پخش کینوا بدون گلوتن

کینوا

بزرگترین مرکز پخش کینوا بدون گلوتن در کشور ، انواع دانه و آرد خالص کینوا را که فاقد گلوتن هستند ، به صورت عمده و خرد در کلیه استان ها عرضه کرده و برای افراد مبتلا به سلیاک یارانه ویژه در نظر گرفته است .

پخش کینوا بدون گلوتن در سراسر کشور

این مجموعه ، مرکز پخش کینوا بدون گلوتن است ، که انواع دانه های کینوا بدون گلوتن و آرد خالص کینوا را در سراسر کشور ، توزیع می نماید . آرد خالص کینواد که فاقد گلوتن است ، نیز در این مجموعه تولید و عرضه می شود .

این مجموعه انواع کینوا سفید و رنگی و آرد خالص کینوا را که بدون گلوتن هستند ، به صورت خرد و عمده ، در کلیه استان های کشور ، با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

انجمن های سلیاک و دیابت برای تهیه انواع محصولات کینوا بدون گلوتن ، به صورت عمده و همراه با خدمات ویژه ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند .

کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، مراکز عرضه محصولات گلوتن فری و سالم ، نیز می توانند کینوا بدون گلوتن را از این مجموعه تهیه نمایند . و از خدمات ویژه ما استفاده نمایند .

آرد کینوا

تولید کینوا باکیفیت در کشور

کینوا ، زیر نظر این مجموعه در مناطق مختلف کشور کشت شده و دانه های باکیفیت آن تولید می شوند . پخش کینوا بدون گلوتن تولید شده توسط این مجموعه دارای سورتینگ و درشتی مناسبی است و رنگی روشن و بازار پسند دارد .

مصرف کنندگان عزیزی که به دنبال کینوا بدون گلوتن هستند ، باید این محصول را از مراکز معتبر تهیه نمایند . زیرا مشاهده می شود در مواردی ، همراه با کینوای عرضه شده ، مخلوطی از بذر علف های هرز و شن ریزه وجود دارد و بدون فرآوری ، و این کینوا با قیمت پایین عرضه می شود .

در حالی که وجود ساپونین در پوسته کینوا و عدم فرآوری و وجود مخلوط بذر علف های هرز که بسیار ریز هستند ، می تواند در فرد مصرف کننده ایجاد مسمومیت نماید . این مجموعه ، پس از حذف مواد زائد و تولید و پخش کینوا بدون گلوتن یکدست ، فرآوری کینوا را در کارخانه انجام می دهد .

کینوا فرآوری شده که فاقد ساپونین و گلوتن است ، به صورت عمده و خرد ، توسط این مجموعه ، در سراسر کشور عرضه می شود .

کینوا

کینوا ماده ای غذایی فاقد گلوتن و سرشار از اسیدهای آمینه ضروری

همانطور که بیان گردید ، کینوا جزو دانه های فاقد گلوتن است . البته این تنها ویژگی کینوا نیست که آن را برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک یا افراد حساس به گلوتن ، برتری می دهد . بلکه این دانه علاوه بر فقدان گلوتن غنی از مواد غذایی مفید برای بدن نیز می باشد .

دانه کینوا تمام اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن را دارد . این اسید های آمینه برای سلامت دستگاه گوارش ، دستگاه ایمنی ، ساخت عضله ، تولید پروتئین و سلامت سیستم عصبی و تولید مثل ضروری اند . با توجه به اینکه بدن قادر به تولید این اسید های آمینه نیست ، لازم است تا از طریق مواد غذایی دریافت شوند . پخش کینوا بدون گلوتن در این مجموعه با کیفیت عالی انجام می گیرد.

غلات و حبوبات تعداد ناقصی از این اسید آمینه ها را دارند . اما دانه کینوا جزء منابع محدودی است که تمام اسیدآمینه های ضروری را دارد و به عنوان یک پروتئین کامل ، مصرف آن فواید بسیار زیادی در سلامت انسان دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *