قیمت پودر کینوا برای کارخانه شکلات سازی

کینوا

قیمت پودر کینوا برای  کارخانه شکلات سازی را از کدام مجموعه می توان استعلام گرفت؟ خواص پودر پروتئینی کینوا برای قرار گرفتن در صنایع غذایی چیست؟

با پی بردن به خواص شگفت انگیز کینوا، امروزه کارخانه جات صنایع غذایی نیز علاقه مند به استفاده از کینوا در فرمولاسیون محصولات خود شده اند. یکی از محصولات کینوا که در صنعت غذایی به شدت استفاده می شود، پودر کینوا می باشد. پودر کینوا برای کارخانه شکلات سازی، بسیار مناسب است و علاوه بر افزودن بر خواص تغذیه ای بر خواص حسی آن نیز می افراید.

کارخانه های خریدار کینوا در ایران

کارخانه های زیر از خریداران اصلی کینوا در ایران هستند:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

این کارخانه جات کینوا را به صورت دانه یا محصولات کینوا از قبیل پودر پروتئین، پرک، آرد و … خریداری می کنند و به فرمولاسیون محصولات خود می افزایند. کارخانه جات با تولید محصولات غنی شده با کینوا علاوه بر تولید محصولی فراسودمند و نو، بازار فروش خوبی را نیز به دست خواهند آورد.

کینوا

تنوع محصولات کینوا در کشور

امروزه علاقه مندان به مصرف کینوا در کشور افزایش یافته است و علاقه مندان تمایل دارند محصولات گوناگونی از کینوا را تست کنند. افراد با توجه ذائقه شان می توانند از محصولات متنوع کینوا استفاده کنند. از جمله محصولات کینوا می توان به:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، اشاره نمود.

این محصولات را می توان به صورت عمده و جزئی از فروشگاه های کشور خریداری نمود. محصولات کینوا را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی خریداری نمود. تنوع محصولات کینوا قدرت انتخاب به مصرف کننده داده است و می توانند از محصولات متنوع کینوا بهره ببرند.

تولید کننده آرد بدون گلوتن کینوا

کینوا غله ای بدون گلوتن است. گلوتن یک نوع پروتئین است که برخی افراد نمی توانند آن را هضم کنند و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی نظیر یبوست، درد های شکمی، نفخ، اسهال و … می شوند. این افراد باید محصولات فاقد گلوتن نظیر کینوا را مصرف نمایند. قیمت پودر کینوا را می توانید از طریق فروشگاه ایلیا مارکت استعلام نمایید.

آرد کینوا نیز همانند دانه کینوا فاقد گلوتن است. آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اولین تولید کننده آرد بدون گلوتن کینوا در ایران است. این مجموعه در جهت تولید محصولات فراسودمند و دارای ارزش غذایی بالا، پیشرو بوده است و با تولید آرد کینوا کمک شایانی به بیماران سلیاکی که رژیم غذایی محدودی دارند، کرده است. با تولید آرد کینوا بدون گلوتن این افراد می توانند لذت مصرف مواد غذایی را حس کنند و دچار مشکلات ناشی از مصرف گلوتن نشوند.

شرکت ایلیا آرد کینوا بدون گلوتن به صورت عمده و خرد را به علاقه مندان عرضه می کند. این مجموعه آمادگی همکاری با کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی را دارا است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری و خرید محصول از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا

قیمت پودر و دانه کینوا فله

کینوا به صورت فله و بسته بندی عرضه می شود. عمدتا خریداران کینوا فله شرکت های پخش و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند. قیمت دانه و پودر کینوا فله از قیمت کینوا به صورت بسته بندی ارزان تر است و برای خریداران عمده به صرفه تر می باشد.

قیمت پودر پروتئینی کینوا فله با توجه به فاکتور های تاثیرگذاری تعیین می شود. این فاکتور ها نظیر: کشور تولید کننده کینوا که ایرانی یا خارجی باشد (کینوا تولید شده در ایران قیمتی پایین تر از انواع خارجی دارد) ، کیفیت دانه ها که درشت، سالم و بدون هیچ گونه موجود اضافی نظیر حشرات، سنگ، خاک و خاشاک باشد، یکدست بودن دانه ها، حجم خرید اشاره نمود.

خرید کینوا قرمز کیلویی

کینوا قرمز یکی از سه نوع اصلی کینوا می باشد و همچنین منابع غنی از آنتی اکسیدان هستند. کینوا قرمز را اغلب رستوران های گران قیمت برای استفاده و تزئین انواع سالاد و‌ غذاها خریداری می کنند. این محصول به صورت کیلویی نیز به فروش می رسد. خریداران کینوا به صورت کیلویی می توانند این محصول را به صورت تولید داخلی و یا وارداتی از مراکز فروش خریداری نمایند.

در هنگام خرید کینوا قرمز به صورت کیلویی از داشتن مجوز بهداشتی، سیب سلامت ، تاریخ انقضا و تاریخ تولید محصول مطمئن شوید. متاسفانه سود جویان اقدام به فروش کینوا به صورت غیر بهداشتی و فراوری نشده می کنند. برای خرید کینوا قرمز به صورت کیلویی از مراکز معتبر اقدام کنید و به کیفیت دانه و یکدست بودن آن توجه کافی داشته باشید.

کیفیت پروتئین کینوا

کینوا منبع کاملی از پروتئین می باشد زیرا ۹ اسید آمینه ضروری بدن را در سطح بالایی دارا است. کینوا منبع بسیار خوبی از پروتئین گیاهی است و دارای ‌۱۲ تا ۲۳ درصد پروتئین می باشد. پروتئین کینوا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی که رژیم های گیاه خواری دارند می توانند از کینوا برای تامین پروتئین مورد نیاز بدنشان استفاده کنند.پروتئین کینوا را می توان در انواع مکمل های غذایی ورزشکاران و بدنسازان استفاده نمود. پروتئین کینوا می تواند انرژی لازم برای ورزشکاران را در حین تمرین تامین کند.

کینوا

دانه کینوا چیست ؟

کینوا یک شبه غله معروف به خاویار گیاهی است که پنج هزار سال قدمت دارد. ‌کینوا دارای سطح بالایی از مواد مغذی و معدنی نظیر: پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین ها، املاح معدنی نظیر کلسیم، فسفر،‌ آهن و منیزیوم می باشد. از نظر برخی متخصصان کینوا سالم ترین غله دنیا است که طعم ملایم و‌ مطبوعی دارد.

کینوا دارای ۱۶۰ واریته و ۳ رنگ اصلی، کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. دانه های سفید کینوا بدون طعم و مزه است و برای افرادی که علاقه مند به استفاده از کینوا هستند اما نمی خواهند تغییری در طعم غذایشان ایجاد نشود مناسب است. کینوا قرمز و‌سیاه طعم خاص تری دارند.

قیمت عرضه پودر رژیمی کینوا در فروشگاه های زنجیره ای

کینوا به عنوان یک محصول سرشار از خواص تغذیه ای در انواع فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود. قیمت پودر رژیمی و دانه کینوا به صورت بسته بندی و ‌فله در انواع محصولات برای مشتریان قابل خریداری می باشد.

دارندگان فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر برای تامین کینوا و محصولات کینوا می توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا در ایران است و قیمت اعلام شده در این مجموعه با توجه به این موضوع، مقرون به صرفه برای فروشگاه های زنجیره ای می باشد. این فروشگاه ها می توانند جهت تامین و همکاری با مجموعه ایلیا از طریق تماس با شماره های موجود، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

خواص تغذیه ای کینوا چیست؟

کینوا به عنوان یک شبه غله در نظر گرفته می شود، کینوا دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. کینوا دانه بدون گلوتن و سرشار از مواد ارزشمند نظیر: پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین  E، ویتامین B، کلسیم، فسفر، آهن، منیزیوم، روی، پتاسیم و … می باشد.

کینوا در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها نظیر دیابت، سلیاک، سرطان ها، بیماری های قلبی و عروقی، یبوست و … موثر است. کینوا با دارا بودن نشاسته زود هضم در کنترل دیابت ۲ موثر شناخته شده است و این بیماران می توانند کینوا را جایگزین برنج در رژیم غذایی خود کنند.

مصرف کینوا هیچ محدودیت سنی ندارد و از کودکان تا سالمندان می توانند کینوا را مصرف نمایند. سالمندان با توجه به این که نمی توانند بسیاری از مواد غذایی را مصرف کنند و نیاز روزانه به مولتی ویتامین ها برای تامین مواد ضروری بدن دارند، با استفاده از کینوا می توانند نیاز های روزانه شان را تامین کنند. علاوه بر این، کینوا با داشتن منابع غنی از فیبر، از یبوست در افراد جلوگیری می کند.

کینوا همچنین برای افرادی که اضافه وزن دارند و قصد کاهش وزن و لاغری نیز دارند بسیار موثر است. کینوا دارای فیبر فراوانی است و فیبر موجود در کینوا باعث سیری طولانی مدت در فرد می شود و از گرسنگی جلوگیری می کند.

کینوا

تولید مکمل های رژیمی کینوا

امروزه مکمل های رژیمی بخش بزرگی از نیاز مردم را در تامین مواد مغذی و‌ معدنی، برطرف می کند. مکمل های رژیمی برای افرادی که قصد تناسب اندام و کاهش وزن را دارند تولید می شود. کینوا با دارا بودن مقادیر فراوانی فیبر، در کاهش وزن موثر است. فیبر موجود در کینوا باعث کاهش اشتها و در نتیجه جلوگیری از پرخوری و کاهش وزن می شود.

کارخانه جات تولید کننده مکمل های رژیمی با کینوا، با تولید این محصولات علاوه بر تولید محصولی نو و کاربردی، بازار مشتریان خوبی را به دست می آورند. این مجموعه ها با خرید کینوا تولید شده در داخل کشور، علاوه بر کمک به صنعت کشاورزی، هزینه کم تری را نیز صرف خرید کینوا خواهند کرد.

آیا می توانم آرد کیک را با آرد کینوا جایگزین کنم؟

بله آرد کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای آرد کیک می باشد. آرد کینوا، بدون گلوتن و دارای خواص تغذیه ای فراوانی از جمله دارا بودن پروتئین، آنتی اکسیدان و فیبر می باشد. کیک تهیه شده با آرد کینوا، دارای چربی کمی می باشد و اثرات چاق کنندگی ندارد و مناسب برای مصرف به عنوان میان وعده می باشد.

تهیه کیک با آرد کینوا علاوه بر افزودن به ارزش غذایی بر خواص حسی، تکنولوژیکی و رئولوژیکی کیک نیز می افزاید و بافت بسیارخوبی حاصل می شود.

تولید انواع کیک رژیمی با آرد کینوا

آرد کینوا آردی فاقد گلوتن، رژیمی و دارای چربی کم می باشد که برای تهیه انواع محصولات رژیمی از جمله کیک رژیمی استفاده می شود. کیک های رژیمی تولید شده با آرد کینوا به دلیل نداشتن گلوتن بافت بهتر و ترد تری دارند.

کارخانه جات تولید کننده انواع کیک های رژیمی با داشتن بخش تحقیق و توسعه قوی به دنبال تولید انواع کیک های رژیمی با آرد کینوا هستند. این کارخانه جات می توانند جهت تامین آرد کینوا مصرفی با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده آرد کینوا در ایران است، آرد کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا با نمونه های وارداتی قابلیت رقابت دارد. کارخانه جات علاقه مند به همکاری از طریق کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه اطلاعات مورد نیاز در خصوص همکاری را کسب نمایند.

کینوا

دستور تهیه کیک کینوا بدون گلوتن

برای تهیه کیک کینوا، نیازمند آرد کینوا هستیم، آرد کینوا فاقد گلوتن است و کیک تولید شده با آرد کینوا خاصیت چسبندگی کیک های دیگر را ندارد و بافتی ترد دارد. برای تهیه کیک کینوا نیازمند مواد زیر هستیم:

آرد کینوا، روغن، تخم مرغ، شیر، وانیل، شکر، بیکینگ پودر و نمک.

سپس این مواد را ترکیب کرده و در نهایت در فر قرار میدهیم.

تامین آرد کینوا پروتئینی تناژ برای صنایع غذایی کشور

آرد کینوا که به آرد پروتئینی کینوا معروف است در صنعت غذایی کشور به طور گسترده ای مصرف می شود. تولید انواع نان های سنتی و حجیم غنی شده با آرد کینوا، تولید انواع پاستا، ماکارونی، انواع بیسکوئیت و … از جمله مصارف آرد کینوا می باشد. قیمت انواع پودر پروتئینی کینوا کیلویی برای مصرف کننده نهایی را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت استعلام نمایید.

کارخانه جات تولید کننده این محصولات و محصولات دیگر، جهت تامین آرد پروتئینی کینوا، نیازمند تامین کننده ای متعهد است که محصولی با کیفیت و یکدست را در هر پارت سفارش تحویل دهد. شرکت ایلیا اولین تولید کننده آرد پروتئینی کینوا در ایران است که پتانسیل تامین آرد کینوا برای کارخانه جات را دارد. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ می باشد و کارخانه جات خریدار کینوا بدون محدودیت می توانند آرد پروتئینی کینوا را خریداری نمایند.

مجموعه ایلیا خدمات ویژه ای برای کارخانه جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به قیمت مناسب و ارزان و کیفیت مرغوب و تضمین شده، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارسال محصولی یکدست در هر پارت سفارش، امکان عقد قرارداد و تامین بلند مدت، اشاره نمود. کارخانه جاتی که علاقه مند به همکاری با مجموعه ایلیا هستند از طریق ارتباط با کارشناسان اطلاعات لازم در خصوص همکاری و تامین محصول را جویا شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *