فروش آرد خالص کینوا

ارد کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فروش انواع محصولات کینوا ، آرد خالص کینوا را که از دانه های کینوا تولید داخل ، در کارخانه صنعتی تولید می شود ، به صورت خرد و عمده ، با قیمت مناسب ، در سراسر کشور به فروش می رساند .

مرکز فروش آرد خالص کینوا

آرد خالص کینوا را می توانید از این مجموعه تهیه نمایید . این مجموعه آرد خالص کینوا را ، پس از فرآوری صنعتی دانه های کینوا ، در کارخانه مکانیزه تولید می نماید و در کلیه استان ها به فروش می رساند .

دانه های کینوا نیز زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل کشور ، کشت و با کیفیتی بسیار مناسب تولید می شوند . پس از خریداری دانه های تولید داخل و حذف مواد زاید ، سورتینگ مناسبی برای دانه های کینوا انجام گرفته و فرآوری می شوند .

دانه های فرآوری شده برای تولید آرد خالص کینوا که دارای مواد مغذی بسیار مفید و فاقد گلوتن است ، به کار می روند . مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن ، انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، رستوران ها ، مراکز تولید انواع نان ، شیرینی و فرآورده های آردی برای تهیه این محصول در تناژ بالا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

خدمات ویژه ای توسط این مجموعه که به صورت تخصصی در زمینه تولید کینوا و محصولات آن ، فعالیت دارد ، به این عزیزان ارائه می شود . متقاضیان عزیز در هر استانی که هستند ، می توانند آرد خالص کینوا را به صورت خرد یا عمده ، باقیمت مناسب و کیفیت بالا ، تهیه نمایند .

آرد کینوا

کاربرد آرد خالص کینوا و فروش آن

آرد خالص کینوا نه تنها دارای ارزش غذایی بالایی است ، بلکه فاقد گلوتن می باشد . ارزش غذایی بالای این آرد باعث شده تا برای مغذی تر شدن انواع نان ، به آرد غلاتی مانند گندم اضافه شود .

برای دستیابی به بافت و طعم مورد نظر ، می‌توان آرد کینوا را با نسبت‌های متفاوت با سایر آردهای چند منظوره ترکیب کرد . استفاده از آرد کینوا در همه جای دنیا به سرعت در حال رشد و گسترش است .

این محصول یک ترکیب فوق العاده برای تهیه انواع مواد غذایی مانند انواع شیرینی ، انواع نان ، انواع  پنکیک ، انواع مافین ، دونات و انواع بیسکویت و فرآورده های آردی با بافت و طعم جذاب و ارزش غذایی بالا می‌باشد . برای خرید و فروش آرد خالص کینوا می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

همچنین از آرد خالص کینوا به علت نداشتن گلوتن ، می توان مواد غذایی بسیار مناسبی برای افراد حساس به گلوتن مانند افراد مبتلا به سلیاک تهیه نمود . علاوه بر فقدان گلوتن ، این ماده غذایی غنی از مواد مغذی است .

کینوا

ویژگی های آرد خالص کینوا

همانطور که بیان گردید ، آرد خالص کینوا ، در ترکیب با آرد گندم یا آرد ذرت ، در تهیه بیسکویت  ، نان و غذاهای فرآوری شده استفاده می شود . آرد خالص کینوا خاصیت ژل زدایی مناسب ، ظرفیت جذب آب ، ظرفیت امولسیون و پایداری دارد .

تجزیه و تحلیل کمّی از آرد کینوا در مقایسه با سایر غلات نشان داده شد که آرد خالص کینوا عاری از قندهایی نظیر گلوکز (55/4 درصد)  ، فروکتوز (41/4 ​​درصد) و ساکارز (39/2 درصد) می باشد . بهترین آرد خالص کینوا را می توانید در این مجموعه خرید و فروش نمایید.

تحقیقات نشان داده است که مقدار قند و ترکیب شیمیایی دانه و آرد کینوا دارای مقادیر زیادی گزیلوز (120 میلیگرم در 100 میلی گرم) و مالتوز (101 میلی گرم در 100 گرم)  ، و مقدار کمی گلوکز (19 میلی گرم در 100 گرم) و فروکتوز (6/19 میلی گرم در 100 گرم)  است .

بنابراین دانه و آرد کینوا می تواند در صنعت نوشیدنی برای تهیه فرمولاسیون نوشیدنی های مالتی در صنعت ساخت نوشیدنی ،  مورد استفاده قرار بگیرد .

آرد خالص کینوا بسیار مغذی است و برای تکمیل پروتئین آرد گندم و جبران کمبود پروتئین  ، معمولاً برای مصرف انسان در هند و دیگر کشورها استفاده می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *