قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در تهران

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا سفید و رنگی را با قیمت مناسب در تهران و کلیه استان ها ، عرضه می نماید .

دانه کینوا غذایی خوش هضم و مفید

دانه کینوا ، با قدمتی چند هزارساله و بومی آمریکای جنوبی ، به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد . این دانه که دارای لیست کاملی از اسیدآمینه هیا ضروری برای انسان است ، پروتئینی کامل نیز محسوب می شود .

دانه کینوا خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و دارای ویتامین E نیز می باشد . میزان روغن دانه کینوا مشابه ذرت است و از این نظر ، دانه ای روغنی محسوب می شود . ویتامین های گروه B از جمله ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 از جمله مواد مفید موجود در دانه کینوا هستند . خرید فروش کینوا ایرانی با بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام می پذیرد.

دانه کینوا فیبر زیادی نیز دارد که باعث سیری زودرس و بهبود وضعیت دستگاه گوارش می گردد . این دانه غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای تمام سنین مفید است . ضمن اینکه اثرات چاق کنندگی نیز ندارد .

کینوا

تولید دانه کینوا ایرانی

همانطور که بیان گردید؛ دانه کینوا بومی آمریکای جنوبی است . وجود مواد مغذی مفید در این دانه ، باعث شده تا تولید و مصرف آن در سایر نقاط جهان نیز مورد توجه قرار بگیرد . در سال های اخیر دانه کینوا در مناطق مختلف ایران نیز تولید می‌شود .

دانه کینوا ایرانی ، نیز دارای ارزش غذایی بالایی بوده و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است . دانه کینوا ایرانی ، علاوه بر کیفیت مناسب ، دارای قیمتی پایین تر از نوع وارداتی آن می باشد . خرید فروش کینوا ایرانی به صورت خرد و عمده با انالیز های کیفی استاندارد در این مجموعه انجام می گیرد.

پس از تولید دانه کینوا در ایران ، این دانه نیاز به فرآوری دارد . زیرا در پوسته دانه کینوا ، ماده‌ای به نام ساپونین وجود دارد . ساپونین در مقدار زیاد برای انسان می تواند سمی باشد . همچنین این ماده تلخ مزه است . بنابراین لازم است که قبل از مصرف است جداسازی شود .

مجموعه ما ، فرآوری دانه کینوا و حذف ساپونین آن را به صورت صنعتی انجام می‌دهد و دانه کینوا ایرانی و فرآوری شده را عرضه می نماید .

کینوا

 قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در تهران

همانطور که بیان گردید ، در حال‌حاضر دانه کینوا ایرانی نیز در داخل کشور تولید می شود . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، برای اولین بار در ایران دانه کینوا ایرانی را به صورت صنعتی فرآوری می نماید .

این مجموعه دانه کینوا را به صورت آماده به طبخ ، باقیمت مناسب ، در تهران و دیگر استان ها ، عرضه می نماید . مجموعه ما ، دانه کینوا ایرانی را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در تهران و سایر استان ها توزیع می کند .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را ، در تهران و سایر مناطق کشور ، باقیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . همچنین آمادگی همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی دارد .

دانه کینوا و آرد آن ، به صورت عمده و در تناژ بالا در اختیار این عزیزان قرار می گیرد . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش کینوا ایرانی و تهیه دانه کینوا ایرانی با قیمت مناسب ، در تهران و سایر استان ها ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *