سایت فروش کینوا برای مبتلایان به سلیاک

کینوا برای سلیاک

سایت فروش کینوا برای مبتلایان به سلیاک در کشور کدام است؟اولین سایت فروش کینوا برای مبتلایان به سلیاک در سطح کشور اقدام به فروش کینوا و محصولات فراوری شده آن با بالاترین کیفیت نموده است. برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

بیماری سلیاک چیست؟

بیماری سلیاک یک بیماری با منشأ ژنتیكی است که در آن پرزهای روده توانایی هضم مواد گلوتن دار را ندارد و مصرف مواد گلوتن دار، باعث واکنش التهابی سلول های پوششی روده و کاهش جذب کالری و مواد غذایی می شود. از علائم دیگر این بیماری کمبود مواد مغذی، کم خونی، مشكلات شدید گوارشی و بالا رفتن خطر ابتلا به بسیاری بیماری های دیگر است. علاقه مندان می توانند کینوا را از طریق سایت فروش کینوا برای سلیاک سفارش دهند.

این بیماری باعث درد شكمی، ورم روده، اسهال و یبوست متناوب، می‌شود. نوع دیگری از این بیماری وجود دارد که سلیاک خاموش نام دارد و فرد علائم ذکر شده را ندارد اما  دچارکم خونی و خواب آلودگی بدون شكایت از علائم روده ای است که به تدریج شخص را به سمت سوء تغذیه پیش می برد.

امروزه غلاتی که به عنوان غذای اصلی مردم کشور ما مصرف می‌شود، محصولات گلوتن داری اعم از گندم و جو است و این افراد به ناچار مجبور به حذف این مواد غذایی از سبد روزانه می‌شوند و در نتیجه تنوع غذایی مورد مصرف آنها کم می‌شود.

از طرفی آرد ذرت فاقد گلوتن است که این محصول مورد مصرف بیماران سلیاکی قرار می گیرد اما به دلیل بد طعم بودن و ارزش غذایی پایین آن  مورد استقبال افراد مبتلا به بیماری سلیاک قرار نمی‌گیرد.  آرد تهیه شده از کینوا آردی فاقد گلوتن است که علاوه بر خوش هضم و خوش طعم بودن آن ارزش غذایی بالایی دارد و می‌تواند نیازهای غذایی بیماران سلیاکی را تامین کند.

سایت فروش کینوا برای سلیاک

فواید کینوا برای بیماران سلیاکی

 دانه های کینوا سرشار از انواع پروتئین ها است و همه اسید آمینه های ضروری بدن را دارد. از جمله خواص فوق العاده دانه های کینوا حاوی ویتامین ها و املاح معدنی مانند فیبر، کلسیم، منیزیم ، فسفر، روی، مس آهن و غیره است، همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد.سایت فروش کینوا بهترین محصولات را برای بیماری سلیاک عرضه می کند.

یک رژیم غذایی فاقد گلوتن که در آن از دانه کینوا، نان تهیه شده از آرد کینوا و سایر محصولات فراوری شده از کینوا تهیه شده باشد، می تواند طی سه ماه تا دو سال، علائم انواع بیماری سلیاک را بهبود ببخشد و از آسیب بیشتر به روده جلوگیری کند.برای اطمینان از ابتلا به بیماری سلیاک می‌توان آزمایش پادتن آنتی گلادین خون را انجام داد.

دانه کینوا حاوی نشاسته است که قند آن به آرامی آزاد می‌شود و مصرف  دانه کینوا و فرآورده های آرد کینوا، غذایی بسیار مناسب برای بیماران سلیاکی محسوب می‌شود.

یکی از محصولات دانه کینوا،آرد بدست آمده از آن است که برای تولید فرنی استفاده می‌شود و صد در صد فاقد گلوتن است و برای افراد مبتلا به سلیاک می تواند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف این آرد در نوزادان و کودکان باعث وزن گیری آن ها می شود و برای تغذیه آنها بسیار مفید است.

سایت فروش کینوا برای سلیاک

سایت فروش کینوا برای سلیاک

شرکت فراسودمند سایت فروش کینوا برای مبتلایان به سلیاک را برای شما مصرف کننده گرامی تهیه کرده و شما می‌توانید به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

با توجه به مطالب ذکر شده در بالا، دانه های کینوا به دلیل داشتن مزایای تغذیه ای و درمانی آن، می تواند یک غذای کامل ، مغذی و سالم ، به خصوص برای افراد مبتلا به سلیاکی، کودکان ، زنان باردار ، خانم های یائسگی ، افراد مسن ، ورزشكاران ، گیاهخواران ، دیابتی ها، بزرگسالان و افرادی که تحت استرس هستند، توصیه می شود .

همچنین این شرکت آماده همکارای با انجمن های سلیاک، رستوران ها، بیمارستان ها ، باشگاه های بدن سازی و ….. است.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *