قیمت خرید کینوا بدون گلوتن

سایت فروش کینوا برای سلیاک

بزرگترین مرکز خرید کینوا در کشور ، انواع دانه و آرد کینوا بدون گلوتن را تولید و با قیمت بسیار مناسب ، در استان های مختلف کشور ، به صورت خرد و عمده عرضه می نماید .

خرید کینوا بدون گلوتن با قیمت مناسب

کینوا بدون گلوتن را با قیمت مناسب ، می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . همچنین می توانید ، قیمت خرید کینوا بدون گلوتن نیز از این مجموعه استعلام نمایید .

دانه کینوا شبه غله ای بدون گلوتن و دارای مواد مغذی مفیدی است که همین امر باعث شده تا مصرف آن برای افراد خاص مورد توجه قرار بگیرد . این ماده غذایی جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار ، برای افراد مبتلا به سلیاک و حساس به گلوتن است .

این افراد برای تهیه مواد غذایی بدون گلوتن از جمله کینوا ، که بیشتر از نوع وارداتی هستند ، با مشکلاتی مواجه می باشند . زیرا قیمت انواع وارداتی زیاد است . این مجموعه کینوا بدون گلوتن را در داخل ایران کشت ، تولید و فرآوری نموده و با قیمت خرید مناسب عرضه می نماید .

کینوا

کینوا بدون گلوتن غذایی مناسب برای افراد حساس به گلوتن

گلوتن نوعی پروتئین است که در بسیار از غلات وجود دارد و مصرف آن برای برخی از افراد ، ایجاد حساسیت می نمایدو افراد مبتلا به سلیاک جزء این افراد هستند .

 افرادی که مبتلا به بیماری متابولیکی سلیاک هستند ، نمی توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم کنند . کینوا به دلیل نداشتن گلوتن ، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار ، در برنامه غذایی این افراد می باشد .

در حال حاضر ذرت و برخی دیگر از محصولات بدون گلوتن مورد مصرف این افراد است . اما کمبود کلسیم ، منیزیم و آهن مهمترین نقص مواد معدنی در محصولات بدون گلوتن می باشد . قیمت خرید کینوا بدون گلوتن در این مجموعه قابل ارائه می باشد.

کینوا منبع خوبی از این مواد و سایر مواد معدنی مهم برای آنها است . کینوا چندین برابر ذرت و برنج ، سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، منگنز و فسفر  می باشد .

به ویژه ، مقدار کلسیم بالا در این دانه ها به دلیل شیوع شناخته شده پوکی استخوان در افراد سلیاک ، از اهمیت زیادی برخوردار است . به همین دلیل افراد مبتلا به سلیام با اطمینان می توانند کینوا را جایگزین غلات گلوتن دار و حتی ذرت بدون گلوتن قرار دهند .

کینوا

سلیاک چیست؟

سلیاک نوعی بیماری خودایمنی است که افراد مبتلا به آن نسبت به گلوتن موجود در غلات حساسیت دارند . عوارض ناشی از این بیماری شامل التهاب در ناحیه روده باریک و دستگاه گوارش است که باعث درد ، ورم ، یبوست متناوب و اسهال می گردد . بهترین قیمت خرید کینوا بدون گلوتن را می توانید در این شرکت استعلام نمایید.

متخصصان تاکید می‌کنند زمانی که بیماران مبتلا به سلیاک رژیم غذایی بدون گلوتن را دریافت می‌کنند ، زخم‌های روده ای به تدریج التیام یافته و واکنش‌هایی که پیش از این ، بیماران از آن شکایت می کردند ، به مرور کمرنگ می‌شود .

در حال حاضر تنها درمان مؤثر و پزشکی تایید شده برای بیماری سلیاک ، پیروی از یک رژیم غذایی بدون گلوتن می باشد . رژیم غذایی بدون گلوتن ، علائم این بیماری را کاهش داده ، باعث بهبود سلامت روده‌ها شده و تقریبا تمام عوارض مربوط به سلیاک را از بین می‌برد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *