بازار کینوا برای سلیاک

سایت فروش کینوا برای سلیاک

چرا کینوا غذای بسیار مفید برای افراد مبتلا به سلیاک محسوب می‌شود؟ وضعیت بازار کینوا برای سلیاک چگونه است؟ از کدام مرکز می توان کینوا بدون گلوتن را برای افراد مبتلا به سلیاک با کیفیت و قیمت مناسب تهیه نمود؟

وضعیت بازار کینوا برای سلیاک

کینوا دانه بدون گلوتن است که برای افراد مبتلا به سلیاک و سرشار از مواد غذایی است و به همین دلیل برای افراد مبتلا به سلیاک و دیابتی بسیار مناسب می باشد . بازار خرید و فروش کینوا نیز ، با توجه به خواص و ارزش غذایی بالای آن در سال های اخیر رشد خوبی داشته است .

در این بازار انواع دانه کینوا با قیمت های مختلف عرضه می شود . مصرف کنندگان محترم ، در هنگام خرید کینوا علاوه بر قیمت باید به کیفیت محصول نیز توجه نمایند .

با توجه به قیمت بالایی که محصولات بدون گلوتن در بازار دارند ، بسیاری از افراد مبتلا به سلیاک برای تهیه این محصولات دچار مشکل می شوند/ همچنین برخی از محصولات بدون گلوتن ، ارزش غذایی پایینی داشته و به همین دلیل مواد غذایی مورد نیاز بدن این افراد را به خوبی تامین نمی کنند .

بعلاوه در موارد زیادی در این بازار دانه کینوا ، بدون انجام فرآوری و همراه با ساپونین که مزه تلخی دارد ، در اختیار افراد قرار می گیرد . یا در محصول عرضه شده مواد زائد اعم از تخم علف های هرز و یا سنگریزه وجود دارد .

کینوا

عرضه کینوا به همراه خدمات ویژه برای افراد سلیاکی

 این بازار اینترنتی برای اولین بار در کشور بهترین کینوا برای سلیاک را که در داخل ایران تولید می کند . سپس کینوا را فرآوری نموده و دانه کینوا بدون گلوتن را به صورت بسته بندی و عمده در سراسر کشور عرضه می نماید .

همچنین از دانه کینوا ، آرد فرنی کینوا ، آرد خالص کینوا ، دانه پروتئینی کینوا ، پرک کینوا و محصولات غذایی دیگری که فاقد گلوتن هستند را نیز تولید کرده که قابل استفاده برای افراد مبتلا به سلیاک می باشد.

این مجموعه برای انجمن های سلیاک و دیابت و برای بیماران مبتلا به این بیماری ، یارانه و خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است . تا این عزیزان در رابطه با تهیه کینوا بدون گلوتن و قیمت های بالای آن ، دچار نگرانی نباشند .

 مراکز عرضه محصولات بدون گلوتن و محصولات ارگانیک و کارخانجات صنایع تبدیلی و کلیه مراکز عرضه کننده محصولات فراسودمند ، در سراسر کشور می‌توانند با این مجموعه در ارتباط باشند .

این مجموعه به تمام علاقه مندان به محصولات فراسودمند ، خدمات بسیار خاصی عرضه می کند . کلیه محصولات کینوا ، توسط این مجموعه ، به صورت عمده و بسته بندی ، با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار این عزیزان قرار می گیرد .

کینوا

کینوا غذایی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک

سلیاک نوعی بیماری خود ایمنی و ژنتیکی است که در آن افراد مبتلا به توانایی هضم گلوتن موجود در غلات را نداشته و در صورت مصرف این ماده دچار مشکلات زیادی در ناحیه دستگاه گوارشی می‌شوند . به همین دلیل از مصرف غلات و فراورده های گلوتن دار ، مانند فرآورده‌های تولیدشده از گندم و محروم می باشند .

در حال حاضر تنها راه درمان بیماری سلیاک پیروی از رژیم غذایی بدون گلوتن و حذف تمام مواد غذایی حاوی گلوتن ، مانند فراورده های تولید شده از گندم ، چاودار ، جو دوسر ، جو ، حبوبات ، ماکارونی و غلات می باشد .

 در بعضی از مواد مورد استفاده به عنوان مواد فاقد گلوتن ، از جمله ذرت که در کشور ما مصرف زیادی دارد ، بسیاری از مواد غذایی مفید برای بدن وجود ندارد . انجمن های سلیاک در سراسر کشور می توانند بهترین دانه کینوا بازار را که زیر نظر این مجموعه تولید می شود را با یارانه ویژه و تخفیف عالی دریافت نمایند.

کینوا دانه ای بدون گلوتن ، سرشار از اسید آمینه های ضروری برای بدن ، به عنوان یک پروتئین کامل محسوب می‌شود . این دانه حاوی ویتامین‌های A و B ،  امگا ۳ ، آنتی اکسیدان ها و املاح معدنی مفید از جمله کلسیم ، منیزیم ، آهن ، مس ، روی ، فسفر و منگنز نیز می‌باشد .

اسیدهای چرب غیراشباع نیز در این دانه وجود دارند . کینوا شاخص گلیسمی بسیار پایینی دارد . به همین دلیل جزو دانه های فراسودمند و غذا های کاربردی دسته بندی می شود . بنابراین جایگزین بسیار مناسبی برای غلات گلوتن دار ، در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک محسوب می‌شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *