قیمت آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا که صد در صد فاقد گلوتن است ، توسط این مجموعه تولید و پس از بسته بندی ، با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می گردد .

تولید و قیمت آرد فرنی کینوا

کینوا دانه بسیار ریزی است که سرشار از مواد مغذی و فاقد گلوتن است . این دانه های برای انواع مصارف غذایی و صنعتی و تولید آرد ، در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند . مجموعه ما که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولید دانه کینوا فعالیت دارد ، محصولات متنوعی نیز تولید می نماید .

آرد فرنی کینوا یکی از محصولات صد در صد فاقد گلوتن است که توسط این مجموعه تولید می شود و با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن ، عطاری ها ، هایپرمارکت ها و مراکز تولید کننده فرآورده های آردی فاقد گلوتن ، می توانند آرد فرنی کینوا از این مجموعه تهیه نمایند .

این محصولات به صورت عمده و تناژ و در بسته بندی های خرد ، در کلیه مناطق کشور عرضه می گردد . برای تهیه این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید .

آرد کینوا

کاربرد آرد فرنی کینوا

آرد فرنی کینوا که صد در صد فاقد گلوتن است برای تولید انواع فراورده های آردی بدون گلوتن کاربرد دارد . لازم به ذکر است که این آرد به علت داشتن مواد غذایی زیاد برای تولید فرنی برای کودکان نیز بسیار مفید است.

از آرد فرنی کینوا می توان عصرانه های بسیار لذیذ و دسرهای خوشمزه تهیه نمود و این مجموعه آرد فرنی کینوا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. . از ترکیب این آرد با دیگر آردها برای تهیه انواع کیک ، مافین ، دونات ، انواع بیسکویت و انواع نان نیز استفاده کرد . آرد فرنی کینوا بافت نرمی دارد که باعث تولید فرآورده های آردی بسیار خوش هضم و خوش طعم می گردد .

آرد فرنی کینوا

تولید آرد خالص کینوا

این مجموعه که در زمینه تولید انواع دانه کینوا سفید و رنگی باکیفیت بالا فعالیت دارد ، محصولات مفید و سودمندی به خصوص آرد فرنی از کینوا تولید و با قیمت عالی عرضه می نماید . تمام این محصولات استانداردها و مجوازت لازم را دارند .

علاوه بر آرد فرنی کینوا ، آرد خالص کینوا که برای پخت انواع نان ، یا غنی سازی دیگر آرد ها و تولید فرآورده های آردی مختلف کاربرد دارد ، نیز در این مجموعه تولید و با قیمت عالی عرضه می شود .

آرد خالص کینوا پس از تولید و بسته بندی به صورت خرد و عمده در سراسر کشور ، در اختیار علاقه مندان به محصولات سالم و فری گلوتن قرار می گیرد . برای تهیه این محصول نیز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *