قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله شیراز

ماده غذایی کینوا لاغری

از کدام مرکز می توان قیمت خرید و فروش دانه کینوا را استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت فله و بسته بندی در شیراز عرضه می نماید؟ آیا استان فارس نیز ، دانه کینوا تولید می کند؟

کاربرد دانه کینوا

دانه کینوا برای انواع مصارف غذایی ، تولید آرد ، فرآورده های آرد ، مصارف صنعتی و تولید خوراک دام استفاده می شود . دانه کینوا به عنوان یک دانه کامل ، برای تولید محصولات غذایی از قبیل غلات صبحانه ، بیسکویت ، کیک ، انواع سوپ و آش ، و انواع سالاد مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین از دانه کینوا برای تولید انواع نوشیدنی ها ، به کار می رود . اضافه کردن دانه کینوا به غذاهای مختلف از جمله پاستا ، انواع خورشت ها و انواع سالاد ، باعث افزایش ارزش غذایی آنها می گردد . قیمت خرید کینوا در شیراز را می توانید در این جامع بیابید.

از دانه کینوا برای تهیه چیپس ، غلات پف کرده ، آجیل و تولید پاستا و ماکارونی استفاده می شود . همچنین زا دانه کینوا برای تولید آرد کینوا استفاده می گردد . آرد کینوا نیز برای تولید انواع فرآورده های آردی با ارزش غذایی بالا ، به کار می رود .

کینوا

تولید دانه کینوا در استان فارس

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی است . به همین دلیل به خاویار گیاهی معروف می باشد . این دانه که بومی آمریکای جنوبی است ، در سال‌های اخیر کشت آن در بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است .

استان فارس و شیراز از جمله مناطقی از کشور هستند که دانه کینوا را تولید می نماید . دانه تولید شده در استان فارس با کیفیت بسیار مناسب ، وزن هزار دانه بالا ،  رنگ روشن و بازار پسند می باشد .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف استان فارس و شیراز ، دانه کینوا را تولید می کند . این مجموعه پس از برداشت و بوجاری دانه کینوا ، برای اولین بار در کشور ، فرآوری دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام می‌دهد . شما علاقه مندان به محصولات رژیمی جدیدمی توانید قیمت خرید کینوا را با عالی ترین کیفیت جویا شوید.

دانه کینوا های فرآوری شده و آماده به تلخ در شیراز و سایر مناطق کشور عرضه می گردد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا فله در شیراز

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت فله در شیراز ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه‌های تولید شده در داخل را با قیمت مناسب عرضه می‌کند .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی ، را به صورت فله و در بسته بندی های مختلف در شیراز و سایر مناطق کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه کینوا به صورت فله و در تناژ بالا ، با قیمت مناسب ، می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در شیراز و مناطق مختلف و تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب ، به صورت فله  و بسته بندی ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .

این مجموعه آماده همکاری با انجمن های سلیاک بیمارستانها هتلها و رستورانها و کارخانجات صنایع تبدیلی در رابطه با تامین دانه کینوا در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در اراک و تهیه دانه کینوا به صورت عمده و با قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *