سایت اینترنتی دانه کینوا ساپونین زدایی شده

برنج کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا به صورت صنعتی و مکانیزه ،  ساپونین زدایی شده و در سایت اینترنتی دانه کینوا ،  به صورت عمده در تناژ بالا و در انواع بسته بندی ،  با اندازه های مختلف ،  در کلیه استان های کشور عرضه می شود .

عرضه دانه کینوا ساپونین زدایی شده در سایت اینترنتی

دانه کینوا ،  بومی آمریکای جنوبی است که به علت ارزش غذایی بالا ،  مصرف آن در مناطق مختلف جهان از جمله ایران ،  مورد توجه قرار گرفته است .  این مجموعه با کمک کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ،  دانه کینوا را در داخل تولید و سپس در سایت اینترنتی دانه کینوا ،  عرضه می نماید .

دانه کینوا ساپونین زدایی شده عرضه شده توسط این سایت دارای استانداردها و مجوزات لازم می باشد .  همچنین این دانه ها کیفیت بسیار مناسبی دارد و قیمت آن نیز از نوع وارداتی ارزان تر است .  

در سایت اینترنتی دانه کینوا ضمن ارائه اطلاعاتی کامل در رابطه با این دانه ،  انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  به صورت عمده و بسته بندی ،  در کلیه استان ها ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا

تولید دانه کینوا ساپونین زدایی شده

پس از برداشت دانه کینوا از مزرعه ،  این دانه حاوی بذر علف های هرز ،  بقایای گیاهی ،  شن ریزه و مواد زاید است .  طی فرآینده بوجاری این مواد از دانه کینوا جداسازی می شود و دانه کینوا باکیفیت بسیار مناسب ،  عرضه می گردد .

اما از موارد بسیار مهم ،  قبل از مصرف دانه کینوا ،  ساپونین زدایی این دانه است .  دانه کینوا در پوسته خود ،  ماده ای گلیکوزیدی ،  صابونی با مزه تلخ دارد ،  که ساپونین نامیده می شود .  لازم است که قبل از مصرف دانه کینوا ،  این دانه ساپونین زدایی شود .  در این سایت کینوا ساپونین زدایی شده با کیفیت عالی عرضه می شود.

مجموعه ما در کارخانه و به صورت مکانیزه و صنعتی ،  ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا را حذف و دانه کینوا ساپونین زدایی شده را در کلیه استان های کشور ،  عرضه می نماید .  در این مجموعه ،  آرد کینوا نیز از دانه کینوا ساپونین زدایی شده ،  تهیه می شود .

جهت تهیه انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  ساپونین زدایی شده و آماده به طبخ ،  و آرد کینوا در تناژ بالا و عمده و در بسته بندی های مختلف ،  در صورت تمایل ،  می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

دانه کینوا فاقد گلوتن

گلوتن نوعی پروتئین است که در خانواده غلاتی مانند گندم ،  جو و چاودار یافت می‌شود .  گلوتن باعث کش آمدن خمیر و ترد شدن بافت فرآورده نهایی این غلات می گردد .

 گلوتن ماده ای است که برای بعضی از افراد که دارای شرایط خاص بدنی هستند ،  مانند افراد مبتلا به سلیاک و افرادی که به گندم و یا به گلوتن آلرژی دارند ،  باعث ایجاد مشکل می شود .  بنابراین این افراد باید غذاهای فاقد گلوتن مصرف نمایند .  علاقه مندان به مصرف محصولات رژیمی می توانند دانه کینوا ساپونین زدایی شده را با قیمت عالی در این سایت خریداری نمایند.

برخی از غذاها ازجمله ذرت ،  برنج ،  ارزن وکینوا فاقد گلوتن می باشند .  دانه کینوا نسبت به انواع دیگر دارای ارزش غذایی بالا تر و فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد .  

دانه کینوا نه تنها فاقد گلوتن است ،  بلکه غنی از اسید آمینه ضروری مورد نیاز انسان نیز می باشد .  همچنین پروتئین ،  ویتامین های A ،  B1 ،  B2 ،  B3 ،  B6 ،  B9 ،  E ،   امگا ۳ ،   مواد آنتی اکسیدانی و املاح معدنی مفید نیز دارد .  

وجود فیبر زیاد در دانه کینوا و گرانول های نشاسته‌ای بسیار ریز در این دانه ،  مانع بروز چاقی در افراد مصرف کننده می گردد .  افراد مبتلا به سلیاک یا کسانی که به دنبال غذای فاقد گلوتن و با ارزش غذایی بالا هستند ،  می توانند دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود استفاده نمایند و از مواد مغذی موجود در آن نیز بهره مند شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *