سایت خرید انواع دانه کینوا

مرکز فروش دانه کینوا

در سایت خرید انواع دانه کینوا ، دانه‌های کینوا سفید و رنگی به صورت فرآوری شده و با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

همکاری در سایت خرید انواع دانه کینوا

در صورتی که متقاضی خرید انواع دانه کینوا هستید می توانید از طریق این سایت خرید و از طریق این مجموعه خریداری نمایید. مجموعه ما که به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع دانه کینوا و محصولات مختلف کینوا فعالیت دارد انواع کینوا سفید و رنگی را پس از فرآوری صنعتی بسته بندی کرده و به صورت خرده و عمده در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌دهد .

انواع دانه کینوا توسط این مجموعه با کیفیت بالا درشتی مناسب و عاری از هر ماده زائد بسته‌بندی و عرضه می‌شود. مراکز عرضه کننده محصولات سالم و فری گلوتن هتلها رستورانها انجمنهای سلیاک و دیابت باشگاه های بدنسازی هایپر مارکت ها و عطاری ها و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند .

انواع دانه کینوا را به صورت تناژ را می توانید در این سایت خرید تهیه نمایند همچنین بسته‌بندی‌های خورده کینوا نیز در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد. در صورتی که تمایل به تهیه انواع دانه کینوا می با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و از خدمات این مجموعه نیز استفاده نمایید.

دانه کینوا-

طیف رنگی کینوا

انواع دانه کینوا و دارای طیف رنگی بسیار وسیع است اما به طور به طور کلی انواع دانه کینوا که به صورت تجاری در سراسر جهان خرید و فروش می‌شوند در سه رنگ قرمز سیاه و سفید دسته بندی میشوند.

کینوا سفید به علت طعم مطلوب رنگ زیبا و پخت سریع تر بیشتر مورد پسند است و کاربرد غذایی بیشتری نیز دارد از این وقایع در حال حاضر در ایران نیز سفید بیشترین سطح زیر کشت را به خود اختصاص داده است. و بیشترین میزان تقاضا برای مصرف را نیز این نوع کینوا دارد. در سایت خرید دانه کینوا می توانید کیفیت دانه های تولیدی را با کینوا وارداتی مقایسه کنید و کیفیت برتر را مشاهده کنید.

بذر کینوا

کاربرد انواع دانه کینوا

به طور کلی تمام رنگهای دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی هستند و تفاوت بین آنها علاوه بر رنگ در میزان زمان لازم برای پخت و طعم آن ها می باشد . البته انواع دانه کینوا قرمز و سیاه است و دارای خواص آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به نوع سفید می باشد.

دانه کینوا سفید که معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد بافت بسیار سبکی دارد و مشابه برنج به صورت کته یا آبکش استفاده می شود. همچنین برای تهیه برای افزایش ارزش غذایی و انواع سوپ و آش غذاهای آبکی پیتزا پاستا ر نیز اضافه می‌شود. در سایت خرید دانه کینوا بهترین دانه های درجه یک را می توانید خریداری و مشاوره مصرف دریافت کنید.

کینوای قرمز که بافت سخت‌تری نسبت به نوع سفید دارد و پس از پخت بافت خود را به خوبی حفظ می نماید به علت رنگ قرمز و زیبایی که دارد یک ماده عالی برای استفاده در سالاد سرد می‌باشد. کینوای سیاه کمترین میزان استفاده را دارد دارای طعم سفید است انواع ک** های سیاه رنگ خود را به خوبی است پس از پخت نگه می دارند و بیشتر برای تولید نوشیدنی های مالتی در صنعت استفاده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *