قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی قم

کینوا

قیمت دانه کینوا ایرانی در قم را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در کشور ، چه محصولاتی عرضه می کند؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی را عرضه می نماید؟

دانه کینوا ایرانی دارای ارزش غذایی بالا

دانه کینوا شبه غله ای نشاسته‌ای است که دارای وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم می باشد . در سال های اخیر ، این دانه که به‌‌عنوان یک منبع غذایی جدید ، مورد توجه قرار گرفته ‌است . زیرا دارای پروتئین‌های باکیفیت و ارزش غذایی بالا می باشد .

دانه کینوا حاوی اسیدآمینه ضروری برای انسان بوده و ترکیب پروتئین‌های آن کامل‌تر از بیشتر سبزیجات است . اسیدآمینه لیزین و متیونین که به ترتیب در غلات و حبوبات محدودکننده اند ، در دانه کینوا به‌وفور یافت می‌شود . قیمت خرید فروش کینوا ایرانی در شهر مختلف ایران به خصوص قم را می توانید در این مجموعه جستجو کنید.

ترکیب اسیدآمینه دانه کینوا ، تعادل بهتری است نسبت به غلات دارد . همچنین این دانه حاوی مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم ، پتاسیم ، آهن ، فسفر ، فیبر ، منیزیم ، روی ، منگنز و مس می باشد .

مجموعه ویتامین‌های گروه B ، ویتامین E ، امگا ۳ و مواد دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، از جمله مواد مفید موجود در دانه کینوا هستند . وجود مواد غذایی باارزش در دانه کینوا باعث شده تا غذا یی بسیار مناسب برای گروه‌های سنی مختلف باشد .

دانه کینوا

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبکی است که دارای مقدار فیبر بالایی می باشد . وجود فیبر زیاد در دانه کینوا باعث می‌شود که ، پس از مصرف این دانه فرد دچار سیری زودرس شده و جلوی اشتهای آن را می‌گیرد .

همچنین گرانول‌های نشاسته دانه کینوا ، بسیار ریز است و هضم آن سریع انجام می شود . دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است ، که مصرف آن در تمام گروه‌های سنی باعث بهبود دستگاه گوارش و حفظ سلامت این دستگاه می‌گردد .بهترین قیمت خرید فروش کینوا ایرانی با کیفیت عالی در شهر قم را می توانید در این مجموعه بیابید.

دانه کینوا را می‌‌توان مشابه برنج کته و یا آبکش کرد . و یا مخلوط با انواع سوپ ، سالاد ، پاستا ، کتلت ، انواع پیتزاها استفاده نمود . بنابراین اگر به دنبال غذایی با پخت سریع و ارزش غذایی بالا هستید ، می توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی قم

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا ایرانی را تولید می‌نماید . این مجموعه دانه کینوا ایرانی تولید شده را ، پس از جمع‌آوری به صورت صنعتی فرآوری می‌کند .

دانه کینوا ایرانی و فرآوری شده ، به‌ صورت بسته‌بندی و عمده در قم و دیگر استان‌ها عرضه می‌شود .  قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در قم ، را می‌توانید از این مجموعه استعلام نمایید .

همچنین مجموعه ما محصولاتی اعم از دانه کینوا سفید ، دانه کینوا قرمز و دانه کینوا سیاه را به همراه آرد کینوا ، در قم و استان های مختلف کشور عرضه می‌نماید . مجموعه ما آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا به‌صورت عمده در تناژ بالا و با قیمت مناسب می‌باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ، تهیه دانه کینوا و آرد کینوا با قیمت مناسبف در قم و کلیه استان‌های کشور ، می‌توانید با ما تماس بگیرید  .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *