قیمت روز کینوا بدون ساپونین

کینوا سه رنگ غیر تراریخته

قیمت روز کینوا را می توانید از این مجموعه استعلام نموده و انواع کینوا بدون ساپونین ، آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا را باکیفیت و قیمت بسیار مناسب ، را نیز می توانید از بزرگترین مرکز تولید و فرآوری کینوا در کشور ، تهیه نمایید .

استعلام قیمت روز و خرید کینوا بدون ساپونین

قیمت روز کینوا را می توانید از این مجموعه استعلام نموده و دانه کینوا بدون ساپونین را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی ، از این مرکز می توانید تهیه نمایید . 

مشتریان مصرف کننده کینوا ، معمولاً صرفاً برای قیمت تصمیم‌گیری می‌کنند که دانه کینوا را بخرند یا نخرند . اما قیمت‌های بسیار پایین کینوا لزوماً کیفیت های بسیار بالای آن را نشان نمی‌دهد . بلکه می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که دانه فرآوری نشده است و به‌ هیچ ‌عنوان خوراکی نیست .

علاقمندان به مصرف دانه ها حتماً باید به بدون ساپونین بودن آن دقت کنند و مطمئن شوند و از مراجع معتبر خرید کنند .

انجمن‌های مختلف سلیاک و دیابت ، هتل‌ها ، رستوران‌ها ، باشگاه ها و کارخانجات صنایع تبدیلی ، برای خرید دانه کینوا بدون ساپونین ، می‌توانند در استان‌های مختلف با این مجموعه ارتباط گرفته و بهترین محصول را با بالاترین کیفیت خریداری نمایند .

قیمت روز کینوا بدون ساپونین با کیفیت عالی و بدون تلخی در این مجموعه قابل استعلام است .

کینوا

فرآوری مکانیزه و تولید کینوا بدون ساپونین

در ایران در استان‌های مختلف ، این مجموعه کشت کینوا را به‌ عهده دارد . در واقع استان‌های مختلف کشور در تولید کینوا بشدت فعال بوده و تولید قابل‌توجهی را داشته‌اند . محصولات تولید شده در کشور ، اغلب کیفیت بالایی داشته و حتی برای صادرات نیز مناسبند .

در سال‌های اخیر ، پس تهیه بهترین کینوا از مناطق مختلف کشور ، این مجموعه توانسته است ، با فرآوری بسیار مکانیزه در کارخانه ، ساپونین کینوا را جداسازی و فرآوری نماید . ساپونین ماده صابونی است که برای مصرف خوراکی باید از دانه جدا بشود ، تا قابل خوردن بشود .

کینوا بدون ساپونین  در ایران عرضه می‌شود اما مجموعه‌های مختلفی که عرضه‌کننده کینوا ، بدون ساپونین هستند گاهاً متأسفانه دچار تقلب می‌شوند و مشتریان را دچار خطا برای خرید می‌کنند . قیمت کینوا بدون ساپونین را با استاندارد های کیفی بسیار عالی می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

در صورتی که تمایل برای خرید کینوا بدون ساپونین و باکیفیت بسیار مناسب دارید ، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید . لازم به ذکر است که این مرکز معتبر بوده و برای تولید و عرضه انواع محصولات کینوا دارای مجوزات لازم می باشد ، پس با اطمینان خرید نمایید!

گیاه کینوا

کینوا سرشار از مواد معدنی مفید

فواید بی نظیر کینوا به علت ارزش غذایی بالای آن می باشد . کینوا از منابع تامین کننده مواد معدنی مورد نیاز بدن است . کینوا سرشار از کلسیم است که به راحتی توسط بدن قابل جذب می باشد . به همین دلیل در جلوگیری از پوکی استخوان می تواند نقش مفیدی داشته باشد .

میزان کلسیم دانه کینوا بیش از ۴ برابر ذرت ، حدود ۳ برابر برنج و بسیار بیشتر از گندم می است . آهن یکی از مواد معدنی مورد نیاز بدن است که سه برابر بیشتر از گندم و پنج برابر بیشتر از برنج در این دانه وجود دارد . رد حالی که ذرت فاقد آهن است .

مقادیر بالایی از منیزیم نسبت به گندم ، برنج و ذرت در دانه کینوا وجود دارد . همچنین کینوا دو برابر گندم ، ۴ برابر بیشتر از ذرت و ۸ برابر بیشتر از برنج دارای پتاسیم است .

دانه کینوا از نظر میزان فسفر مشابه گندم است ، اما نسبت به برنج و ذرت میزان فسفر بیشتری دارد . همچنین منبع مناسبی برای روی می‌باشد . در کینوا چهار برابر ذرت و دو برابر گندم روی وجود دارد ، در حالی که برنج فاقد روی است . قیمت روز کینوا بدون ساپونین را می توانید در سراسر کشور به صورت بسته بندی و عمده در این مجموعه استعلام نمایید.

میزان منگنز دانه کینوا نسبت به گندم بیشتر است ، در حالی که دو برابر برنج و چهار برابر ذرت ، منیزیم دارد . به همین دلیل دانه کینوا منبع بسیار مناسبی برای تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن ، و غذایی بسیار مناسب برای تمام سنین محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *