قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی یاسوج

کینوا سه رنگ

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ از کدام مرکز در یاسوج ، می توان دانه کینوا را تهیه نمود؟ خواص دانه کینوا به رنگی قرمز چیست؟

انواع دانه کینوا رنگی و خرید و فروش در یاسوج

مانند سایر غلات  ، دانه کینوا در رنگ های مختلف وجود دارد  . دانه کینوا به صورت صاف   ، بیضی شکل و معمولاً زرد کمرنگ وجود دارد  . البته  رنگ آن  ، شامل رنگ های بین صورتی تا سیاه را شامل می شود  . اما به طور کلی دانه کینوا در سه رنگ سفید  ، قرمز و سیاه به صورت تجاری  ، دسته بندی می شود  . بهترین دانه های رنگی کینوا را می توانید در شهر های مختلف به خصوص یاسوج در این مجموعه خرید فروش نمایید.

اگرچه دانه کینوا رنگی و سفید از نظر ارزش غذایی بالا ، تفاوت زیادی ندارند . اما تحقیقات نشان داده که خواص آنتی اکسیدانی دانه کینوا قرمز بیش از سایرین می باشد .

کینوا

خواص دانه کینوا قرمز

در مطالعه ای در مورد خاصیت آنتی اکسیدانی دانه کینوا  رنگی و سفید ، دانه های کینوا به رنگ های سفید ، زرد ، قرمز ، بنفش و سیاه مورد بررسی قرار گرفتند . نتایج این تحقیق نشان دارد ، که دانه کینوا قرمز و سپس دانه کینوا به رنگ سیاه ، بیشترین فعالیت آنتی اکسیدانی را دارند . عالی ترین قیمت خرید فروش به صورت عمده را در یاسوج و سایر شهر می توانید از این مجموعه بخواهید.

همچنین تحقیقی دیگر نشان داده  که ، دانه کینوا قرمز پخته شده سطح قابل توجهی ، بالاتر از کل پلی فنول ها ، فلاونوئیدها و فعالیت آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به دانه کینوا سفید پخته شده دارد .

خواص مفید آنتی اکسیدانی دانه کینوا قرمز

دانه کینوا قرمز دارای فلاونوئیدها با خاصیت آنتی اکسیدانی  ، ضد التهابی و ضد سرطان می باشد . فلاوونوئید ها گروهی از ترکیبات گیاهی با خاصیت آنی اکسیدانی هستند . دانه کینوا قرمز دارای دو نوع فلاونوئید با مقدار زیاد می باشد .

1- کامپفرول: بیشترین میزان پلی فنول های دانه کینوا از نوع کامپفرول می باشند . این آنتی اکسیدان می تواند ، خطر ابتلا به بیماری های مزمن ، از جمله بیماری های قلبی و برخی از سرطان ها را کاهش دهد .

2- کوئرستین: این آنتی اکسیدان می تواند بدن انسان را در برابر بسیاری از شرایط ، از جمله بیماری پارکینسون ، بیماری های قلبی ، پوکی استخوان و انواع خاصی از سرطان ها محافظت نماید . برای خرید فروش انواع دانه کینوا با فراوری پیشرفته در شهر غربی مانند یاسوج با این مجموعه همکاری نمایید.

علاوه بر این ، دانه کینوا قرمز حاوی رنگدانه های گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی از جمله بتاکسانتین ها (زرد) و بتاسیانین ها (بنفش) است که هر دو نوع بتالائین هستند . تحقیقات نشان داده است که بتالائین ها ، اثرات آنتی اکسیدانی قدرتمندی در محافظت DNA در برابر آسیب اکسیداتیو و فراهم آوردن خواص ضد سرطان ایجاد می نماید .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی یاسوج

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا رنگی وسفید ، در یاسوج و سایر استان ها ، می توانید با ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا رنگی و سفید را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا عرضه می نماید .

مجموعه ما دانه کینوا ایرانی را پس از جمع آوری فرآوری می نماید . این مجموعه برای اولین بار در ایران ، فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام می دهد . مجموعه ما دانه کینوا رنگی و سفید و فراوری شده در یاسوج و سایر مناطق کشور ، برای خرید فروش در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا رنگی و سفید در تناژ بالا با قیمت مناسب می باشد . جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا رنگی و سفید در یاسوج و تهیه دانه کینوا با کیفیت بالا به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا ، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *