عرضه و پخش کینوا برای مبتلایان به دیابت

کینوا برای دیابت

عرضه و پخش کینوا برای مبتلایان به دیابت در کشور، در چه مراکزی انجام می‌شود؟آیا دانه کینوا برای بیماری دیابت مفید است؟اگر به دنبال منبع غذایی سرشار از مواد مغذی ، خوش حضم و خوش پخت هستید، دانه کینوا پیشنهاد خوبی برای شما است.

تغذیه دانه کینوا برای مبتلایان به دیابت

بیماری دیابت، یک اختلال متابولیكی در انسان است که بدن توانایی تولید انسولین را ندارد و یا در برابر انسولین مقاوم می شود. بنابراین انسولین تولیدی در بدن انسان، نمی تواند عملكرد طبیعی خود را انجام دهد.

یکی از مشکلات استفاده از برنج سفید این است که به سرعت به قندهای ساده در خون تبدیل می شود و قند خون را به میزان قابل توجهی بالا می برد. به همین دلیل بیماران دیابتی باید میزان مصرف برنج سفید را محدود کنند.پخش کینوا برای دیابت توسط این مجموعه در سراسر کشور صورت می گیرد.

با توجه به اینکه یکی از عوامل شایع مرگ و میر در انسان بیماری دیابت است، تحقیقات بسیاری برای رفع این مشکل در جهت تولید غذاهایی با خاصیت ضد دیابتی انجام شده است.

در تحقیقی که انجام شد، میزان هضم گوارشی پروتئین کینوا و رهاسازی پپتیدهای دارای پتانسیل ضد دیابتی مورد ارزیابی قرار گرفت .این پپتیدها توانایی بالایی در مهار آنزیم های درگیر در تخریب اینترتین و هضم کربوهیدرات های رژیمی را داشتند. بنابراین، پروتئین های موجود در دانه کینوا، یکی از بهترین مواد مغذی برای کنترل دیابت است.

پخش کینوا برای دیابت

تاثیر دانه کینوا برای کنترل دیابت از  نظرشاخص گلیسمی و نحوه پخش آن در کشور

شاید برای شما سوال شده باشد که شاخص گلیسمی چیست؟

یکی از شاخص هایی که نشان می‌دهد کربوهیدرات داخل غذا با چه سرعتی به گلوکز تبدیل می‌شود، شاخص گلیسمی است. هر چه عدد شاخص گلیسمی یک ماده غذایی کمتر باشد، میزان گلوکزی که به خون اضافه می‌کند کمتر است و به طبع آن غذا سالم تر است.

دانه کینوا، با شاخص گلیسمی پایین (52) ، غذایی بسیار سالم و مفید برای قرار گرفتن در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ، جهت کنترل این بیماری می باشد. این مجموعه با تولید بهترین دانه کینوا تولید شده در کشور، پخش کینوا برای مبتلایان به دیابت را در کلیه استان ها انجام می‌دهد.

پخش کینوا برای دیابت

ماده معدنی منیزیم موثر بر کنترل دیابت

یکی از مواد معدنی که برای عملکرد بیش از ۳۰۰ واکنش آنزیمی ضروری است و در همه سلولهای بدن وجود دارد، منیزیم است . کمبود منیزیم موجب بیماری های بسیاری مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی و عروقی ۲ و میگرن می‌شود. محققان با بررسی برنامه تغذیه ای نشان دادند که اگر افراد به ازای هر ۱۰۰۰ کالری روزانه خود ، ۲۰۰ میلی‌گرم منیزیم مصرف می‌کنند ، ۴۷ درصد کمتر از سایر افراد، در معرض خطر ابتلا به دیابت قرار می‌گیرند .

همچنین مطالعات نشان داد که برای متابولیسم قندها ، منیزیم جزو مواد ضروری است. با افزایش مقدار گلوکز خون در بیماران دیابتی، شاهد کاهش منیزیم و کمبود آن در ادرار می شویم. از فعالیت های دیگر منیزیم در بدن، متابولیسم انرژی و سنتر پروتئین است. ماده معدنی منیزیم در پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت نقش موثری دارد.

یکی از منابع غنی منیزیم، دانه کینوا است که به ازای مصرف هر فنجان دانه کینوا پخته شده، بدن ۱۸۰ میلی گرم منیزیم دریافت می‌کند. بنابراین مصرف دانه کینوا باعث تنظیم گلوکز در بدن شده و خطر ابتلا به بیماری دیابت نوع 2 را کاهش می‌دهد. از خواص دیگر دانه کینوا می‌توان به داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی آن اشاره کرد که به روش‌های مختلف برای جلوگیری از بیماری ها کمک می‌کند. پخش کینوا برای دیابت در تمام نقاط کشور انجام می شود.

با توجه به توضیحات مطرح شده در بالا، به دلیل مزایای تغذیه ای و درمانی موجود در دانه کینوا، این محصول ارزشمند می تواند یک غذای کامل، مغذی و سالم، به خصوص برای افراد مبتلا به دیابت، کودکان، زنان باردار، افراد مبتلا به سلیاکی، خانم هایی که یائسگی را تجربه می کنند، افراد مسن، ورزشكاران، گیاهخواران وهمچنین بزرگسالان توصیه می شود.

دانه کینوا دیابت

پخش کینوا برای دیابت

این مجموعه پخش کینوا برای مبتلایان به دیابت را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

همچنین مجموعه ما آماده همکاری و عقد قرار داد با انجمن های دیابت جهت تامین دانه کینوا در تناژ بالا، بیمارستان ها، کارخانجات صنایع تبدیلی، شرکت های تهیه مواد غذایی، رستوران ها، هتل ها، انجمن های سلیاک و …  در سراسر کشور می باشد. جهت ارتباط با بزرگترین مرکز پخش و عرضه دانه کینوا برای مبتلایان به دیابت و تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب، می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *