قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله اراک

قیمت دانه کینوا

کدام مرکز دانه کینوا را به صورت فله در اراک ، توزیع می کند؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه نمود؟ محصولات عرضه شده توسط بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ، شامل چیست؟

مواد معدنی دانه کینوا

دانه کینوا غنی از ریزمغذی هایی مانند مواد معدنی و ویتامین ها می باشد . پتاسیم ، فسفر و منیزیم ، مواد معدنی اصلی دانه کینوا به حساب می آیند .

میزان پتاسیم موجود در دانه کینوا بین ۱۸ تا ۲۰ درصد از نیاز نوزادان و بزرگسالان را تامین می کند . همچنین مقدار منیزیم ، مس ، منگنز و آهن موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ، نیاز روزانه نوزادان و بزرگسالان را تامین می کند .بهترین خرید و فروش کینوا در اراک و در کشور را می توانید در این سایت جامع انجام دهید.

مقدار فسفر و روی در ۱۰۰ گرم دانه کینوا برای کودکان کافی است . حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد نیاز بزرگسالان را تامین می نماید . مقدار کلسیم دانه کینوا ۱۰ درصد نیاز روزانه نوزادان و بزرگسالان را تامین می نماید .

البته میزان مواد معدنی دانه کینوا از غلاتی مانند جوی دوسر و جو به خصوص از نظر منیزیم ، کلسیم و پتاسیم بیشتر می باشد .

کینوا

ویتامین های موجود در دانه کینوا

علاوه بر املاح معدنی ، دانه کینوا دارای مقادیر بالایی از ویتامین B6 و B9 می باشد . مقدار موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا از این ویتامین ها ، می‌تواند نیاز روزانه کودکان و بزرگسالان را تامین نماید .

میزان ریبوفلاوین (B2) موجود در ۱۰۰ گرم دانه کینوا ۸۰ درصد نیاز روزانه کودکان و ۴۰ درصد نیاز بزرگسالان را تامین می کند . میزان ویتامین تیامین (B1 ) موجود در دانه کینوا ، نسبت به جوی دوسر و جو کمتر است . اما مقدار نیاسین (B3) و ریبوفلاوین ، ویتامین B6 و  B9(فولات) آن بیشتر است . برای خرید فروش انواع کینوا در اراک و سایر شهر ها می توانید از بهترین تولید کننده و فراوری کننده کینوا در کشور مشاوره بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های مهم دانه کینوا ، دارا بودن مقدار زیاد ویتامین E در این دانه است . که در برابر اکسایش چربی به عنوان یک عامل دفاعی طبیعی عمل می‌کند . عملکرد ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی ، منجر به پایداری زیاد روغن دانه کینوا می گردد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله اراک

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا تولید آن در کشورهای مختلف از جمله ایران مورد توجه قرار بگیرد . مجموعه ما نیز با تولید شده در داخل کشور را پس از جمع آوری به صورت صنعتی فرآوری می نماید .

دانه کینوا در پوسته خود ماده‌ای به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف جداسازی شود . این مجموعه دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ را ، به صورت فله و بسته بندی در اراک و دیگر استان ها عرضه می نماید .

کینوا به صورت فله و بسته بندی را در اراک ، می توانید از این مرکز استعلام نمایید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور  فعالیت می نماید .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت فله و در بسته بندی های مختلف در اراک و سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با بیمارستان ها ، رستوران ها ، هتل ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی و انجمنهای سلیاک برای تامین دانه کینوا فله و در تناژ بالا می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا به صورت فله و بسته بندی ، در اراک و سایر استان ها ، میتوانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *