مرکز فروش کینوا برای دیابت

تاثیر یولاف بر دیابت

بزرگترین مرکز تولید و فروش کینوا در کشور ، کینوا را که غذایی مناسب برای کنترل دیابت است ، پس از فرآوری صنعتی و ساپونین زدایی و بسته بندی ، در کلیه استان ها عرضه می نماید .

مرکز فروش کینوا برای مبتلایان به دیابت

کینوا باکیفیت بالا ، بدون مواد زائد و فاقد ساپونین ، توسط اسن مجموعه در کلیه استان ها ، به فروش می رسد . در ایران در استان‌های مختلف این مجموعه کشت کینوا را به‌ عهده دارد . در واقع کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف کشور زیر نظر کارشناسان ما ، در تولید کینوا بشدت فعال بوده و تولید قابل‌توجهی را داشته‌اند .

در سال‌های اخیر ، این مجموعه توانسته است با فرآوری مکانیزه در کارخانه ، ساپونین کینوا را جداسازی و فرآوری نماید . زیرا ساپونین که یک ماده گلیکوزیدی است ، دارای مزه تلخی بوده و در پوسته کینوا وجود دارد و باید قبل از مصرف خوراکی ، از آن جداسازی شود .

کینوا فرآوری شده که آماده به طبخ است و مناسب برای دیابت ، پس از بسته بندی به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . در صورتی که تمایل به خرید و فروش کینوا باکیفیت ، فاقد ساپونین و مواد زائد دارید ، در هر استانی که هستید ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

کینوا

کینوا غذای مناسب برای کنترل دیابت

کینوا ماده غذایی با قند کم و شاخص گلیسمی بسیار پایین است . به همین دلیل پس از مصرف آن ، قند خون به کندی افزایش می یابد . بسیاری از مطالعات نشان داده اند که از طریق کنترل دقیق گلیسمی ، ممکن است بروز عوارض جدی دیابتی کاهش یابد . بهترین مرکز فروش کینوا برای مبتلایان به دیابت یارانه ی ویژه ای را در اختیار این بزرگواران قرار می دهد.

رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین یکی از ابزارهای بهبود مقاومت به انسولین و بهبود کنترل قند خون در دیابت نوع 2می باشد .کینوا با داشتن شاخص گلیسمی پایین ، غذایی بسیار مناسب است . همچنین فاقد گلوتن می باشد .

دانه کینوا و دیابت

کینوا حاوی مقادیر قابل توجهی فیتوشیمیایی از جمله ساپونین ها ، فلاونوئیدها ، فیتواسترول ها ، اسیدهای فنولیک ، ویتامین های محلول در چربی ، اسیدهای چرب ، عناصر کمیاب و مواد معدنی است که اثرات بیوشیمیایی بسیار مطلوبی دارند . همچنین غنی از پروتئین و دارای تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان می باشد . خرید و فروش کینوا درجه یک و با کیفیت برای مبتلایان به دیابت را می توانید در این مجموعه زیر نظر کارشناسان انجام دهید.

کینوا غذایی مغذی و بسیار مناسب و جایگزینی مناسب برای برنج و مواد غذایی با شاخص گلیسمی بالا ، در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *