فروشنده انواع دانه کینوا

ماده غذایی کینوا لاغری

بزرگترین فروشنده محصولات کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا که شامل دانه های سفید و رنگی کینوا است را به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

بهترین فروشنده انواع دانه کینوا

انواع دانه کینوا را می‌توانید از بهترین فروشنده و تولید کننده این محصول تهیه نمایید . دانه کینوا در ایران دارای انواع مختلفی است و در مناطق مختلف جهان به رنگ‌های سفید ، قرمز و مشکی دسته‌بندی می‌شود .

محصولات مختلفی از انواع دانه کینوا در جهان تولید و عرضه می‌گردد . در ایران نیز در سال‌های اخیر با همکاری مجموعه ما و زیر نظر کارشناسان این مجموعه ، کینوا در مناطق مختلف کشور مورد کشت قرار گرفته و انواع دانه کینوا تولید می شود .

البته نوع کینوا سفید به علت بازارپسندی بیشتر و طعم مطلوب‌تر سطح زیر کشت بیشتری دارد . این مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده انواع کینوا در کشور ، انواع دانه کینوا سفید و رنگی را تولید و با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می دهد .

هایپر مارکت ها ، عطاری‌ها ، بیمارستان‌ها ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت و باشگاه‌های بدن‌سازی در صورت تمایل به تهیه انواع دانه کینوا در تناژ بالا و با قیمت مناسب ، می توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند و از خدمات این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

توجه به کیفیت دانه کینوا

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید انواع دانه کینوا ، افراد باید به آن توجه نمایند ، کیفیت محصول ارائه شده می باشد . با توجه به حجم تولید انواع کینوا در کشور ، فروشنده های غیر مجاز و افراد سودجو در استان‌های مختلف سعی می‌کنند دانه کینوا فرآوری نشده را با قیمت بسیار پایین عرضه نماید .

افراد با توجه به قیمت پایین ، بدون توجه به کیفیت محصول اقدام به خرید می کنند . کیفیت پایین دانه کینوا بعلت عدم حذف ساپونین و وجود تخم علف‌های هرز ، باعث ایجاد مسمومیت در فرد مصرف‌کننده می‌گردد .

این مجموعه دانه کینوا سفید را پس از برداشت از مزارع مختلف کشور بوجاری نموده و بذر علف‌های هرز ، شن‌ریزه ، بقایای گیاهی و مواد زائدی را که همراه با آن هستند را در کارخانه حذف می‌نماید .

سپس طی فرایندی مهم ، دانه کینوا را فرآوری کرده و ساپونین موجود در پوسته آن را حذف می‌کند . این مجموعه انواع دانه کینوا را با کیفیت مناسب به صورت عمده و خرد در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

کینوا

دانه کینوا منبع مناسبی برای تامین هیستیدین

 هیستیدین یکی از اسید آمینه های ضروری برای بدن است که بدن قادر به ساخت آن نیست و باید زا طریق مواد غذایی تامین شود . هیستیدین ، ماده ای است برای نوزادان ضروری است زیرا بدن تا بزرگسالی نمی تواند آن را سنتز کند . بنابراین اکیداً توصیه می شود که کودکان ، مخصوصاً در دوره های زمانی رشد خود ، آن را از طریق مواد غذایی جذب نمایند . هنگام خرید انواع کینوا برای کودکان از فروشنده های معتبر خریاری را انجام دهید.

اسید آمینه هیستیدین ، یک عمل ضد التهاب دارد و در پاسخ سیستم ایمنی بدن شرکت می کند . اسید آمینه هیستیدین برای تولید هیستامین ، یک انتقال دهنده عصبی که برای پاسخ ایمنی ، هضم ، عملکرد جنسی و چرخه خواب بیداری ، حیاتی است استفاده می شود . این آمینو اسید برای حفظ غلاف میلین ، یک مانع محافظتی که سلولهای عصبی شما را احاطه کرده است ، حیاتی است . این مجموعه بهترین فروشنده انواع کینوا و محصولات آن در کشور با مجوز و استاندارد می باشد.

دانه کینوا نه تنها منبعی مناسب برای تامین هیستیدین مورد نیاز کودکان و بزرگسالان می باشد ، بلکه تمام 9 اسید آمینه ضروری برای انسان را به طور کامل دارد . این ماده غذایی می تواند به سلامت دستگاه ایمنی ، دستگاه عصبی و گوارش و  . . . کمک شایانی بنماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *