قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت اهواز

پخش کینوا سفید

از کدام مرکز می توان قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت اهواز را استعلام نمود؟ خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا چیست؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا باکیفیت در اهواز تهیه نمود؟

مقایسه کربوهیدارت دانه کینوا با غلات

کربوهیدرات موجود در دانه کینوا با مقدار این ماده در جو و برنج قابل مقایسه می باشد . نشاسته ترکیب اصلی کربوهیدراتی موجود در دانه کینوا است . دانه کینوا حاوی قندهای ساده است که هضم آسانی دارد . به همین دلیل مصرف دانه کینوا ، فاقد اثرات چاق کنندگی است .

مهمتریــن کربوهیــدرات موجـود در دانـه کینـوا نشاسـته می باشد . همچنین قندهـای محلـول دانه کینوا ، شــامل ســاکارز ، گلوکــز و میــزان کمــی فروکتــوز اسـت .

هر 100 گرم دانه کینوا پخته شده ، 21٪ کربوهیدرات دارد .  حدود 83٪ از کربوهیدراتهای دانه کینوا را نشاسته تشکیل می دهد . بقیه آن ، بیشتر از فیبر و همچنین مقدار کمی قند (4٪) مانند مالتوز  ، گالاکتوز و ریبوز تشکیل شده است . خرید و فروش انواع دانه کینوا را می توانید در اهواز ، دزفول، بهبهان و… در کمترین زمان در این مجموعه اینجامم دهید.

دانه کینوا

دانه کینوا سرشار از فیبر

یکی دیگر از مزایای مهم دانه کینوا ، مقدار فیبر بالای آن است . علاوه بر داشت مواد معدنی مفید ، میزان فیبر دانه کینوا ، مقدار قابل توجهی است . فیبر موجود در دانه کینوا مشابه مقدار فیبر موجود در دانه غلات است . البته دانه کینوا به مقدار 2 تا 3 برابر برنج ، فیبر دارد .

مطالعات انجام شده بر روی چهار نوع دانه کینوا نشان داده که هر 100 گرم یا هر یک فنجان دانه کینوا ، بین 17 تا 27 گرم فیبر دارد . مقدار فیبر موجود در دانه کینوا بسیار زیاد و دوبرابر غلات می باشد .

اگرچه بیشتر فیبر موجود در دانه کینوا نامحلول است ، اما میزان فیبر محلول موجود در این دانه کاملاً مناسب و حدود 5/2 گرم در هر فنجان یا 100 گرم آن ، می باشد .

تحقیقات نشان داده است؛ که مصرف فیبر محلول باعث کاهش قند خون ، کاهش کلسترول خون ، افزایش کمک به برنامه کاهش وزن می شود .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت اهواز

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا باکیفیت مناسب در اهواز و سایر مناطق کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت ، و تولید شده در کشور ، را عرضه می نماید .

این مجموعه برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا برداشت شده را به صورت صنعتی ، فرآوری می نماید . و سپس دانه کینوا آماده به طبخ را در اهواز و سایر استان ها ، با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

استعلام قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت اهواز

این مجموعه دانه کینوا باکیفیت را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا ، در در اهواز و کلیه استان های کشور توزیع می نماید . مجموعه ما آماده همکاری با کلیه هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا با کیفیت در اهواز وکلیه استان های کشور ، می تواند با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *