مرکز بذر کینوا در یزد

خرید و فروش گیاه کینوا

جهت اطلاع از مرکز بذر کینوا در یزد می توانید با مجموعه ما در تماس باشید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تهیه و توزیع بذر کینوا در کشور، بذر کینوا سالم و عاری از آفات و بیماری و با قوه نامیه بالا را تهیه در یزد و سایر استان ها توزیع می کند.

معرفی بذر کینوا

بذر گیاه کینوا ابتدا در آمریکای جنوبی در شهرهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی کشت شد. بعد از کشف خواص شگفت انگیز این گیاه، امروزه در اکثر کشورهای دنیا اقدام به کشت آن میکنند. از طرفی به دلیل اینکه گیاهی مقاوم به خشکی و شوری است جهت بیابان زدایی نیز از آن استفاده می شود و در مناطقی که کم آب است مانند یزد و نمیتوان محصولات چون گندم و چغندر قند در آن کشت کرد، کینوا گیاهی مناسب برای کشت در این استان می باشد. علاقه مندان می توانند این بذر را از مرکز فروش در این استان تهیه کنند.

بذر کینوا یزد

ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا:

کینوا گیاهی است سرشار از فیبر، املاح معدنی، ویتامین ها و پروتئین ها می باشد. همه گروه های سنی در برنامه غذایی روزانه خود می توانند از کینوا استفاده کنند. ورزشکاران، مادران باردار،کودکان و سالمندان که در مرحله ی مهمی از زندگیشان هستند می توانند با خیال راحت از کینوا استفاده کنند و از مزایای تغذیه ای این گیاه بهره مند گردند. به دلیل اینکه کینوا گیاهی است که دارای گرانول های نشاسته ای کوچک می باشد، زود هضم و سبک بوده و انرژی لازم را برای همه افراد بخصوص مادران باردار، سالمندان، کودکان، ورزشکاران فراهم می کند.

بذر کینوا یزد

مرکز تهیه و کشت بذر کینوا در یزد:

کشت بذر کینوا در یزد در سال های اخیر مورد استقبال قرار گرفته است، به علت اینکه کشت بذر کینوا در مقایسه با گندم سود آوری تقریبا دو برابری دارد و هم چنین بذر کینوا مقاوم به شوری و خشکی است و در استان یزد که منطقه ای خشک محسوب می شود، کشت کینوا گزینه بسیار خوبی است در کنار اینکه این محصول بازدهی خیلی خوبی هم دارد و گیاه فوق العاده ارزشمندی است.

کشت کینوا در بهار و پاییز در یزد انجام می شود و از روش های سنتی و مکانیزه می توان برای کشت کینوا استفاده کرد. در یزد به دلیل اینکه رطوبت کمی دارد رنگ دانه های کینوا مناسب و قابل قبول است.

کشت بذر کینوا باید در تاریخ های مناسبی انجام شود تا محصول بازدهی خوبی داشته باشد، جهت اطلاع از تاریخ کشت بذر کینوا در یزد می توانید از کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

مرکز بذر کینوا در یزد

در سال های اخیر تهیه و توزیع بذر کینوا در سایر استان ها رونق گرفته است. اما متاسفانه یک سری افراد سودجو اقدام به فروش بذرهای تقلبی می کنند. بذرهای تقلبی بذرهایی هستند که گواهی شده نیستند و دارای بذرهای علف هرز می باشند.

این مجموعه در کشور در زمینه تهیه و توزیع بذر کینوا شناسنامه دار و گواهی شده دارای اعتبار است و کشاورزان در یزد و سایر استان ها می توانند بذرهای اصل و شناسنامه دار را از این مجموعه خریداری کنند. علاوه بر این، این مجموعه با بستن قرارداد خرید تضمینی با کشاورزان اقدام به خرید بذرهای تولیدی آنها می نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *