فروشگاه سویق کینوا رژیمی

آرد کینوا

بزرگترین فروشگاه محصولات کینوا ، سویق کینوا که ماده ای غذایی رژیمی و بسیار مفید برای کودکان و بزرگسالان می باشد ، را به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می نماید .

فروشگاه سویق کینوا رژیمی

سویق کینوا رژیمی را در بسته های 500گرمی ، یک کیلوگرمی و بیشتر می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید . این مجموعه تولید کننده دانه کینوا و سویق کینوا در کشور است که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات کینوا فعالیت دارد .

سویق کینوا رژیمی ، یکی از محصولات مغذی است که برای کودکان ، بزرگسالان و سالمندان مفید است . این محصول ، توسط مجموعه ما ، در کارخانه صنعتی تولید و بسته بندی می شود و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می گردد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، هایپرمارکت ها ، عطاری ها و مراکز عرضه محصولات سالم و ارگانیک ، می توانند سویق کینوا رژیمی را از این فروشگاه با قیمت مناسب و به صورت عمده ، تهیه نمایند . بعلاوه بسته بندی های سویق کینوا ، به صورت خرده فروشی نیز عرضه می گردد .

متقاضیان عزیز ، برای تهیه خرد و عمده سویق کینوا رژیمی می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند و از خدمات ارائه شده بهره مند شوند .

کینوا

دیگر محصولات کینوا

همانطور که بیان شد ، این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا و محصولات آن فعالیت دارد . دانه های روشن ، شفاف و درشت کینوا باکیفیت بالا و ساپونین زدایی شده ، توسط این مجموعه تولید و در سراسر کشور عرضه می گردند .

از این دانه های باکیفیت محصولاتی مختلفی اعم از سویق کینوا رژیمی ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، اسنک کینوا و ماسک صورت کینوا نیز تولید می شود و در این فروشگاه عرضه می گردد. این محصولات که دارای مجوزها و استانداردهای لازم است ، در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

آرد کینوا

سویق کینوا سرشار از فیبر و مواد معدنی

سویق کینوا که غذایی رژیمی برای کودکان ، بزرگسالان و سالمندان محسوب می شود ، سرشار از فیبر و مواد معدنی می باشد . این ماده غذایی برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین مصرف سویق کینوا رژیمی ، در برنامه غذایی کودکان به وزن گیری و رشد آنها کمک می نماید . مصرف سویق کینوا رژیمی برای سالمندان به علت فیبر زیاد و داشتن مواد مغذی ، علاوه بر تامین مواد غذایی مورد نیاز ، از یبوست در این افراد جلوگیری می نماید . در این فروشگاه محصولات فوق العاده کینوا رژیمی مانند سویق، اسنک و… عرضه می شود.

فیبر زیاد موجود در سویق کینوا ، باعث کمک به دستگاه گوارش و هضم سریع آن می شود . همچنین سویق کینوا سرشار از کلسیم ، منیزیم ، روی ، آهن ، فسفر ، پتاسیم و منگنز است و غذایی بسیار مناسب برای تمام سنین محسوب می گردد .

در صورتی که تمایل به مصرف این ماده غذایی دارید ، بهتر است ابتدا با روزی یک قاشق غذاخوری شروع کنید و در ادامه می توانید مقدار مصرف تان را افزایش دهید . با قرار دادن سویق کینوا در رژیم غذایی روزانه خود و فرزندانتان از اثرات تغذیه آن بهره مند شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *