مرکز فروش کینوا برای ورزشکاران

کینوا ورزشکاران

بزرگترین مرکز فروش کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا و محصولات بسیار مفید کینوا برای ورزشکاران را به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز فروش کینوا برای انواع ورزشکاران

انواع کینوا و محصولات مختلف کینوا را می توانید از این مجموعه دریافت نمایید .مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش کینوا در کشور بهترین نوع کینوا برای ورزشکاران و محصولات مختلف کینوا را در داخل کشور تولید نموده و در کلیه استانها با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند .

باشگاه های بدنسازی ، ورزشکاران عزیز ، انجمن های سلیاک و دیابت ، هایپر مارکت ها و مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن در صورت تمایل می‌توانند انواع دانه آرد و دیگر محصولات کینوا را که دارای ارزش غذایی بالایی هستند ، به صورت عمده و خرد از این مجموعه تهیه نمایند .

برای این منظور در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات ویژه ارائه شده در این مرکز استفاده نمایید .

کینوا

مرکز تولید و عرضه انواع محصولات کینوا

کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل کشور مورد کشت قرار گرفته و دانه‌های آن تولید می‌شود . به همین دلیل قیمت تمام شده محصولات بسیار کمتر از نوع وارداتی هستند . در حالی که کیفیت این محصولات نیز قابل مقایسه با نوع وارداتی است و حتی در برخی از موارد مواد غذایی موجود در آن نسبت به نوع وارداتی غنی تر می باشد .

علاوه بر تولید و فرآوری انواع دانه کینوا در این مجموعه ، پودر پروتئینی کینوا ، آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا ، انواع سویق کینوا و انواع ادویه و اسنک کینوا نیز تولید می گردد . در این مرکز فروش انواع محصولات کینوا رژیمی برای ورزشکاران تولید و عرضه می شود.

تمام این محصولات دارای مجوز ها و استانداردهای لازم می باشد و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا برای ورزشکاران

فروش کینوا غذایی مناسب برای ورزشکاران

اسیدهای آمینه شاخه دار(لوسین ، ایزولوسین ، والین) جز اسیدهای آمینه ضروری در بدن هستند که بدن قادر به تولید آن ها نمی باشد و باید از طریق رژیم غذایی تامین شوند .  

ترکیب این سه اسیدامینه در حدود یک سوم بافت ماهیچه های بدن انسان را تشکیل می دهد . شواهد و تحقیقات زیادی نشان میدهد که اسیدهای آمینه شاخه دار خاصیت آنتی کاتابولیکی دارند . یعنی باعث افزایش سنتز پروتئین و کاهش تجزیه آن می شوند . سنتز پروتئین باعث رشد بیشتر عضلات می شود . جامع ترین مرکز فروش کینوا برای ورزشکاران و انجمن های سلیاک و دیابت در این مجموعه اماده ی خدمت رسانی می باشد.

بعلاوه این اسیدهای آمینه  ها می توانند ترمیم آسیب های عضلانی بعد از ورزش را تسریع می کنند . مصرف این اسیدآمینه ها بعد از ورزش تعادل پروتئین را از حالت منفی به مثبت تغییر میدهد در نتیجه با افزایش حجم ماهیچه ها زمان ریکاوری را کاهش می دهد . هم چنین پیش ساز کلیدی تولید گلوتامین و آلانین می باشد . علاوه بر این در تامین انرژی عضلات نقش مهمی دارند .

در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران برای تامین این مواد از مکمل های شیمیایی استفاده می نمایند . در حال که دانه کینوا علاوه بر داشتن این آمینواسید ها ، تمام اسید آمینه های ضرورب برای بدن را داردو یک پروتئین کامل است . بهترین محصول کینوا برای ورزشکاران با انالیز کیفی استاندارد در این مجموعه به فروش می رسد.

بعلاوه سرشار از مواد  غذایی مختلف نیز می باشد . به همین دلیل غذایی بسیار مناسب برای ورزشکاران عزیز محسوب می گردد ، بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *