خرید کینوا بسته ‌بندی در ایران

از کدام مرکز خرید می توان کینوا بسته بندی خریداری کرد؟ بزرگترین مرکز خرید کینوا چه محصولات عرضه می نماید؟ آیا کینوا در ایران نیز تولید می شود؟

عرضه کینوا ایرانی به صورت بسته بندی

در ایران کینوا ایرانی تولیدشده در بهترین مزارع ایران بعد از تعیین کیفیت و تعیین قیمت زیر نظر این مجموعه خریداری شده و در کارخانه ،  فرآیند فرآوری روی آن انجام می شود .   

کینوا ایرانی بعد از فرآوری با توجه به این‌که قیمت‌های بسیار مناسبی و کیفیت بسیار عالی به نسبت کینوا وارداتی دارد ،  می تواند در حجم های خرد و عمده وارد بازار شود .   خرید کینوا بسته بندی در ایران با بهترین انالیز کیفی در این مجموعه انجام می گیرد.

نوع بسته‌بندی موجود در بازار دو نوع است: کینوا وارداتی و کینوا ایرانی که نوع ایرانی به صورت بسته‌بندی در بسته‌بندی‌های یک‌کیلویی ،  ده کیلویی و بسته‌بندی‌های بالاتر عرضه می شود . درشتی کینوا در بسته‌بندی ایرانی بسیار زیاد بوده و به نسبت انواع وارداتی دارای فیبر و آهن بیشتری می باشد .  

کینوا

خرید کینوا ایرانی بسته بندی و عمده

کینوا بسته‌بندی را هایپر مارکت‌ها و معمولاً فروشگاه‌هایی که محصولات خرده‌فروشی دارند ،  خرید و  عرضه می کنند .  این مجموعه‌ها و فروشگاه های ارگانیک و هایپر مارکت‌ها ،  می‌توانند برای تهیه کینوا بسته‌بندی با این مجموعه ارتباط گرفته و حجم مشخصی از کینوا بسته‌بندی را خریداری نمایند .   

عطاری‌ها  و شرکت‌های پخش و بقیه مجموعه‌ها علاقه‌مند هستند ،  کینوا فله و بسته بندی خرید کنند .   نوع فله به نسبت کینوا بسته‌بندی قیمت پایین‌تری دارد .  زیرا هزینه بسته‌بندی شامل آن نمی‌شود .  اما باید در خرید آن دقت کرد .

افرادی که خرید فله‌ای کینوا انجام می دهند ،  حتماً باید کیفیت بار را بسنجند و میزان درشتی دانه ،  میزان سنگ‌ریزه و مواد زائد را بررسی کرده و از فرآوری شدن آن مطمئن شوند .  

این مجموعه می‌تواند بهترین کینوا فله را برای شرکت‌های پخش ،  عطاری‌ها و سایر مجموعه‌های بسته‌بندی و برندهای شرکتی عرضه کند .  برای تهیه کینوا در بسته بندی های مختلف و به صورت فله ،  در هراستانی که هستید ،  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

محصولات کینوا

دانه کینوا حاوی مقادیر بالای روغن گیاهی

دانه کینوا که به علت داشتن تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان ،  دارا بودن انواع ویتامین های A ،  B و E ،  فیبر زیاد ،  املاح معدنی مفید ،  امگا 3 و آنتی اکسیدان ها ،  مورد توجه قرار گرفته است ،  دانه روغنی نیز محسوب می شود . برای خرید و روش کینوا بسته بندی در هر شهری که هستید می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

با مطالعه 555 مورد استفاده از مجموعه کینوا در کشور بولیوی  ،  مشخص شده است که میزان روغن کینوا ،  از 05/2 تا 88/10 درصد و به طور متوسط ​​39/6 درصد می باشد .  

دامنه بالای این نتایج از محدوده 8/1 تا 3/9 درصد گزارش شده است ،  که نشان می دهد ،  مقدار روغن کینوا به دلیل داشتن مقدار نسبت بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده ،  بسیار ارزشمند است . انتظار می رود این مقادیر از روغن کینوا ،  برای  استخراج روغن های گیاهی ،  برای استفاده های آشپزی و آرایشی در آینده مورد توجه قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *