پخش کینوا ساپونین زدایی شده

دانه کینوا

بزرگترین مرکز پخش دانه کینوا در کشور ،  دانه کینوا ساپونین زدایی شده ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  ماسک کینوا و اسنک کینوا را باکیفیت بسیار مناسب ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

تولید و پخش کینوا ساپونین زدایی شده به صورت صنعتی

دانه کینوا ایرانی برخلاف انواع وارداتی کینوا ،  نیازمند فرآوری است .  درواقع این مجموعه بهترین دانه کینوا را از سراسر مزارع  ایران جمع‌آوری و خریداری کرده و در کارخانه بسیار پیشرفته خود دانه کینوا ایرانی را فرآوری و کینوا ساپونین زدایی شده را ، پخش و توزیع می‌کند .  

کینوا دارای پوسته ساپونین سمی است که باید جدا شود و این پروسه طی هفت مرحله بسیار ویژه انجام می پذیرد .  دانه کینوا برای مصرف حتما باید ساپونین زدایی شده باشد ،  در غیر این صورت باعث ایجاد مسمومیت می گردد .  

بهترین دانه کینوا ساپونین زدایی شده ،  با کمترین میزان علف هرز و کمترین سنگ‌ریزه ،  دارای رنگ بسیار روشن و درشتی دانه بسیار عالی در این مجموعه تولید و عرضه می شود .

کارخونه کینوا

پخش کینوا ساپونین زدایی شده در کلیه استان ها

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه دانه کینوا در کشور ،  پس از فرآوری صنعتی کینوا ،  آن را به صورت آماده به طبخ و ساپونین زدایی شده ،  در کلیه استان ها عرضه می نماید .

علاقمندان به پخش کینوا ،  هایپر مارکت‌ها ،  انجمن‌های سلیاک و دیابت و هتل‌هایی که علاقمند هستند روی محصولات فراسودمند کار کنند ،  می‌توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و همکاری نمایند .  

همچنین شرکت‌های پخشی که تمایل به کارکردن روی محصولات فراسودمند دارند ،  می توانند دانه‌ کینوا ایرانی را با بالاترین کیفیت و استاندارد در حجم های خرد و عمده تهیه کنند .

از دانه کینوا ساپونین زدایی شده ،  در این کارخانه ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  اسنک کینوا ،  ماسک کینوا و دیگر محصولات کینوا با کیفیت مناسب تولید و عرضه می شود .  

این محصولات برای مصرف کنندگان خاص کینوا است .  در صورت تمایل برای تهیه این محصولات ،  رد هر استانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

کینوا غنی از اسید آمینه های هیستیدین و آرژینین

از مواد غذایی ارزشمند موجود در دانه کینوا ،  9 اسید آمینه ضروری برای انسان است که بدن قادر به ساخت آن ها نیست و باید حتما از طریق مواد غذایی مصرفی روزانه ،  تامین شوند .  علاوه بر اینکه کینوا 9 اسید آمینه ضروری را دارد ،  حاوی مقادیر زیادی از اسید های آمینه غیر ضروری نیز است . تولید و پخش کینوا ساپونین زدایی شده در این مجموعه با بهترین کیفیت و استاندارد انجام می شود.

اسید آمینه های از جمله آرژنین و هیستیدین ،  نقش های بسیار مهمی در بدن ایفا می کنند .  دانه کینوا بیش از سه برابر گندم ،  دارای اسید آمینه هیستیدین می باشد .  این اسید آمینه ،  ماده ای است که برای نوزادان ضروری است .  زیرا بدن تا بزرگسالی نمی تواند آن را سنتز کند ،  بنابراین توصیه می شود که کودکان از طریق رژیم غذایی خود ،  آن را بدست آورند .  

اسید آمینه هیستیدین در دوره های رشد کودک ،  عمل ضد التهابی دارد و در پاسخ سیستم ایمنی بدن شرکت می کند .  آرژنین به نوبه خود  ،  یک آمینو اسید تقریبا اساسی نیز در دوران نوزادی ،  کودکی و بزرگسالی محسوب می شود .  

ارزش غذایی دانه کینوا

زیرا باعث تحریک تولید و رهاسازی هورمون رشد و همچنین بهبود فعالیت تیموس و لنفوسیت های T ،  شرکت در رشد و ترمیم عضلات و محافظت و سم زدایی از کبد می گردد .

از دیگر اسید های آمینه می توان به آلانین و گلیسن اشاره کرد .  آلانین منبع انرژی برای عضلات ،  مغز و سیستم عصبی است و گلیسین به عنوان یک انتقال دهنده عصبی آرام در مغز و به عنوان تنظیم کننده عملکرد حرکات ،  عمل می کند . پخش و توزیع دانه کینوا ساپونین زدایی شده در این مجموعه در سراسر کشور انجام می شود

این دانه سرشار از پروتئین ،  ویتامین های B ،  E  و A ، آنتی اکسیدان ،  امگا3 ،  املاح معدنی مفید و  .  .  .  می باشد .  کینوا غذایی خوش هضم و سبک و منبع مفیدی از مواد غذایی برای تامین نیاز کودکان ،  نوجوانان ،  جوانا ،  بزرگسالان ،  سالمندان و زنان باردار و شیرده محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *