فروش انواع دانه کینوا

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز تولید ، فرآوری و فروش انواع دانه کینوا در کشور ، کینوا سفید و رنگی و محصولات مشتق شده از کینوا را به صورت خرد و عمده ، در کلیه استان های کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز تولید و فروش انواع دانه کینوا

انواع دانه کینوا سفید و رنگی را می توانید از این مجموعه خریداری نمایید . این مجموعه به عنوان تولید کننده کینوا در داخل کشور ، و به عنوان اولین مرکز فرآوری صنعتی دانه کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا را در کلیه استان ها ، به فروش می رساند .

انواع دانه کینوا که توسط این مجموعه ارائه می شود ، دارای کیفیت بالا و مجوزها و استاندارهای لازم است . کلیه مراکز عرضه انواع دانه کینوا ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ها و انجمن های سلیاک و دیابت ، در صورت تمایل ، می توانند انواع دانه کینوا به صورت تناژ از این مجموعه خریداری نمایند .

انواع دانه کینوا پس از فرآوری ، ساپونین زدایی و حذف مواد زائد ، با درشتی و شفافیت مناسب ، در کارخانه بسته بندی شده و به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، رد اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . خدمات ویژه ای نیز برای مشتریان عزیز توسط این مجموعه ارائه می شود .

کینوا

اسید های آمینه غیرضروری موجود در دانه کینوا

دانه کینوا به عنوان منبعی کامل از اسید آمینه های ضروری شناخته می شود و به عنوان ماده ای غذایی غنی از مواد مفید ، مصرف می گردد .  لازم به ذکر است ، این دانه علاوه بر اسید آمینه های ضروری منبعی مناسب برای سایر اسیدهای آمینه نیز می باشد که رد ادامه بیان می شود .

دانه کینوا بیش از سه برابر گندم  دارای اسیدآمینه هیستیدین است . هیستیدین ، اسید آمینه ای است که برای نوزادان ضروری است زیرا بدن تا بزرگسالی نمی تواند آن را سنتز کند . بنابراین اکیداً توصیه می شود که کودکان ، مخصوصاً در دوره های زمانی رشد ، آن را از طریق مواد غذایی ، بدست آورند . فروش انواع دانه کینوا در ایران توسط این مجموعه در سراسر کشور انجام می شود.

بعلاوه اسید آمینه هیستیدین ، یک عمل ضد التهابی نیز دارد و در پاسخ سیستم ایمنی بدن  نیز شرکت می کند .

کینوا

آرژنین

آرژنین یکی دیگر از اسید آمینه های موجود در انواع دانه کینوا است که به نوبه خود ، به عنوان یک آمینو اسید تقریبا اساسی برای دوران نوزدای ، کودکی و نوجوانی مطرح می شود .

زیرا باعث تحریک ، تولید و رهاسازی هورمون رشد ، بهبود فعالیت غده تیموس و لنفوسیت های T می گردد . و در رشد و ترمیم عضلات ، محافظت و سم زدایی از کبد نیز شرکت دارد . فروش انواع دانه کینوا با کیفیت را می توانید در رنگ های مختلف در این مجموعه دریافت نمایید.

آلانین و گلیسین

آلانین و گلیسین دو آمینو اسید موجود در کینوا هستند . اسید آمینه آلانین منبع انرژی برای عضلات ، مغز و سیستم عصبی است و گلیسین به عنوان یک انتقال دهنده عصبی آرام در مغز و تنظیم کننده حرکات بدن می باشد .

پرولین


 اسید آمینه پرولین که سایر دانه ها مانند گندم حاوی آن نیستند ، اما در دانه کینوا وجود دارد ، در ترمیم مفصل نقش دارد . این اسید آمینه برای بهبود جراحت ها و زخم ها ضروری است . فروش انواع دانه کینوا درجه یک با کیفیت عالی در رنگ ی مختلف در این مجموعه انجام می شود.

به نظر می رسد ، پرولین در معالجه موارد ناتوانی جنسی و احساس سرخوردگی نیز مؤثر است . همچنین یک محافظ قلبی و عروقی است و همراه با لیزین و ویتامین C برای جلوگیری یا محدود کردن پیشرفت سرطان نیز موثر است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *