قیمت پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا

استعلام قیمت پودر پروتئینی کینوا با نازل ترین قیمت با استاندارد کیفی با بهترین کیفیت برای انواع مصارف در این سایت امکان پذیر است.

پودر پروتئینی کینوا

 پودر پروتئینی به صورت خالص و یا به صورت ترکیب با سایر پودرهای پروتئینی در سراسر دنیا مصارف مختلفی دارد.

 در ایران پودر پروتئینی گیاهی به سویق گیاهی مشهور است .که در آن بسیاری از غلات و بسیاری از حبوبات را می‌توان وجود  دارد .

 پودر پروتئینی کینوا را برای سنین مختلف می توان استفاده کرد و در انواع غذاهای مختلف نیز می‌توانید از آن استفاده کنید . مصرف پودر پروتئینی کینوا برای افراد ورزشکار بسیار اهمیت دارد و برای سفارش و استعلام قیمت این محصول می توانید در سراسر کشور با این مجموعه ارتباط بگیرید.

 کینوا به این دلیل که تنها گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری بدن را دارد به نام خاویار گیاهی در دنیا مشهور است.  در کنار این موضوع کینوا دارای املاح و ویتامین‌های بسیار غنی است که همه این‌ خواص در کنار فیبر بسیار بالا و امگا 3 که دارد  کمپلکس از سوپر فود را تشکیل می دهد.

 پودر پروتئینی کینوا در ایران به‌شدت مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفته است .افرادی که ارزش غذایی و یا رژیم غذایی آن‌ها بسیار برایشان اهمیت دارد از پودر پروتئین یا سویق کینوا بسیار استفاده می‌کنند. پودر پروتئینی کینوا نه تنها ارزش غذایی مواد غذایی شما را بالا می‌برد بلکه باعث افزایش جذب مواد غذایی و تامین کمبودهای غذایی مواد مصرفی می شود.

پودر پروتئینی کینوا

 قیمت پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا توسط این مجموعه تولید شده و به‌صورت عمده و بسته‌بندی در اختیار متقاضیان قرار می گیرند.

 پودر پروتئینی کینوا را می‌توانید به صورت خالص یا با دیگر  محصولات می توانید مخلوط کنید و روزانه از آن استفاده کنید.

 استفاده از پودر پروتئینی کینوا بسیار ساده بوده و محدودیتی برای سنین مختلف ندارد. کالری و انرژی بسیار بالایی را به افراد مصرف‌کننده می‌دهد . افرادی که علاقمند هستند پودر پروتئینی کینوا را برای مصرف خانگی و یا برای خرید و فروش فله سفارش بدهند می توانند قیمت این محصول را در این مجموعه استعلام کرده و با بهترین کیفیت در سراسر کشور دریافت کنند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *