خرید کینوا بدون گلوتن

برنج کینوا

کینوا بدون گلوتن را از کدام مرکز می توان خرید کرد؟ علاوه بر فقدان گلوتن ، کینوا حاوی چه مواد غذایی مفیدی است؟ کدام مجموعه کینوا بدون گلوتن را در داخل کشور تولید می نماید؟

مرکز خرید کینوا بدون گلوتن

برای خرید کینوا بدون گلوتن به صورت خرد و عمده ، با قیمت مناسب ، در هر استانی که هستید ، می توانید با ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه کینوا بدون گلوتن ، در کشور فعالیت دارد .

در این مرکز خرید ، کینوا بدون گلوتن و محصولات مختلف کینوا تولید و عرضه می شود . کینوا عرضه شده توسط این مجموعه ، دارای کیفیت بالایی بوده و مجوزات و استاندارد های لازم را دارد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات گلوتن فری و سالم ، در صورت تمایل به تهیه کینوا بدون گلوتن به صورت عمده ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . این مجموعه خدمات ویژه ای نیز ارائه می نماید .

کینوا

تولید کینوا بدون گلوتن در مناطق مختلف کشور

کینوا بدون گلوتن که غذایی بسیار مناسب برای افراد حساس به گلوتن غلات است و دارای مواد مغذی زیادی است ، توسط این مجموعه در مناطق مختلف کشور ، کشت و تولید می شود .

پس از خرید دانه های کینوا بدون گلوتن از مناطق مختلف ، این مجموعه با حذف مواد زاید اعم از شن ریزه ، تخم علف های هرز و بقایای گیاهی ، سورتینگ مناسبی نیز انجام می دهد . دانه های درشت و به رنگ روشن کینوا ، برای فرآوری انتخاب می شوند .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، فرآوری کینوا بدون گلوتن را به صورت مکانیزه ، در کارخانه انجام می دهد . پس از فرآوری و حذف ساپونین ، کینوا آماده خرید و مصرف است . این ماده غذایی بدون گلوتن به صورت خرد و عمده در اختیار متقاضیان عزیز ، در سراسر کشور ، قرار می گیرد .

کینوا

کینوا بدون گلوتن غذای مناسب بیماران سلیاکی

برخی از افراد نسبت به گلوتن موجود در غلات و فرآورده های آن ها حساسیت دارند . برخی از این افراد را بیماران مبتلا به سلیاک تشکیل می دهند . در این افراد دستگاه گوارش افراد در صورت تماس با گلوتن ، واکنش های التهابی از خود نشان می دهد .

در این بیماری پرزهای روده آسیب دیده و ورود گلوتن به پرزهای روده موجب پاسخ سیستم ایمنی می گردد . در حال حاضر درمان خاصی برای این بیماری وجود ندارد ، و بهترین روش برنامه غذایی بدون گلوتن می باشد . خرید کینوا بدون گلوتن در این مجموعه با بهترین کیفیت انجام می پذیرد.

کینوا ماده ای غذایی بدون گلوتن است که سرشار از پروتئین است و تمام اسید آمینه هیا ضروری برای بدن را دارد . همچنین دارای امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 و غنی از کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، فسفر و منگنز می باشد .

ارزش غذایی این دانه نسبت به ذرت بسیار بیشتر است . دانه کینوا قند کمی داشته و شاخص گلیسمی آن نیز پایین است . به همین دلیل غذایی بسیار مفید برای افراد مبتلا به سلیاک و جایگزینی مناسب برای غلات گلوتن دار و حتی ذرت بدون گلوتن می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *