائلی که برای ورزشکاران خریدار کینوا حائز اهمیت است، این است که علاوه بر داشتن تمرینات ورزشی مداوم، باید رژیم غذایی مناسبی نیز داشته باشند. استفاده از غذاهایی که کربوهیدارت کم و فیبر بالایی داشته  باشد باعث می‌شود، دیرتر احساس گرسنگی کند و همچنین کمتر پرخوری کنند. علاوه بر این باید به میزان کافی پروتئین، ویتامین‌ها، املاح معدنی، اسیدهای چرب اشباع نشده، آنتی اکسیدان‌ها و… دریافت کنند.

ورزشکاران برای عضله سازی، نیاز دارند تا در طول روز به مقدار کافی پروتئین مصرف کنند. دانه کینوا یک ماده غذایی مفید است که شامل تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن می‌باشد و یک وعده‌ی غذایی کامل و غنی از پروتئین برای ورزشکاران است.

یک از فواید کینوا برای ورزشکاران داشتن شاخص گلیسمی پایین آن است، به این معنی که نشاسته موجود در دانه کینوا به آرامی آزاد شده و در نتیجه به صورت چربی در بدن ذخیره نمی‌شود و اصطلاحا فرد چاق نمی‌شود.

یکی از نگرانی های ورزشکاران، کمبود ویتامین B در بدن و ریزش مو است که به دلیل گرفتن رژیم های غذایی سخت و پرهیز از مصرف برنج سفید به علت داشتن نشاسته بالای آن است. مجموعه ما این نوید را به شما می‌دهد که میزان وتامین B موجود در دانه های کینوا، مشابه برنج سفید است و این افراد می‌توانند از کینوا برای تامین ویتامین B  مورد نیاز بدنشان استفاده بکنند.

دانه‌های کینوا تولید شده در این مرکز زیر نظر کارشناسان صورت گرفته و تمام مجوزهای لازم را دارد. ورزشکاران خریدار کینوا، می‌توانند از این مرکز معتبر خریداری کنند و با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایند و سفارش خود را ثبت نمایند.

ورزشکاران خریدار کینوا

میزان فیبر موجود در دانه کینوا

دانه کینوا درصد بالایی از فیبر غذایی دارد، بنابراین مصرف دانه کینوا باعث تسهیل حرکات روده، از بین بردن سموم و مواد زاید، تنظیم کلسترول ، تحریک رشد فلور باکتریایی مفید و پیشگیری از سرطان روده بزرگ می شود که این موضوع ،ازرش بالای غذایی دانه کینوا را بیان می‌کند. دانه کینوا به دلیل داشتن فیبر بالا باعث پر شدن معده می‌شود و فرد را در طی روز به مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد. و این مسئله برای ورزشکاران خریدار کینوا بسیار مهم است.

البته به طور کلی غلات، به خصوص دانه کینوا، توانایی جذب آب بالایی در معده دارند و با مصرف حجم کمی از دانه کینوا، فرد احساس سیری می‌کند. همچنین کینوا دارای مقادیر مناسبی از مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، منگنز، آهن، روی، فسفر و پتاسیم است. دانه ها کینوا حاوی ویتامن های گروه B و E می‌باشند.

از طرفی بدن قادر به ساخت اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ نیست، که این مواد در دانه های کینوا به مقدار کافی وجود دارد. بنابراین، کینوا  به دلیل داشتن  مزایای تغذیه ای و درمانی، می تواند یک غذای کامل، مغذی و سالم برای ورزشكاران باشد

ورزشکاران خریدار کینوا

ورزشکاران خریدار کینوا

سازمان فائو سال ۲۰۱۳ را سال کینوا نامید. کینوا به دلیل اینکه غذایی سالم، سبک و غنی از مواد مود نیاز بدن است، برای همه سنین مناسب است. این مجموعه بزرگترین فروشگاه برای ورزشکاران خریدار کینوا است که برای اولین بار در کشور پودر پروتئینی کینوا را برای ورزشکاران، با کیفیتی عالی تولید و عرضه می‌کند. لازم به توضیح است که کینوا تولیدی در این مجموعه به لحاظ قیمت و کیفیت مواد مغذی از نوع وارداتی آن بهتر می‌باشد.

این نوید را باید به شما مصرف کننده گرامی بدهیم که این مجموعه آماده همکاری با تمام باشگاه‌های بدنسازی، و ورزشکاران می‌باشد و شما می‌توانید دانه کینوا و همچنین آرد کینوا، سویق کینوا و پودر پروتئینی کینوا را به صورت خرد و عمده خریداری نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *