قیمت کینوا بدون گلوتن

مرکز فروش دانه کینوا

بزرگترین مرکز تولید ، فرآوری و عرضه کینوا در کشور ، کینوا بدون گلوتن و دیگر محصولات مشتق شده از کینوا را به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور ، با قیمت مناسب و خدمات ویژه برای افراد مبتلا به سلیاک عرضه می نماید .

قیمت محصول کینوا بدون گلوتن

این مجموعه به عنوان مرکزی جامع و تخصصی در زمینه تولید و فرآوری کینوا ، کینوا بدون گلوتن را در داخل کشور تولید می نماید و با قیمت مناسب در کلیه استان های کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

در این مجموعه کینوا سفید و رنگی که فاقد گلوتن هستند و محصولات دیگری نیز از کینوا تولید می شود که به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور عرضه می شود . قیمت کینوا را نیز می توانید از این مجموعه استعلام نمایید .

تمام محصولات تولید و عرضه شده در این مجموعه دارای مجوز و استاندارهای لازم می باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار است .

انجمن های سلیاک و دیابت ، مراکز تولید و عرضه محصولات بدون گلوتن ، عطاری ها و مراکز پخش محصولات سالم و ارگانیک ،  در صورت تمایل برای تهیه و استعلام قیمت کینوا بدون گلوتن و دیگر محصولات می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند .

این مرکز خدمات ویژه ای برای این افراد و یارانه ویژه برای افراد مبتلا به سلیاک ، برای تهیه کینوا بدون گلوتن ارائه می نماید .

کینوا

تولید و عرضه کینوا بدون گلوتن

این مجموعه با هدف دسترسی به کینوا بدون گلوتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر از نوع وارداتی ، در استان های مختلف کشور ، اقدام به کشت کینوا و تولید کینوا ایرانی نموده است .

کلیه مراحل رشد گیاه کینوا ، از ابتدا تا زمان برداشت و بوجاری و حذف مواد زائد توسط کارشناسان این مرکز انجام می شود . پس از خریداری کینوابا کیفیت بالا ، از کشاورزان عزیز ، یان مجموعه به صورت مکانیزه ، کینوا را فرآوری می نماید .

پس از انجام فرآیند فرآوری که با هدف حذف ساپونین در کارخانه مکانیزه ، انجام می پذیرد ، کینوا بدون گلوتن برای انواع مصارف مختلف آماده است . کینوا فرآوری شده به رنگ سفید و رنگ های قرمز و سیاه به صورت خرد و عمده عرضه می شود .

قیمت این محصول از نوع وارداتی پایین تر و کیفیت آن بسیار مطلوب است .

کینوا

کینوا بدون گلوتن سرشار از  کلسیم ، روی و منگنز

گلوتن نوعی پروتئین گیاهی است که در بیشتر غلات از جمله گندم و برنج وجود دارد ، و مصرف آن برای برخی از افراد مانند افراد مبتلا به سلیاک دچار حساسیت و عوارض در دستگاه گوارش می گردد .

به همین دلیل این افراد را مصرف انواع غذاها ، نان ، و فرآورده های تولید شده با غلات گلوتن دار ، محروم هستند . در حال حاضر درمانی برای این بیماری وجود ندارد ، و رژیم غذایی بدون گلوتن بهترین راه حل می باشد .

دانه ذرت یکی از دانه های فاقد گلوتن است که برای مصارف این این عزیزان استفاده می شود . اما این دانه برخی از مواد غذایی مورد نیاز برای سلامت بدن را ندارد و نسبت به کینوا ارزش غذایی پایین تری دارد .

کینوا دانه ای نشاسته ای است که نه تنها فاقد گلوتن است ، بلکه تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . این دانه سرشار از آهن است ، در حلی که ذرت فاقد این ماده معدنی می باشد . قیمت کینوا بدون گلوتن را می توانید با بهترین آنالیز کیفی در این مجموعه دریافت نمایید.

کینوا 4 برابر ذرت کلسیم دارد ، همچنین بیش از 4 برابر ذرت دارای پتاسیم است . به علاوه از نظر ماده معدنی منیزیم و فسفر نیز نسبت به دانه های ذرت غنی تر است . همچنین 4 برابر ذرت دارای روی می باشد . دانه ذرت فقط به اندازه یک چهارم کینوا ، منگنز دارد . قیمت کینوا بدون گلوتن در این مجموعه بسیار مناسب بوده و در سراسر کشور قابل سفارش می باشد.

به همین دلیل کینوا جایگزینی سالم و سرشار از مواد غذایی برای غلات گلوتن دار  و حتی ذرت که فاقد گلوتن  است می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *