قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی کرمانشاه

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، دانه کینوا تولید داخل و باکیفیت را به صورت بسته بندی و عمده در کرمانشاه با قیمت مناسب عرضه می نماید .

دانه کینوا منبع مناسبی از ویتامین ها

دانه کینوا که با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم ، جزو دانه‌های بسیار ریز دسته‌بندی می‌شود . دانه کینوا شبه غله ای نشاسته‌ای است که ، به خانواده تاج خروس تعلق دارد . این دانه بومی آمریکای جنوبی است و در سال‌های اخیر در مناطق مختلف جهان ، ازجمله ایران تولید می شود .

دانه کینوا ایرانی ، مشابه نوع وارداتی دارای ارزش غذایی بالایی بوده و کیفیت آن نیز بسیار مناسب است . دانه کینوا منبع مناسبی از ویتامین‌های E و ویتامین‌های گروه B می باشد . قیمت فروش کینوا در کرمانشاه و سایر شهر های غربی را می توانید در این سایت جویا شوید.

ویتامین B1 یا تیامین:  یکی از ویتامین‌های موجود در دانه کینوا است که نقش مهمی در عملکرد مغز دارد . همچنین برای تولید واحد اصلی انرژی برای بدن ، ضروری است .

ویتامین B2 یا ریبوفلاوین: ویتامین دیگر موجود در دانه کینوا است که نقش‌های مهمی نقش‌های مختلفی در سوخت ‌و ساز عادی بدن ایفا می‌کند . و در بسیاری از واکنش‌های شیمیایی به آنزیم‌ها کمک می‌کند .

ویتامین B3 یا نیاسین: این ویتامین ، که برای تولید انرژی بدن اهمیت زیادی دارد ، نیز در دانه کینوا وجود دارد .

ویتامین B6 یا پیریدوکسین:  در سوخت‌وساز کربوهیدرات چربی و پروتئین نقش دارد . همچنین به سلول‌های قرمز کمک می‌کند تا اکسیژن را به نقاط مختلف بدن حمل کند . قیمت فروش کینوا در کرمانشاه را به صورت درجه یک را می توانید از کارشناسان این مجموعه با تخفیف ویژه استعلام نمایید.

ویتامین B9 یا فولات: این ویتامین برای فرآیندهای DNA مهم است . همچنین در بسیاری از واکنش‌های بدن نقش کمکی دارد . این ویتامین به خانم‌های باردار کمک می‌کند ، تا از نقص هنگام تولد پیشگیری کنند . و خود این افراد نیز در دوران بارداری دچار کم‌خونی نشوند .

ویتامین B6  و B9 نیز از جمله ویتامین‌های موجود در دانه کینوا می‌باشند .

دانه کینوا

مواد غذایی موجود در دانه کینوا

 علاوه بر وجود ویتامین‌های گروه B ، ویتامین E ، املاح معدنی مفید مانند کلسیم ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم ، روی ، منگنز  ،آهن و امگا ۳ و مواد با خاصیت آنتی‌اکسیدانی نیز در دانه کینوا وجود دارند . برای استعلام بهترین قیمت های فروش در کشور و شهر های مختلف غربی مانند کرمانشاه را می توانید در این سایت بیابید.

به همین دلیل دانه کینوا را می‌‌توان برای تمام سنین ، این به‌‌عنوان غذایی مفید و تأمین‌کننده مواد مغذی مورد نیاز بدن استفاده کرد . همچنین دانه کینوا ، سرشار از پروتئین و اسیدآمینه های ضروری برای انسان است .  

به همین دلیل ، غذای بسیار مناسب برای گروه‌های سنی از کودک تا سالمند محسوب می‌شود . با مصرف روزانه این دانه ، می‌توان بسیاری از مواد غذایی مورد نیاز بدن را تامین نمایید .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در کرمانشاه

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در کشور فعالیت می نماید . قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در کرمانشاه را ، می‌توانید از این مرکز استعلام نمایید .

همان طور که بیان گردید ، دانه کینوا در داخل ایران نیز تولید می شود . دانه کینوا ایرانی دارای کیفیت مناسب بوده و قیمت آن نسبت به نوع وارداتی ، کمتر است .

مجموعه ما دانه کینوا ایرانی را پس از جمع‌آوری و برداشت ، برای اولین بار به ‌صورت سنتی فرآوری کرده و دانه آماده به طبخ را در کرمانشاه و دیگر مناطق ، عرضه می‌کند .

این مجموعه ما ، دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به‌صورت بسته‌بندی و عمده در کرمانشاه و دیگر استان‌ها با قیمت مناسب عرضه می‌نماید . همچنین آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا ایرانی در تناژ بالا و با قیمت مناسب است .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی و تهیه دانه کینوا و آرد آن ، با قیمت مناسب در کرمانشاه و دیگر مناطق کشور ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *