تولید بهترین کینوا ایرانی

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز تولید ،  فرآوری و عرضه دانه کینوا در کشور ،  تولید بهترین دانه کینوا ایرانی را در کشور انجام داده و محصولات تولید شده از کینوا را در کلیه استان ها عرضه می نماید .

تولید کینوا ایرانی باکیفیت بالا

کینوا ایرانی یکی از ارقام کینوا است که توسط این مجموعه ،  در مناطق مختلف کشور ،  مورد کشت و کار قرار گرفته است .  کارشناسان این مجموعه با ارائه مشاوره به کشاورزان عزیز ،  در استان های مختلف ،  بهترین کینوا ایرانی را تولید و خریداری می نمایند .

کینوا ایرانی پس از خرید از مناطق مختلف کشور ،  در کارخانه مکانیزه ،  توسط این مجموعه فرآوری و ساپونین زدایی می شود .  بهترین کینوا ایرانی ،  پس از فرآوری به صورت آماده به طبخ بسته بندی شده و به صورت فله  نیز عرضه می گردد .

این مجموعه آرد کینوا را نیز تولید و محصولات دیگری نیز از کینوا تولید کرده و در کلیه استان ها ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .  جهت تهیه بهترین کینوا ایرانی باکیفیت بالا ،  دارای درشتی مناسب ،  عاری از ساپونین ،  مواد زاید و تخم علف های هرز می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

کینوا

عرضه بهترین کینوا تولید شده ایرانی و محصولات آن

افرادی که مصرف کننده کینوا ایرانی هستند ،  لازم است به کیفیت آن توجه نمایند .  بعضاً مشاهده می شود ،  دانه کینوا بدون اینکه فرآوری شود و ساپونین زدایی شود ،  با قیمت پایین به فروش می رسد .  

وجود ساپونین ،  باعث تلخ بودن این دانه ها میگردد ،  در نتیجه مصرف آن ها ناخوشایند است و ممکن است باعث ایجاد مسمومیت در فرد مصرف کننده گردد .

همچنین در اغلب از موارد ،  کینوا ایرانی عرضه شده در مراکز مختلف ،  دارای مواد زاید و تخم علف های هرز است که با توجه به ریز بودن دانه کینوا ،  امکان جداسازی این موارد در هنگام مصرف ،  کاری زمان بر و دشوار است .  

به همین دلیل بهتر است که هنگام تهیه کینوا ایرانی ،  به کیفیت آن توجه نمایید و از مراکز معتبر و دارای مجوز ،  کینوا ایرانی را با استاندارد های مناسب ،  تهیه کنید .  این مرکز بهترین کینوا ایرانی را تولید ،  فرآوری و بسته بندی نموده و در کلیه استان ها عرضه می نماید .

در این مجموعه ،  علاوه بر انواع دانه کینوا ایرانی سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  آرد فرنی کینوا ،  اسنک کینوا ،  پروتئین کینوا و ماسک کینوا نیز تولید و در سراسر کشور ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

در صورتی که تمایل به خرید این محصولات دارید و از خدمات این مجموعه می خواهید استفاده نمایید ،  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

کینوا منبع غنی از اسید های آمینه پرولین ،  سیستئین و .  .  .

کینوا که یک شبه غله است ،  تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را در بردارد .  این دانه به علت ارزش غذایی بالایی که دارد ،  منبع بسیار مناسبی از اسید های آمینه ضروری و غیر ضروری می باشد . تولید کینوا ایرانی در این مجموعه با استاندارد های و آنالیز های بهداشتی می باشد.

اسید آمینه پرولین یکی از اسید آمینه هیا موجود در کینوا است ،  در سایر دانه ها مانند گندم وجود ندارد .  پرولین ،  در ترمیم مفصل نقش دارد ،  برای بهبود زخم ها و زخم ها ضروری است و  به نظر می رسد در معالجه موارد ناتوانی جنسی و سرخوردگی نیز مؤثر است .

این اسید آمینه یک محافظ قلبی – عروقی است با لیزین و در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند همچنین همراه با ویتامین C برای جلوگیری یا محدود کردن متاستاز سرطان نیز موثر است .

ارزش غذایی پروتئین های کینوا

از اسیدهای آمینه دیگر موجود در کینوا که در سایر غلات کمیاب هستند ،  می توان به اسید آسپارتیک اشاره کرد .  این اسید آمینه عملکرد کبد را بهبود می بخشد و برای حفظ سیستم قلبی عروقی ضروری است .

گلوتامیک اسید که در تولید انرژی برای مغز و پدیده های مهمی مانند یادگیری ،  حافظه و انعطاف پذیری عصبی نقش دارد ،  در کینوا نیز موجود است . تولید کینوا ایرانی زیر نظر این مجموعه با بهترین کیفیت انجام میگیرد.

اسید آمینه سیستئین که با اتصال به فلزات سنگین و تسهیل در از بین بردن آنها علاوه بر از بین بردن رادیکالهای آزاد و تقویت سیستم ایمنی بدن  ،  از کبد محافظت می کند ،   اسید آمینه سرین (مرطوب کننده طبیعی قوی) نیز در این دانه موجود هستند .

بعلاوه کینوا حاوی اسید آمینه تیروزین است که خاصیت ضد استرسی مهمی دارد و نقش اساسی کاهش افسردگی و اضطراب از جمله کارکردهای دیگر آن می باشد .  لازم به ذکر است که کینوا حاوی پروتئین ،  ویتامین های A ،  B و E ،  امگا6  ،  امگا 9 ،  امگا 3 و آنتی اکسیدان ها به همراه املاح معدنی مفید می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *