قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی سمنان

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز قیمت خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا رنگی و سفید را به صورت بسته بندی و عمده را در سمنان و کلیه استان ها عرضه می کند .

دانه کینوا دانه ای نشاسته ای و شبه غله

دانه کینوا که جزو شبه غلات دسته‌بندی می‌شود ، بسیار ریز است و دارای طیف رنگی وسیعی می‌باشد . دانه کینوا به رنگ‌های سفید ، طلایی ، زرد ، نارنجی ، بنفش ، قرمز ، قهوه‌ای و سیاه در مناطق مختلف جهان تولید می‌شود .

اما به‌طورکلی ، در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه دسته‌بندی می‌شود . دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ، به‌‌عنوان یک غذای کامل مورد مصرف قرار می‌گیرد .عالی ترین قیمت فروش کینوا را در ایران تنها مجموعه ای می تواند ارائه درهد که تولید کننده این محصول باشد و در تمام شهر های ایران و سمنان می توانید کینوا با کیفیت را تهیه نمایید.

 دانه کینوا ، نوعی دانه‌ای نشاسته‌ای است . نشاسته ترکیب اصلی کربوهیدراتی موجود در دانه کینوا می باشد . گرانول‌های نشاسته ای موجود در دانه کینوا ، بسیار کوچک هستند . به همین دلیل هضم آن‌ها بسیار سریع است .

نشاسته دانه کینوا ، از پلی ساکارید های آمیلاز و آمیلوپکتین تشکیل شده است . آمیلوپکتین موجود در دانه کینوا شبیه نشاسته گل تاج خروس و گندم سیاه می باشد .

اندازه گرانول های نشاسته ای دانه کینوا از برنج و جو کوچک‌تر می باشند و خواصی مشابه چربی از خود نشان می‌دهند . تحقیقات نشان داده‌است که درجه ژلاتین شدن نشاسته دانه کینوا ، مشابه نشاسته گل تاج خروس و بالاتر از نشاسته برنج است .قیمت فروش کینوا در سمنان را به صورت بسته بندی و فله می توانید از بزرگترین مجموعه تولید کینوا در کشور استعلام نمایید.

نشاسته موجود در دانه کینوا ، دارای ثبات بسیار عالی در فرآیندهای انجمادی و فرایندهای برگشت‌پذیر می‌باشد . همین امر باعث شده تا از دانه کینوا در تولید نشاسته استفاده شود .

کینوا

مواد غذایی موجود در دانه کینوا

علاوه بر وجود نشاسته ، دانه کینوا ، سرشار از مواد غذایی مفید برای سلامت انسان می باشد . این دانه تمام اسیدآمینه‌های ضروری مورد نیاز برای انسان را بطور کامل دارد  .

۹ اسید آمینه برای انسان ضروری هستند ، از جمله اسیدآمینه لوسین ، ایزو لوسین ، ترئونین ، تریپتوفان ، لیزین ، متیونین ، فنیل‌آلانین و والین .

اسیدآمینه‌های ضروری توسط بدن تولید نمی‌شوند و از طریق رژیم غذایی مناسب باید تأمین شوند . اسیدهای آمینه ضروری برای ساخت عضله و تنظیم عملکرد سیستم ایمنی کمک می کنند . بهترین قیمت فروش کینوا در سمنان و سایر شهر ها را می توانید در جام ترین مرکز عرضه کینوا جستجو کنید.

دانه کینوا با داشتن ۹ اسیدآمینه ضروری برای انسان ، یک پروتئین کامل محسوب می شود . همچنین ویتامین‌های گروه B ، شامل ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 ، B9 و ویتامین E ، املاح معدنی مفید و مواد دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، از مواد موجود در دانه  کینوا محسوب می شوند .

دانه کینوا غذایی خوش‌ هضم و سبک و سرشار از مواد غذایی است که مصرف آن برای تمام سنین توصیه می شود .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته بندی سمنان

همان طور که بیان گردید ، دانه کینوا ، دارای مواد غذایی بسیار مفید برای انسان می باشد . وجود این مواد غذایی باعث شده تا مصرف آن مورد توجه قرار بگیرد . در سال‌های اخیر ، علاوه بر مصرف ، دانه کینوا در ایران تولید می شود .

دانه کینوا ، پس از برداشت نیاز به فرآوری دارد . زیرا در پوسته این دانه ، ماده‌ای به نام ساپونین وجود دارد . ساپونین ماده ای ، گلیکوزیدی ، صابونی ، محلول در آب و تلخ‌مزه است که مقدار زیاد آن برای انسان سمی است .

بنابراین لازم است که قبل از مصرف ، طی فرآیند فرآوری حذف شود . مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، دانه  کینوا را به صورت صنعتی فرآوری نموده و در بسته‌بندی‌های مختلف در سمنان ، عرضه می کند .

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بسته‌بندی و عمده در سمنان را از این مجموعه می‌توانید استعلام نمایید . این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت آماده به طبخ ، در بسته‌بندی‌های مختلف و به‌صورت عمده در تناژ بالا در سمنان و سایر استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد .

مجموعه ما آرد کینوا را نیز تولید کرده و در سمنان و دیگر استان‌ها ، با قیمت مناسب ، به ‌صورت بسته‌بندی و عمده عرضه می‌نماید . این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا به صورت عمدهف با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا ،  تهیه دانه و آرد کینوا ، به ‌صورت بسته‌بندی و عمده در سمنان و کلیه استان‌های کشور ، می‌توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *