خرید انواع ادویه کینوا

ادویه کینوا

بزرگترین مرکز فرآوری صنعتی کینوا برای اولین بار انواع محصولات ادویه کینوا از جمله انواع ادویه کینوا را در کشور تولید و در سراسر کشور ، با قیمت خرید مناسب به صورت خرد و عمده ، عرضه می نماید .

سفارش خرید انواع ادویه کینوا

برای سفارش خرید انواع ادویه کینوا به صورت کلی و یا جزئی می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید . مجموعه ما به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه تولید فرآوری و عرضه کینوا و محصولات تولید شده از آن چندین سال است که در کشور فعالیت دارد .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، محصولات مختلفی از جمله انواع ادویه کینوا را تولید و برای خرید عرضه می نماید . دو نوع ادویه کینوا توسط این مجموعه تولید می‌شود . ادویه پاپریکا کینوا و ادویه معمولی که کاربردهای آنها متفاوت است .

انواع ادویه کینوا صورت بسته خرد و کیلویی ، در سراسر کشور ، در اختیاران متقاضیان عزیز اعم از عطاری ها ، مراکز عرضه محصولات سالم و فرسودمند ، رستوران ها ، هتل ها و . . . قرار می گیرد . جهت ثبت سفارش خرید این محصولات می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

تولید و خرید انواع محصولات و ادویه کینوا

همانطور که بیان شد ، این مجموعه فعالیت تخصصی در زمینه کشت ، تولید و عرضه و خرید کینوا و دیگر محصولات آن دارد . کشت کینوا در استان های مختلف کشور ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه انجام می شود .

بهترین انواع دانه های کینوا پس از برداشت و بوجاری و حذف مواد زائد ، به کارخانه فرآوری منتقل می گردند . در این کارخانه به صورت صنعتی ، ساپونین زدایی کینوا انجام می شود و پس از فرآوری ، کینوا برای مصارف مختلف غذایی آماده می گردد . انواع محصولات و ادویه های کینوا در این مجموعه قابل خرید و فروش می باشند.

کینوا آماده به طبخ به صورت بسته بندی و عمده عرضه می شود . همچنین از این کینوا برای تولید انوادع ادویه کینوا ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، پرک کینوا ، ماسک کینوا و اسنک کینوا نیز استفادهمی شود .

تمام این محصولات با مجوز و طبق استانداردهای لازم تولید می شود . در صورت تمایل برای تهیه این محصولات به صورت خرد و عمده ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

آرد کینوا

کاربرد ادویه کینوا

  1. ادویه معمولی کینوا : از مخلوط کینوا با چندین گیاه مختلف تولید می شود . این نوع ادویه غنی از فیبر است و دارای آنتی اکسیدان می باشد . این ادویه به هیچ عنوان آلرژی زا نیست . این نوع ادویه  ، که در طبخ انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد .
  2. ادویه پاپریکا- کینوا : این نوع ادویه کینوا ، طعم تندی داشته و برای افرادی است که غذاهای تند را ترجیح می دهند ، مناسب است . ادویه پاپریکا- کینوا ، برای تهیه فست فودها ، غذاهای تند و برای طعم دار کردن ، ماهی ، مرغ و گوشت قابل استفاده است .  ادویه پاپریکا کینوا ، طعم بسیار مطلوبی دارد .

هر دو نوع ادویه به علت وجود کینوا ، دارای مواد معدنی از جمله فیبر زیاد ، آنتی اکسیدان ، امگا 9 ، امگا 6 و غنی از اسید های آمینه ضروری هستند . با استفاده از این ادویه ها علاوه بر بهبود طعم غذا ، می توان ارزش غذایی آن را نیز افزایش داد . برای خرید بهترین و خوش طعم ترین انواع ادویه های کینوا می توانید با این مجموعه در تماس باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *