عرضه و توزیع کینوا برای ورزشکاران

کینوا

کدام مرکز کینوا را به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه و توزیع می نماید؟ کینوا برای ورزشکاران چه فوایدی دارد؟ از کدام مجموعه می توان پورد پروتئینی کینوا مخصوص ورزشکاران را تهیه نمود؟

عرضه و توزیع کینوا برای ورزشکاران در سراسر کشور

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کینوا در کشور ، کینوا را به صورت خرد و عمده در کلیه استان ها عرضه می نماید . کینوا که یکی از مواد غذایی مفید و غنی از مواد مغذی است که مصرف آن برای ورزشکاران عزیز نیز اثرات مفیدی به دنبال دارد .

در صورتی که تمایل به تهیه انواع کینوا سفید و رنگی ، آرد خالص کینوا ، پودر پروتئینی کینوا و دیگر محصولات کینوا دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید . پودر پروتئینی کینوا که توسط این مجموعه تولید می شود ، یک ماده غذایی ارزشمند و مخصوص ورزشکارن عزیز است .

این مجموعه انواع کینوا، پودر پروتئینی کینوا و انواع محصولات آن را به صورت عمده و در تناژ بالا و در بسته بندی های مختلف ، با قیمت مناسب در اختیار باشگاه های بدنسازی ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز عرضه محصولات سالم و گلوتن فری و  . . . قرار می دهد .

کینوا

فواید مصرف کینوا برای ورزشکاران و عرضه آن

کینوا غنی از مواد غذایی مفید برای سلامت انسان است . این دانه جزء منابع بسیار محدودی است که همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . به همین دلیل یک پروتئین کامل محسوب شده و برای ورزشکاران عزیز ، غذایی مطلوب است .

لوسین ، ایزولوسین و والین که حدود یک سوم بافت ماهیچه ای بدن را تشکیل می دهند ، جزء اسید آمینه های ضروری هستند که باید از طریق مواد غذایی جذب شوند . زیرا بدن قادر به تولید این مواد نمی باشد . بسیار از مواد غذایی که مصرف می کنیم ، درصد ناقصی از اسید آمینه های ضروری را دارند . عرضه کینوا برای ورزشکاران با بهترین انالیز و کیفیت در این مجموعه انجام می شود.

کینوا ماده ای غذایی مفید است که نه تنها این سه اسید آمینه بلکه ، تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را به مقدار کافی دارد . به همین دلیل مصرف آن برای تمام افراد به خصوص ورزشکاران ، مفید است .

ضمن اینکه کینوا دارای ویتامین های E ، A و B ، امگا 6 ، امگا 9 و امگا 3 ، املاح معدنی مفیدی از جمله منیزیم ، منگنز ، آهن ، روی ، فسفر و کلسیم می باشد . کینوا غذایی سرشار از فیبر و سبک است که مشابه برنج طبخ شده و یا به انواع سالاد ، سوپ ، حلیم و غذاهای مختلف مانند پیتزا و پاستا اضافه می شود .

کینوا

کینوا جایگزین مناسبی برای مکمل های شیمیایی

بسیار از افراد برای تامین اسید آمینه های ضروری و ماهیچه سازی از انواع مکمل ها استفاده می نمایند . همانطور که مطلع هستید ، این مکمل ها بی خطر نبوده و می تواند عوارض جانبی داشته باشد .

کینوا غذایی خوش هضم و سرشار از اسیدهای آمینه است و نوعی دانه گیاهی است که مصرف آن فاقد اثرات جانبی مضر می باشد . بنابریان جایگزین مناسبی برای مکمل های شیمیایی است .

مصرف مواد غذایی حاوی لوسین ، ایزولوسین و والین ، باعث کاهش جذب اسیدآمینه تریپتوفان در مغز می شود . از آنجایی که تریپتوفان پیش ساز هورمون سروتونین است ، وجود این اسیدآمینه ها باعث کاهش سروتونین در مغز و در نتیجه کاهش خستگی می شود .

شواهد و تحقیقات زیادی نشان میدهد که اسیدهای آمینه مذکور ، خاصیت آنتی کاتابولیکی دارند . یعنی باعث افزایش سنتز پروتئین و کاهش تجزیه آن می گردند . در نتیجه سنتز پروتئین نیز باعث رشد بیشتر عضلات می شود .

هم چنین این اسیدهای آمینه می توانند ترمیم آسیب های عضلانی بعد از ورزش را سرعت بخشند . مصرف این اسیدآمینه ها بعد از ورزش تعادل پروتئین را از حالت منفی به مثبت تغییر میدهد ، در نتیجه با افزایش حجم ماهیچه ها ، زمان ریکاوری را کاهش می دهند . هم چنین پیش ساز کلیدی تولید گلوتامین و آلانین می باشد . علاوه بر این در تامین انرژی عضلات نقش مهمی دارند .

ورزشکاران عزیز با مصرف کینوا در وعده های غذایی روزانه خود علاوه بر تامین این اسید آمینه و تمام اسید آمینه های ضروری ، از مواد غذایی دیگر موجود در آن نیز استفاده می نمایند . برای عرضه و خرید بهترین محصول کینوا برای ورزشکاران با این مجموعه در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *