مرکز بذر کینوا در بندر عباس

بذر کینوا هرمزگان

مرکز بذر کینوا در بندر عباس و در این مجموعه در زمینه های مختلف اعم از عرضه بذر کینوا شناسنامه دار، گواهی شده و در زمینه کشت و تولید کینوا مشاوره رایگان در خدمت کشاورزان و علاقه مندان قرار می دهد.

کینوا منبع پروتئین

 پروتئین یکی از مواد غذایی مهم در مصرف روزانه می باشد. کینوا تنها گیاهی است که 9 اسید آمینه ضروی بدن را دارد، به همین دلیل به عنوان یک غذای کامل شناخته می شود. اسید آمینه های ضروری توسط بدن تولید نمی شوند و ما باید با مصرف میزان مناسبی از اسید آمینه، پروتئین لازم را به بدن برسانیم. کسانی که رژیم گیاهخواری دارند نیز نباید از مصرف اسید آمینه غافل شوند و پروتئین بدن خود را تامین کنند.

 کینوا منبع خوبی برای آن هاست به دلیل اینکه هم گیاهی است و هم منبع خیلی فوق العاده پروتئین و اسید آمینه های ضروری بدن است. ورزشکاران نیز برای کاهش وزن خود و هم چنین منبع غذایی مفید و عاری از مواد مضر برای بدن می توانند از کینوا استفاده کنند. این مجموعه بزرگترین مرکز عرضه بذر و دانه کینوا در بندر عباس و سایر شهرها می باشد.

بذر کینوا بندرعباس

اهمیت کیفیت بذر کینوا

 بذر کینوا جهت کشت باید سالم و عاری از آفات و بیماریها باشد. بذرهای کینوا از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به بذور علف هرز کینوا هستند به همین دلیل حتما باید بذور علف هرز از بذور کینوا جدا شوند. در غیر اینصورت با کاشت بذوری که به همراه بذور علف هرز هستند، عملکرد محصول به شدت کاهش می یابد و خساراتی به کشاورز وارد می شود. این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته و متخصصان بذر توانسته بذور کینوا عاری از علف هرز و سالم با بهترین کیفیت و عملکرد را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد.

بذر کینوا بندر عباس

مرکز تهیه و نحوه کشت بذر کینوا در بندر عباس

بندرعباس جزء مناطق دارای آب و هوای گرم و خشک محسوب می شود و کینوا می تواند محصول خوبی برای کشت در این استان باشد. با توجه به اینکه این گیاه به خشکی و کم آبی مقاوم است. رطوبت کم در این منطقه باعث می شود رنگ دانه ها درخشان باشد. برای تقویت خاک این منطقه می توان از کودهای آلی قبل کاشت استفاده کرد تا محصول تولیدی عملکرد بیشتری داشته باشد.

برای کشت کینوا حتما باید تاریخ مناسب کشت رعایت شود تا محصول بازدهی خوبی داشته باشد. کارشناسان و مشاوران در این مجموعه به طور رایگان در خدمت کشاورزان عزیز هستند تا سوالات مربوط به کینوا و کشت آن را به آن ها توضیح دهند.

مرکز بذر کینوا در بندر عباس

برای اطلاع از مرکز فروش بذر کینوا در بندرعباس و سایر شهرهای کشور می‌توانید به سایت این مجموعه سرزده و یا با کارشناسان آن تماس حاصل فرمایید.

هم چنین برای کشت بذر کینوا در بندر عباس می‌توانید با کارشناسان آن در این زمینه مشورت نمایید. این مجموعه اقدام به خرید تضمینی بذر کینوا از کشاورزان نموده و در این مورد با آنها قرارداد خرید تضمینی می بندد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *