عرضه و توزیع بذر کینوا لارستان فارس

بذر کینوا

بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور ، در زمینه کشت بذر کینوا در لارستان فارس و تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و فروش محصول کینوا به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می نماید .

فصل و روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود . انتخاب تاریخ کشت ، با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن مرحله پرشدن دانه این گیاه نسبت به دما ، اهمیت زیادی دارد . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در لارستان فارس ، می‌توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .

بذر کینوا به‌صورت دست پاش و یا مکانیزه با استفاده از ردیف کارهای مربوط به کشت غلات ، کشت می گردد . بذر کینوا را می توان به‌ صورت نواری ، ردیفی و جوی و پشته کشت کرد . البته روش کشت کرتی ، با توجه به پرشاخ و برگ بودن گیاه کینوا ، مناسب نیست . عرضه بذر کینوا در شهر های استان فارس به خصوص لارستان در این مجموعه انجام می گیرد.

بذر کینوا

کنترل علف‌های هرز

از موارد بسیار مهم در رابطه با مرحله داشت گیاه کینوا ، بحث کنترل علف‌های هرز می‌باشد . زیرا بذور علف‌های هرز گیاه کینوا ، از نظر شکل ، اندازه و وزن هزار دانه ، بسیار مشابه دانه کینوا هستند . و در صورت مخلوط شدن این بذور با دانه کینوا به هنگام برداشت ، عمل بوجاری هزینه‌بر و مشکل می شود . و قیمت محصول کاهش می‌یابد .

 جهت کنترل علف‌های هرز پیشنهاد می‌شود؛ قبل از کشت بذر کینوا ، زمین زراعی موردنظر در لارستان فارس آبیاری شده تا علف‌های هرز رشد نمایند . در این صورت می توان از علف کش ترفلان برای حذف علف‌های هرز استفاده نمود . عرضه ی بهترین بذر کینوا درجه یک در این مجموعه انجام می گیرد.

درصورتی که زمان کافی برای طی شدن دوره کارنس این علف کش وجود ندارد ، می‌‌توان با شخم زدن زمین باعث دفن علف‌های هرز گردید . همچنین در صورت مشاهده علف‌های هرز پهن‌برگ در مزرعه کینوا ، می‌‌توان با انجام وجین به‌صورت دستی و یا با کولتیواتور ، این علف‌ها را حذف نمود .

اما در صورت مشاهده علف‌های هرز باریک برگ در مزرعه کینوا ، پیشنهاد می‌شود از علف‌کش گالانت سوپر استفاده شود .

بذر کینوا

عملکرد و عرضه بذر کینوا در شهر های فارس

بذر کینوا بین ۲ تا ۵ /5 تن در هکتار عملکرد دارد . لارستان فارس ازجمله مناطقی است که بیشترین میزان عملکرد یعنی حدود ۵/5 تن در هکتار و دانه های باکیفیت تولید می‌نماید . همچنین علوفه برداشت شده از این منطقه نیز برای تغذیه دام و طیور مناسب است .

عوامل مؤثری ازجمله تاریخ کشت صحیح ، تهیه بذر کینوا شناسنامه دار ، کنترل علف‌های هرز و مبارزه با آفات و بیماری‌ها در تولید دانه کینوا باکیفیت مناسب و عملکرد بالا مؤثر می باشد . برای مدیریت این موارد می‌توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید .

عرضه و توزیع بذر کینوا لارستان فارس

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را عرضه و توزیع می‌نماید . این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در لارستان فارس ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می دهد .

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز همکاری می‌کند .

جهت ارتباط با بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در لارستان فارس ، دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *